Kutayin kucagindaydim merdivenlerden inerken çeşit çeşit yanan mumları gordum merdivenin ucundan başlıyordu yol gibiydi iki kenara konulmuş bir sürü mum ve kırmızı gül yaprakları onlarda mumlarin arasında harika bir yol olusturuyordu kutay beni kucagindan indirip kafama bi tane çiçekten yapılan taç takti "Hazır misin prenses bugün hiç unutlicak." dedi. "Unutulmiyacagi kesin hayatim." dedim. Elimi tuttu ve mumlarin arasında beni götürü biraz ilerledikten sonra büyük kırmızı mumlarin oluturdugu yuvarlak alana getirdi. Karanlikta bir yere ilerledi ve müzik sesi gelmeye başladi. Taylor swift-Everything has changed sarkisiydi uyumlu bir şarkı bulmuştu. Kutay gelip ellerini belime koydu bende ellerimi onun omuzlarına koydum. Dans etmeye başladık. Kafasi boynumdaydi nefesi tenime degiyordu. Yavaş yavaş kafasını kaldirdi ve o ela gozleriyle bana baktı. Dudaklarimi ona yaklastirmaya başladım. Kutay hemen hamle yapmak istemiyordu anlaşılan yavaşça dudaklarimizi dahada yaklastirdik ve sonunda bulustu. Sakince opuyordu tadını cikara cikara. Elleri kalcama gitmişti ve yine yavaş hareketlerle okşuyordu. Başımı onun boynuna gomdum kokusunu içime çektim. "Seni çok seviyorum Asya ne zamandır uzuldugunu biliyorum acelece evlendik ne dugun oldu nede bir teklif parmagimizda sadece bu alyanslar var ama senin parmağına daha şık birşey lazım gordugunde mutlu hissedicegin bi yüzük." dedi ve yere eğildi. Cebinden bi yüzük kutusu çıkardı kutuyu açtığında pırlanta taslarla dolu bi tek taş yüzük vardı ellerimi ağzıma koymuştum şaşkınlıktan dilim tutulmuştu demekki ne hissettiğimi anlıyordu. "Benimle tekrar evlen Asya bu sefer daha güzel olsun herşey. Üzülmek olmasın kimseler aramiza girmesin kizlarimizi mutlu bir şekilde buyutelim." dedi. "Sen harika birisin ve yeniden söylüyorum ben çok şanslıyım sana aidimm." dedim ve ona sarıldım. Oda bana sıkıca sarıldı birbirimizden ayrilinca yüzüğü kutudan çıkardı ve parmagima taktı. "Bana güzel bi yemek hazirlicaktin hani?" dedim gülerken. "Onun alasını yaptım." dedi. Yine karanlita biryere kayboldu sonrada çakmak sesi duydum şamdamdan daolan kırmızı uzun mumlari yaktı ve masa gözüktü. Oraya ilerledim yine gül yaprakları vardı masada ki kadehlere kırmızı şarap koyulmustu. Servis tabaklarinada 4 cesit yemek vardı. Çok güzel planlanmis. "Bunların hiç birine yardım almadın mi?" diye sordum. "Hayır hepsini ben yaptım." dedi. "Çok güzel." dedim. "Bu biraz az oldu daha güzel de yapabilirdim." dedi. " Yok artık aşkım abartma bu gayet iyi." dedim. Sandalyemi çekti ve ben oturuncada ittirdi. Karsima geçti oturdu ve konuşmaya basladı. "Bitanem." dedi elini elimin üstüne koyarken. "Uzuldugunun farkına vardım hayallerindeki teklifi bile biliyordum. Evlencegin ani bile ama bunlari hiç hakettigin gibi yasayamamistin." dedi ve sözüne de etti. "Caninin yandigini hissediyordum ağlıyordun gidip odalara kapanman bile belli ediyordu ama bugün her kötü şey geçmişte kalicak. Kızlarım sen ve ben dediğim gibi mükemmel bi aile olucaz." dedi. "Sen çok harikasin kutay ayrıca romantiksin bu cok hoşuma gidiyor. Seni çok seviyorum." dedim. "Bende seni seviyorum." dedi sonrada kadehini kaldırıp "Her şeyi geride bırakmak için" dedi. "Herşeyi geride bırakmak için." dedim ve kadehleri tokusturup birer yudum aldık.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Yemek fasti bitmişti bebekleride kontrol ettip odadan ciktik. Salono geçip oturduk mumlar gül yaprakları hala toplanmamisti yarın toplarim şimdi ugrasamam. Kutay yanıma gelip oturdu. Beni kucağına oturtturdu önüme düşen saçımı alıp kulagimin arkasına koydu. Sonrada tshirtumun uçların tutup seri bi şekilde çıkardı. Boş durmayı sevmiyorum bu yuzden bende onun tshirtunu çıkardım. Sudyenimi çıkarttı ve firlatti bende Kutayin üstünden inip onu soydum ve kendi sortumu ve iç camasirlarimi çıkardım. Kutay harekete geçti ve beni kucağına aldı odaya hızlı bi şekilde goturup beni yere bıraktı. Beni duvara yaslayip kaldirdi bende bacaklarimi onu beline doladim. Gogsumun heryerini yalamaya başladı sonrada ucunu emmeye geri çekildi ve "Hiçte fena değilmiş." dedi. "Ney fena değil?" dedim. Gogusumu göstermek niyetiyle kaslarını oynattı ah doğru sütten bahsediyordu. "Beni daha fazla utandirma." dedim. "Tamam." dedi ve dili karnimda dolanmaga başladı o yaladikca ben kivraniyordum. Sonra bıraktı ve beni yere indirdi. Arkama geçti saçımı önüme attı yavaş bi şekilde öne doğru egildim. Elleri Sirtimda dolaşıyordu sonrada kalcalarimi tuttu ve hızlı bi şekilde içime girdi sessizce inlidim. O dahada hizini arttırdı dayanamicak haldeydim kutay icimde çıktı ve yere boşaldı. "Orayı sen temizlersin canım benim ben asla elimi surmem." dedim. "Tamam ben hallederim." dedi gülerken. Elini belime koydu ve yatağa ilerledik bu sefer ustumuzu ortmedim zaten yeterince ateş basmıştı.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Lamianin agzindan;
