İkimizde kapıyı açıp odaya geçtik ve havluları yatağa attık. Kutayın dolabına ilerleyip kıyafetlerine baktım ve arasından siyah renkli batmanin simgesi olan t shirtu üstüme gecirdim "Ya ama onu ben giyicektim."dedi. "Geç kaldın canım benim ben giydim işte" dedim sırıtarak. Bacağıma sortumu geçirdim ve odadam çıktım. Merdivenlerden inip mutfağa geçtim. Buzdolabını açıp malzemeleri aldım ve tezgaha koydum o sırada kutayın kolları belime sarıldı."Sen yemek yapmayı biliyordun mu?" dedi."Aşk olsun kutay beceriksizmiyim yani." dedim."Yok aşkım seni daha önce yemek yaparken görmedim ondan sordum."dedi.
"O zaman yapabildiğimi görürsün şimdi."dedim."Tamam aşkımda bende yardım ediyim." dedi. "O zaman soğanlari doğra aşkım." Dedim. "O-olur doğrayim." kekelemisti onun bu haline gülüyordum. Soğanin daha yarısına gelemeden gözlerinden yaşlar süzüldü kıyamam. "Aşkım neden ağlıyorsun." dedim. "Gözlerim yanıyor ya." dedi. Bunu söylerken gülüyordu. " Ver ben devam ediyim." dedim ve elinden aldım. Soğanlari doğrayıp biber ve domatesleri doğrayıp tavaya aktardım. Yemek pisinse yanına pilavida yapıp altını kapattım çok acikmisti belli. "Ne ara pişti yemekler." diyince "ben sana demiştim." dedim tabakları masaya biraktim yemekleri yedikten sonra tezgaha bıraktık ve televizyonun karşısına geçtik "Korku" demişti."Hayır romantik."dedim. "O zaman taş kağıt makas." ve 2 ye bir yenildim. "Hangi film izlicez?" diye sordum. "Paranormal activty."dedi.
"Aşkım sen iyimisin ya ölsem izlemem asla." dedim. "Ya bak lütfen izleyelim bunu izleyememistim." dedi. "İyi tamam ben misirlari patlatirken sende filmi aç." dedim ve mutfağa gittim "Hayır anlamiyorum neden yani korkunce ona sarilcagimi falan mi saniyor eğer öyle sanıyorsa yanılıyor."dedim kendi kendime misirlari patlatirken. "Bal gibide sarilcaksin ışte." demişti arkamdan kutay. "Hayır sarilmicam." dedim. "Var mısın iddiasina." dedi. "Varım nesine." dedim."Bi gece daha." dedi. Oha ya. "Benimle birlikte alisverise gelceksin bütün magzalari dolascaz ve aldiklarimi sen odiceksin." dedim ve sırıttım. "Kabul." dedi bende "Kabul." dedim. Misirlari büyük kaseye koydum ve içeri geçtim. Koltuğa oturdum ve Kaseyi kucağıma koydum.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Sessizce filmi izliyorduk kutay kolunu omzuma atmış iki de bir bana bakiyordu. Bense suana kadar kutaya hiç sarilmamistim "aaaa" dedim ve kutaya sarıldım al ışte şom ağızlı iddiayı kaybettin. "Ben kazandım." dedi. "Aman be kazanirsan kazan zaten korktum baya romantik filmin suyu mu çıkmış." dedim. "Yarın akşamda bendesin güzellik." dedi. "Tamam." dedim ve gulumsedim. "Seni seviyorum bitanem." dedi. "Bende seni seviyorum." dedim ve kollarının arasında uykuya daldım.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Kalktığımda kutayin yatagindaydim oda yanımda uyuyordu kollarını belime sarmistı. Yanağına bir öpücük kondurdum. O sırada oda benim yanagimi öptü. "Sen uyumuyormuydun ya." dedim. "Seni izledim hep saçını oksadim." dedi.
"Saat kaç bi baksana aşkım." dedim.
"Saat 7 ye geliyor aşkım." dedi.
"Beni eve birakir misin ?" diye sordum. "Bu saatte seni eve tek gondermem zaten hadi hazırlan da birakiyim seni." dedi. Odadan çıktı. Hemen kiyafetlerimi giydim makyajı mi sildim ve azcik kapatici sürdüm saçlarımı duzeltip ayakkabilarimi giydim cantamida alıp odadan ciktim. Kutayda belimi tuttu ve kapiyi açtı arabaya ilerledik ben koltuğa oturdum oda hemen kendi koltuğuna geçti. Arabayı calistirdi nerdeyse 3 dakika boyunca konuşmadık. Sonra sessizliği onun kahkahaları bozsu bense ona garip bakışlar atıyordum. "Nasıl Korktun ama ben demistim sana iddiayida kazandım yarın çok güzel gecicek." dedi ve gulmeye devam etti. "Gıcık ya tamam yüzüme vurma korkak olduğumu." dedim ama bende onun gulmesine eşlik ediyordum. Arabayı evin yakınlarında bir yere park etti. "Derste kikirdaman sonunda bi ise yaradı." dedi. "Evet öyle oldu." dedim. Arabanın kapısını açtım ama sonra kutaya döndüm ve dudaklarını bi süre öptüm bırakınca yüzünde bi tebessum olustu. "Görüşürüz tatlım." dedim. "Görüşürüz canim." dedi ve kapıyı kapatıp eve girdim. Yarını düşününce içim urperiyordu. Kendim kasinmistim. Sıkılmaya başladım ama internete girmekte istemiyordum kitap alıp okumaya başladım gözlerim yorulmaya başladı ve bi süre sonra uykuya daldım.