Kutay'in ağzından;
Bugün cumartesi okul yoktu ve benim melegim gelcekti acilen bir plan hazirlamam gerekti bugün onun yüzü hiç asilmicakti hayatının en guzel gününü yasiyacakti. Yani sayılır daha evlenmemize var bu yüzden yakın olarak en güzel gününü bugün yasiyacak. Hemen üzerime mavi renk kareli gomlek giydim ve altimada bulduğum bi pantolonu geçirdim. Her zamanki gibi pantolonun pacalarini katladim islak saclari kurutup şekil verdim. Hazır oldugumda evden çıkıp arabaya binip asya'yi almaya gittim.
Asya'nin agzinda;
Kalktigim gibi dus alıp banyodan ciktim dolaba baktigimda gözüme mavi bi gomlek çarpmıştı pek giymiyordum bu yüzden giymek için elime aldım siyah dar paca pantolonuda alıp yatağin üstüne koydum ilk önce kıyafetler islanmasin diye saçımı kuruttum sonrada kiyafetleri giyip saçlarımı masayla sekillendirdim hafif bir makyaj yapıp ayağıma mavi renk converse geçirdim. Tefonumdan mesaj ses gelince elime aldım ve mesajı okudum. Kutay aşağıda beni bekliyordu.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Arabanın kapısını açıp bindim ve kapıyı kapatıp kutayin yanağına öpücük kondurdum " Nasilsin bitanem." dedi. "İddia aklıma gelmese daha iyi olcam sen nasılsın." dedim. "İyiyim birtanem hem bugün için çok güzel bir planim var umarım begenirsin."dedi ve elime bi poset verdi. "Sakın bunu hemen açma suprizi bozarsin." diyince suprizi çok merak ettim acaba caktirmadan baksam mi. "Meraktan catlarim ben ya." dedim. "Bende suprizin bozulmasını istemiyorum aşkım." dedi. Bir dakika mavi gomlek giydim ida mavi gomlek giymiş pantolanlar nerdeyse aynı ve ayakkabilarda mavi renk. "İkimizde çok uyumlu giyinmisiniz baksana." dedim.
"Demmekki saçma bi giyinisim yokmus aşkım tarz giyiniyormusuz."dedi arabada nerdeyse gülmekten konusmamistik. "Ne kadar kaldı ya." diye sordum. "Yarım saat var aşkım kafanı yasla uyu ıstersen." dedi. " Hayır ya ne uyuması ben müzik dinlicem." dedim. Müziklere bakarken Rihannanin - what now şarkısını buldum. Nakaratlarini söylüyordum ama bundan çok sıkıldım ve araba bi yerde durdu arbadan indik kutay yanıma geldi "Elindeki pakedi acabilirsin artık." dedi. Pakedi açtığımda 2 çift eldiven bere ve atkı çıktı renkleri çok güzeldi ne olduğunu anlamamıştım okullar kapanmak üzere bu sicakta neden bere ve atkı aldiki. "Güzel mi?" diye sordu. " Evet güzel ama biz bu sicakta bunlarla napicazki." dedim. "Herşey sırayla yavaş ol biraz bitanem." dedi sonrada elimi tutup yangima öpücük kondurdu.Elimi sıkıca kavradı büyük bir yere girdik her yeri bembeyaz ve soğuk elimdeki paketen ilk berelei çıkartıp kafama takti kendisininkini takinca atkilari ve eldivenleride takdi. "Kar topu savaşına varmisin bitanem." dedi. Bense olayın şaşkınlığındaydım. "B-burası çok güzel nerden aklına geldi." diye sordum. "Senin uuzunu güldürmek benim görevim bitanem." dedi. Beni kucağına alıp karın yoğun olduğu bi yere götürdü elime aldığım kari elimde yukarladim ve kutaya attım. "Gel buraya sebek elime dusersin sen." dedi.
Onun elindeki kar topunu görünce gülerek koşmaya başladım. "Yakalada gorelim canım." dedim ve koşmaya başladım arkadan bana sarilarak ikimizide yere düşürdü üstüne düşmüştüm gulumsedigimde daha fazla duramadigini anladım ve anında dudaklarima yapisti hem opuyordu hemde kalkmaya calisyordu bıraktığında İkimizde nefes nefese kalmıştık.
"Seni seviyorum! seni çok seviyorum." dedim oda bagirirak "Bende seni seviyorum asya." dedi. Baya yorulmustuk kar merkezinden çıkınca bereleri ve atkilari cikarmistik. "Ee şimdi nereye." dedim. "Çok güzel bi akşam yemeği yicez sonrada sahile iner yuzeriz ordanda eve geçeriz ve iddiada kazandığım ödülü alirim." dedi pis pis sırıtırken."Şu iddiayı aklıma getirmesene sen." dedim. "Tamam hadi arabaya geç bitanem." dedi.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Çok güzel bir yere gelmistik karsida sahil ve hazırlanmış bir masa kolunu belime koyup oraya doğru yurumeye başladık. Her zaman ki gibi az Bisi yemek yiyip biraktim kutaysa tabagini bitirmişti. "Hoşuna gitmedimi yemek."dedi. "Gitmez olur mu çok güzel."dedim. "Gel hadi sahile inelim." diyince koşup elinden tuttum. Bir süre sonra sahile geldik."Yanımızda mayo yok ki." dedim."O zaman girmeyelim ayakkabilarini çıkar." dedi. "tamam çıkardım." dedim. "Aferin coraplarinida cikarmissin." diyince guldum ve koluna girdim oda ayakkabilarini çıkarınca sahilde yürüyüş yaptık. "Ben çok yoruldum eve gitsek olmaz mi." diye sordum."Gitme vakti geldi zaten eve gidip dinlenelim sonrada anladın aşkım." demişti.