"Asya beni kesin merak etti kerem dün gece gelseydim kizmazdi en azından." dedim kapıyı açarken ikimizde içeri girdik salona girince ağzım bi karış açılmıştı her yerde gül yaprakları mumlar masada yemekler OMG iç çamaşırları ve kiyafetlerle doluydu. "Bencee Asya seni pek merak etmemiş aşkım." dedi kerem. "Kesinlikle merak etmemiş hadi çabuk ol bebeklere bakalım." dedim. Yukarı çıkıp bebek odasinin kapısını actik. Uyuyorlardi. Bebek odasına bağlı olan yatak odasinin kapısını tiklattim bi kaç dakikia sonra asya bornoz ile karşımıza çıktı onun bu haline gülerken."Kuzen bu ne hal salon desen ayrı sen desen ayrı dert." dedim. "Hicc öyle ışte kutay evlenme teklifi etti dans ettik yemek yedik o kadar." dedi. "Başka başka çünkü salonda bazı herseyler daha var." dedim. "Ne varmis salondaa haaa siz odanıza geçin yarım saate hallederiz biz." dedi ve kapıyı kapattı. "Hadi gel gidelim ve dugun için gelinlik falan seçelim." dedim. "Olur bitanem." dedi ve elimi tutup odadan çıkardı.
Asyanin ağzından;
Salonu biran önce toparlamamiz gerekti. "Kutayyy kalk çabuk salonu topla ben bebeklerle ilgilenicem hadi kaaalkk!" dedim. "Toplamamiza gerek yok ki aşkım ikimiz variz." dedi. "He ikimiz variz kutay Lamia ve kerem geldi ve salonun halini gördü yarım saatte hemen topla çabuk." dedim. "Tamam topluyorum." dedi ve üstünü giymeye calisti. Giyinincede odadan çıktı. Bende üstümü giyip bebek odasina girdim. Almirayi ve Alarayi emzirip onları besigine koyup oynattim çok güzel guluyorlardi yanaklarina birer öpücük biraktim ve lamiayi çağırdım. "Lamiaaa!" dedim. "Geldim kuzen Noldu?" diye sordu. "Almirayi kucağına al bende Alarayi aliyim aşağı inelim." dedim. "Olur." dedi ve Almirayi kucağına aldı. Aşağı inerken kutay merdivenden cikiyordu ve elinde tuttuğu iç çamaşırlarını arkasına sakladi. Lamia guup kafasını yana cevirdi ben inerken o arkamdan geldi. "Kuatyy su küçük besikleri getirsene katlanabilen onlara koyalım yoksa Lamia mahvedicek kizlarimi bu şekilde tutarsa." dedim. "Aa ne varmis tutusumda." dedi. "Eger bu şekilde tutmaya devam edersen Allah korusun çocuk kambur olur." dedim. "Ay iyi tamam biraktim." diyip Kutayin getirdiği besige koydu ve salladı. "Kahvalti edemedik bi cafeye falan gidelim mi?" diye sordu kutay. "Bana uyur." dedim. "Bana ve keremede uyar." dedi Lamia. "O zaman Lamia gel biz hazirlanalim bebekleride hazırlayalım." dedim. "Olur kuzen hadi." dedi ve Almirayi kucağına aldı bende alarayi alıp yukarı ciktim. "Lamia sen benim kiyafetlerimden seç."dedim. "Tamam." dedi ve dolaptaki kot şortu ile salas bir tshirt buldu. Bende uzerime siyah bir elbise buldum dizimin bi karış yukarisindaydi uzerime siyah kabani da kalıp bebek odasına geçtim üzerlerine sıkı bisi giydirdik biraz zor olsada sonrada tulumlarini giydirip başlarına berelerini taktik son olarak aynada hafif makyajımı yapıp saçımı duzeltip bebekleride alıp odadan ciktik. Kutay Alarayi alıp arabaya götürdü bende Almirayi alıp arabaya bindim arabayı kerem kullancakti bu yüzden kutayla arkaya bindik kutay Alaranin burnuna dokunup seviyordu."Yerim ben sizi. Babasının güzel kizlari." dedi. "Yaa bakiyorumda onları daha çok sevmeye başlıyorsun." dedim. "Olur mu sen kralicesin." dedi yalakaliga bak. "Yalakalik yapma aşkım." dedim. Birlikte kahvaltiyi edip sinemaya gitme kararı verdik bebeklerle biraz zor ama onlar umarım karanlikta uyur.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Filmin en güzel yeriydi biraz sapık diyelim kutay gözlerini bana çevirdi ve Dudaklarima baktı "Kusura bakma toplum icindeyiz." sessiz bisekilde dedim ve göz kirtim. "Eve gidince birşeyler düşünürüz aşkım." dedim.
Uzgunum bölüm kısa oldu birazda geç yayimladim ama yarın bol vaktim olucak Vote ve yorumlaribi bekliyorumm. :))