"Anlat kerem o kız kim? Neden geldi? Doğruymuş dediği sey ney?" diye sordum. "Cansu benim eski sevgilim 1 yılı gecti ayrılalı 2 ay anca cıkmısızdır. Hala benim peşimde dolaşıyor anlaşılan, sizdende özür dilerim." dedi. "Sorun değil kerem. Kutaydan alamadığım hıncımı ondan çıkardım en azından." dedim gulerken. "Eğer alamasaydın bana ne yapcaktın ki?" diye sordu kutay. "Biliyorsun kutay ne yapcağımı." dedim. "Neyse ben bebeklere bakıyım kutay sende benimle gel işimiz var." dedim. merdivenlerden çıkarken Lamia ile kerem sarılıyordu onları mutlu görmek hoşuma gidiyordu. Bebek odasına geçtim kutayda arkamdan gelip kapıyı kapattı. "Buyur kraliçem ne oldu da beni buraya çağırdın." dedi kutay. "İlla birşey için mi çağırmam gerek kutay." dedim. "Immm. Hayır." dedi. "O zaman." dedim. "Çok özledim seni." dedi. "Benim kadar olamaz birtanem." dedim ve güldüm. Kutayın dudaklarını öpücekken bebekler ağlamaya başladı. "Off ya şimdiden başladılar asya baksana." dedi. "Senin hatan daha okul bitmeden evlendik hemde cocuk yaptık." dedim. "Sustursana şunları başım agrıyor yaa" dedi. "Sen ne kadar duygusuz bi babasın yaa." dedim kutaya. "Şaka yaptım bitanem hadi al kucağına Almirayı bende Alarayı alıyım." dedi. Alarayı kucagına aldı ve onu öperek kucagında sallamaya başladı şurda oturup ağlayabilirdim çok güzeldi ikisinin anlaşması. "Babaya dil çıkarıl mı ayıp ayıp." dedi kutay. "Ayy kutay deli edicen beni." dedim. "Ne oldu ya şimdi birsey mi dedim." dedi. sadece gülmekle yetindim. hastaneden geldim geleli hiç uyumamıstım. "Kutay ben çok yoruldumm." dedim. "Yat uyu bitanem ben bebeklerle ilgilenirim." dedi. "Sen çok iyi bir eş çok harika bir babasın aşkım seni seviyorum." dedim ve öpücük kondurarak çıktım. Odanın kapısını açtım ve içeri girdim. Yataktaki örtüyü kaldırıp içine girdim telefonum komodindeydi ve dıt dıtt diye mesaj sesi geldi. Numara yoktu özeldi. "Seni ve aileni mahvedicem..." yazıyordu. "Yiyorsa özel numaran çıkarsana mk." yazdım. Ama cevap gelmedi amann kimse kim işte umrumda bile değil ne aileme ne bana asla yaklaşamaz.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bağırışma sesleriyle uyandım ne oluyordu ya bi duzgun uyuyamıyacakmıydım offf laya pufflaya yataktan kalktıp salona geçtim. "Kerem bu o cansu denen kız dimi asyayı uyandırmaya gittiğimde telefonuna mesaj gelmiş 'seni ve aileni mahvedicem' yazmış çabuk birşey yap!!" dedi Lamia. Oha kızım ne ara aldın telefonumu yaa. "Ya tamam bağırıp durma bi çözüm bulucam!" dedi kerem. "Birşey yapmanıza gerek yok ne bana ne aileme dokunmaz." dedim merdivenlerden inerken. "Ya kutayla aranı bozarsa bak bu kız illa birşey yapar." dedi Lamia. "Ben ondan korkmuyorum asla birsey yapamaz anlayın bunu." dedim. kutayda eve gelmişti. "Nerdeydin kutay?" dedim. "Hiç dışarı çıktım bahçeye başım şişmişti." dedi ama bu pek inandırıcı gelmedi. "Kutay ne diyorlar biliyor musun sırf cansu kalvye artistiliği yaptı diye benim ailemi gerçeten o kızın mahvediğini sanıyorlar." dedim. "Malesef dikkat etmemiz gerek Asya bu kızın amacı keremin geri dönmesi dönmediği sürece gözü bende olucak ve aramızı bozmaya çalışıcak birşeyler yapmamız gerek." dedi. "Ne diyorsun sen ya!" diye bağırmaya başladım. gözlerimden yaşlar süzülüyordu ağlamaya başladım. "Asya ağlama dur bitanem söz veriyorum bize birşey olmıcak." dedi kutay. "Çekil başımdan ya bugun en mutlu gunumdu daha bebeklerim 1 günlük kutay ilk günden aile bozulur mu?" dedim bağırarak. "Hayatım kimse bizim aramızı bozamaz anla lütfen asla izin vermem sen ben ve kızlarım bi aileyiz." dedi. "Ayrılalım kerem." dedi Lamia. "Ama" dedi kerem. "Aması yok kerem buaileyi bizim ilişkimiz bozmamalı bunu yapamam." dedi ve yukarı çıktı. "Kerem nolur ayrılmayın." dedim. "Ben cansunun yanına gidiyorum." dedi ellerini yumruk yaparak. "Kerem dur bi gitme Lamianın yanında kal!" dedim ama beni dinlemeyip gitti. "Kutay napıcaz biz?" dedim ona sarılırken. "Şuan tek yapabileceğimiz şey bebeklermizle ilgilenmek onlar daha çok küçük şimdi üzülüpte kendini strese sokma aşkım." dedi. "Ben bi Lamia ya bakiyim." dedim. "Tamam bitanem oda uzulmustur moral ver ona." dedi. Kalktım ve sakince merdivenleri ciktim Lamia nin kapisina gelince tiklattim. "Lamia gelebilir mıyım?" diye sordum. Aglama sesleri geliyordu. "Lamia" diyip içeri daldım. Çok ağlıyordu. "Gel buraya." diyip sarıldım. "Benim ne suçum vardı." diye tekrarliyordu. "Sisst senin bi sucun yok Keremin geçmişi bu üzülme artık. Bak gel benle mutfağa gidelim cup cake yapalım ustlerini kremalarla donatalim sonrada ağzımızın her yerine bulastirarak yiyelim olur mu?" diye sordum. "Olur." dedi bianda yüzünde guller açtı. Elinden tuttum ve mutfağa koştuk.