Okullar dün tatil olmuştu ders notlarim iyiydi ama kutayin ki benden azcik kötü. Çalistirmam sayesinde iyi yol kat etmiş. Suan kutayla hava alanindaydik Lamiayi bekliyorduk. "Asyaaaa!" diye bagirmisti Lamia onu görünce çok sevinmiştim o bavulunu bıraktı ve bana sarıldı çok ozlemistim onu. "Nasılsın kuzen."dedi Lamia. "İyiyim kuzen sen." dedim. "İyiyim. Naber enişte." demişti kutaya. "İyi sen Lamia." demişti kutay. "Bende iyiyim." dedi oda. Basım dönüyordu en azinda kutay beni belimden tutuyordu. Bende kafamı onun omzuna koymuştum. Kutay bana bakınca korkmustu ama birseyim yoktu sonuçta.
Kutay'in ağzından;
Asya kendini kötü hissediyordu açıkçası korkuyordum ona soyleyemezdim çekip gitmesinden korkuyordum. Asyayi kaybedemezdim. Anlasilir 1-2 hafta, sonra umarım korktuğum şey olmaz.
Asya'nin ağzından;
Arabaya bindik ve eve doğru gitmeye başladık ama arabaya bindigimizden beri Lamianin çenesi hiç susmuyordu nasıl bu kadar çok konusabiliyordu. En son Kutayin bana seslendigini duydum "Asya iyimisin?" dedi. "Ha? Evet iyiyim canım." dedim.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Bacaklarimi kendime doğru çekmiş koltukta oturuyordum Lamia mutfaktaydi kutayda yanımda kısık sesle maç izliyordu ayağa kalktım ve Lamianin yanına gittim. "Napiyorsun kuzen." dedim. "Sizin kalkıp birşey hazirlacayaginiz yok kuzen ben çok acıktım." gitti ve dolaptan yumurta aldı. "Yemek yapmayı bilmiyormusun kuzen?" diye sordum. "Biliyorum ama kolay birşey olsun istedim." dedi ve elindeki yumurtaları kirdi. Yumurtayı kasede cig bir şekilde görünce kokusunu alinca midem bulanmaya başladı ve hemen salondan geçip tuvalete koştum kusarken kutay geldi ve saçlarımı arkama alıp bi tokayla gelişi güzel bagladi. "Asyam iyimisin?" diye sordu. Hayır iyi değildim basım dönüyordu ve yediklerimde gitti igrencti kalkıp sifonu çektim ve lavaboya aynanın karşına geçtim. Yüzümü yikayip kuruladim. Kutay çok endişeli goruluyordu "Birseyim yok tatlım sadece biraz usuttum klimanın altında." dedim. Ama kötü bi sorun vardı hastalanmamistim 2. Gün gecikti korktuğum şey olduysa napicaktim kutaya nasi dicektim ya bırakırsa beni. "Kutay şey ben biraz hava alicam yarım saat sonra gelirim." dedim gülümsemeye calisarak. "Kuzen bende geliyim." dedi Lamia. "Gel kuzen." dedim. Anahtarla telefonu alıp dışarı ciktik. "Kuzen benim eczaneye gidip ilaç almam gerek unuttum ya ondan." dedim. "Tamam kuzen." dedi. "Sen burda bekle ben alıp geliyim." dedim Lamiaya. "Bekliyorum." dedi.
"Merbaha ben hamilelik testi alicaktim." dedim sorumlu kişiye. "Buyrun 10tl"dedi bende cuzdanda alıp kadına verdim testi çantama koydum ve eczaneden ciktim. "Eve gidelim kuzen karnım çok ağrıyor." dedim. Oda kabul etti ve 15 dakikada eve vardık. Cantamida alıp lavaboya gittim kapıyı kilitledim ve testi uyguladim. 5 dakika sonra sonuç göründü ve ben agliyordum napicaktim lanet olsun napicaktim. Kutay ya beni bırakırsa. Testi alıp hemen dolaplardan birine sakladım. Bunu gormemeliydi. Tuvaletten çıktıp salona gittim.
Kutayi koltukta yatarken gördüm tavana bakiyordu. Onun yanına ilerlemeye başladım ve yanına geldiğimde "Bana yer yokmu." dedim ve gulumsedim. Oda gülümseyip bana yer açtı yanına yattim elini belime koydu ve anlimi öptü. "Nasıl oldun bitanem." dedi. "İyiyim bitanem hem çok iyiyim." dedim.
Lamia'nin ağzından;
Lavaboya gittiğimde dişlerimi firçaladım ama havlu kağıt kalmamıştı. Acaba nerdeydi üst dolabı açtım bişey yoktu alt dolabı açtım hah işte burdaydı ama bir dakika bu da ne ama bu hamilelik testi bugün Asya eczaneye gittiğinde bunu mu almıştı testin sonucu pozitif yani hamile mi nasıl ya bana neden söylemedi testi elime alıp merdivenlerden bağıra bağıra indim. "Asya, enişte hayırlı olsunn!!"dedim elimdeki testi göstererek.
Asya'nin ağzından;
Olamaz Lamia naptın sen elin ayağın durmaz mı senin Kutay'a baktığımda sakin bir şekilde teste bakıyordu bense koltuğa oturmuş elimle yüzümü kapatmıştım. "A-asya bu ne bana neden söylemedin." dedi. "Söyleyemezdim tamam mı testi daha yeni yaptım ama söyleyemedim korktum çekip gidersin diye." dedim elimle karnım tutarken ağlıdığımı yeni farkettim. "Özür dilerim bitanem aslında o gün bu yüzden ağladım ben bütün hafta boyunca korktum beni bırakırsın diye söyleyemedim. Özür dilerim özür dilerim." dedi ve boynuma sarıldı boynumda bi ıslaklık hissettim ağlıyordu bende ona sarıldım Lamiaya baktığımda sakin bir şekilde bize bakıyordu bittin sen bakışlarını attım oda korkunca odasına kaçtı. Kutay boynumdan ayrılınca onun gözlerindeki yaşları sildim.
Eli karnima gitti okşuyordu "Merhaba minigim annen beni cok korkuttu açıkçası oda biraz korktu biz seni çok seviyoruz ve sana zarar gelmemeşi için elimizden geleni yapicaz." dedi ve karnima küçük bir öpücük kondurdu.
Umarım beğenirsiniz bugünün 4. Bölümu vote ve yorumlarinizi lütfen eksik etmeyinn :((