~Felix pov"K-kiitti... Säkin oot tosi mukava" vastasin änkyttäen. Nyt tunsin punastuvani rajummin kuin ikinä. Vittu että pitää ruveta änkyttämään aina väärään aikaan.
"Hei miks sä punastut?" Changbin kysyi hymyillen. Voi perse se huomasi.
"Oon vaan ujo" vastasin, ja se oli osittain totta. Osittain valehtelin.
"Älä nyt käsitä väärin mutta..." Changbin aloitti mutta ei jatkanut lausetta loppuun. Katsoin häntä kysyvästi kunnes hän jatkoi.
"Sä näytät tosi suloiselta kun punastut" hän sanoi lauseen loppuosan ja punastuin entisestään. Changbin vain naurahti ja katsoi kelloa puhelimestaan.Kun tunti päättyi, kävelimme Changbinin kanssa yhtä matkaa pois luokasta ja vielä käytävällä kunnes Changbinin kaveri Minho tuli vastaan. Minho esittäytyi minulle ja minä hänelle. Hän vaikutti mukavalta tyypiltä vaikka emme jutelleet kuin hetken sillä Jisung tuli luokseni ja veti minut pois heidän luotaan ja kerkesin vain pikaisesti sanoa heille heipat. Jisung veti minut tilaan jossa ei ollut paljoa ihmisiä ja mietin vain että mitähän vittua nyt taas.
"Felix, voinko mä kertoa sulle ilman että joku muu saa tietää. Mä tiedän kyllä ettei olla tunnettu pitkään, mutta ei mulla muitakaan ystäviä ole joille puhua ja musta tuntuu etten enään kestä kauaa olla puhumatta jollekin" Jisung sanoi minulle.
"Tottakai voit, en oo kertomassa kelleen, en edes Jihyolle" vastasin hänelle hymyillen kysyvästi.
"No siis... juttu on niin että... äh varmistan nyt ensin. Puolustatko sä niinku... seksuaali vähemmistöjä?" Hän kysyi minulta.
"Totta helvetissä puolustan" vastasin Jisungille yhä ihmeissäni.
"No hyvä. Mun asia oli se että mä oon homo... ja helvetin ihastunut yhteen tyyppiin joka on meitä vuoden vanhempi" Jisung sanoi katsoen kengän kärkiään. Jisung? Homo? Mitä ihmettä? En olisi uskonut hänestä. Luulin että hän olisi hetero.
"Mä en olis arvannut että oot homo. Oon ilonen kun kerroit mulle" sanoin hänelle hymyillen ja Jisung halasi minua. Tunsin hänen itkevän ja hän tärisi hiukan.
"Mä en ikinä oo kertonut tästä kellekään. Mua pelotti kertoa mutta halusin puhua edes jollekin" Jisung sanoi ääni väristen. Halasin Jisungia ja silitin hänen selkäänsä lohduttavasti.
"Kaikki on hyvin" sanoin hänelle. En edes tiennyt miksi sanoin niin, ajattelin että olisi hyvä sanoa edes jotain.
"Kuka se sun ihastus sitten on?" Kysyin.
"Se on se Changbinin kaveri, Lee Minho. Oon jutellut sen kanssa pari kertaa ja ihastuin siihen jo kauan aikaa sitten" Jisung kertoi.
"No luuletko sä että hän tykkää pojista?" Kysyin.
"E-en mä tiedä, ehkä, ehkä ei" hän vastasi ja irrottautui halista. Hän pyyhki vielä viimeiset kyyneleet hihaansa.
"Haluutko että autan sua vaikka selvittämään onko sulla niinkuin mahiksia tai jotain? Changbin on mun kaveri kai, nii voisin kysyä siltä jotain" kysyin.
"En mä tiedä, jos sä haluat auttaa niin toki mut..." Jisung sanoi mutta ei kerennyt jatkaa sillä tauko oli loppunut ja kello soi tuntien alkamisen merkiksi.
"Voi paska me myöhästytään tunnilta" sanoin ja lähdimme juoksemaan englannin luokkaan.*skip englannin tunnit eli 2h*
Söimme Jisungin, Jihyon, Momon ja Nayeonin kanssa samassa pöydässä. Momo kertoi vielä itsestään, sillä emme tunteneet häntä Jihyon kanssa kunnolla, ja Jihyo oli aivan lumoutunut Momon puheisiin, eikä meinannut huomata kun Hyunjin juoksi meidän päytämme luokse ja melkein tiputti tarjottimeni lattialle.
"Felix, Jihyo, Yeji on täällä!" Hyunjin sanoi ja silloin Jihyo vasta tajusi Hyunjinin saapuneen.~New character unlocked!! (Credits FinnishBidget )
Nimi: Hwang Yeji
Ikä: 16
Muuta: Hyunjinin kaksois sisko~New character unlocked!!
Nimi: Choi Ji Su (kutsutaan nimellä Lia)
Ikä: 16
Muuta: Yejin ystävä~Takaisin kirjaan :D
"Yeji!?" Jihyo sanoi ihmeissään.
"Joo! Unohdin että Yeji tuli tänne opiskelemaan jo lukuvuoden alussa!" Hyunjin sanoi.
"Missä?" Kysyin.
"Tulkaa mun perässä" Hyunjin sanoi meille ja lähdimme hänen mukanaan Yejin luokse.
"Yeji!" Jihyo huudahti kun näimme hänet ja jonkun toisen tytön toisella puolella ruokalaa. Yeji nosti katseensa puhelimestaan meihin päin ja meidät huomatessaan hän hymyili leveästi ja nousi tuoliltaan halaamaan Jihyoa ja minua.
"Ihana nähdä taas teitä! Hyunjin ei edes kertonut että te kolme tulette myös tänne, ja sain tietää vasta äsken kun näin Hyunjinin täällä" Yeji kertoi.
"Suakin on kiva nähdä" sanoin hänelle hymyillen.
"Ainiin, tää tässä on Lia" Yeji esitteli sen toisen tytön joka hänen kanssaan oli. Lia hymyili meille leveästi ja tervehti.
"Lia, tässä on Felix ja Jihyo" Yeji esitteli meidät Lialle. Ilmeisesti hän oli jo esitellyt veljensä.
"Hauska tutustua" Jihyo sanoi hymyillen.~oon ylpeä itestäni, oon ollut ahkera. Tähänkin lukuun tuli melkein 700 sanaa :D
YOU ARE READING
One hug more
FanfictionChanglix fanfiction ⚠️Sisältää: Kirosanoja Ehkä vähä alkoholi juttui Lievää väkivaltaa Sivu shipit: Minsung JiMo SaiDa TAUOLLA Aloitettu: 1.1.2021 Lopetettu: ---