Odaya girdiğimizde ikimizde üstümüzü değiştirdik o kadar yorgunduk ki.
"Televizyon izleyelimmi?" dedim.
"Olur hayatım." dedi. Gidip televizyonu açtı mini bardada biraları çıkartıp bardağa koydu.
"Ama ben içemem onu?" dedim.
"Neden?" diye sordum.
"Ne zamandır içmiyorum midem bulanır." dedim.
"Boşver bişey olmaz." dedi sonrada televizyonda bi müzik kanalı açtı.
Yanıma gelip uzandı. "Al bakalım." dedi.
"Sarhoş olmayı düşünmüyorsun dimi?" diye sordum.
"Bilmem ama senin olmanda fayda var." dedi.
Biradan bi yudum aldım. "Bunun tadını cidden özlemişim." dedim.
"Bu kadarla kalmıcak dolapta daha çok var." dedi.
"Ne yapmaya çalışıyorsun?" dedim gülümseyerek.
"Bu geceyi mükemmel bi hale dönüştürmeyi." dedi.
"Birazdan geliyorum hayatım." dedim.
Valizdeki küçük çantalardan birini aldım. Banyoya girip kapıyı kitledim üzerimdekileri çıkarıp kutayın aldığı iç çamaşırı ve geceliği giydim. Saçlarımı taradım ve dolaptaki maşayı çıkardım. Saçlarımdan azar azar alarak maşaladım ve birbirlerinde ayırıp üstünden tarayıp dalgalı kalmasını sağladım. Çantanın içinden makyaj malzemelerimi çıkarıp dudağıma kırmızı rujumu sürüdüm hep bu ruju alıyordum hem tadı hoşuma gidiyordu hemde görünüşü. Rimelide sürdüm. Fazla makyajı hiç sevmezdim. Hemde asla. Her neyse banyoda çıktım ve içeriye baktım kutay yataktaydı ve hala içiyordu.
Bu çok korkutucu. Ama o kadarda değil bence ya. Yanına gittim üstünü çıkarmıştı ve çarşaf beline kadar kapalıydı. Kafasını bana çevirdi ve bakakaldı.
"Çok çekici olmuşsun." dedi. Baya içtiği belliydi.
"Sende öylesinde neden bu kadar içtin." dedim.
"Yaklaş." dedi. Bende yaklaştimaya başladım ne olcağını bilmiyordum bile. Elindeki birayı verdi. Bunun hepsini içiceksin.
"Benidemi sarhoş ediceksin." dedim gülerek.
"Bence olmalısın." dedi. Elimdeki birayı içtim 2.de içtim tam sarhoş değildim bana pek etki yapmazdı.
"Senden öcümü alıcam demiştim." dedi.
Az buçuk sarhoş olduğumdan sadece bi kısmını anlamıştım ama korkutamamıştı. Üstümdekileri çıkardı ve yere fırlattı. Sonrası hatırlanamaz bişeydi.
Sabah o yakıcı güneşin suratıma vurmasıyla gözlerimi aralardım. Ne olduğu hakkımda pek bi fikrim yoktu.
Tek hatırladığım kutayın dün baya acı verdiği ve sonrada kalkıp duş aldığımı bunlarıda az hatırlıyordum. Kutayın kolları arasında uyuyordum. O daha uyanmamıştı. Dudaklarına öpücük kondurup yavaşça kalköaya çalıştım ben duştan sonra niye bişey giymedim üstüme ya. Yeni iç çamaşırlarımı giyip kutayın tshirtinü üzerime geçirdim. Hiç kahve falan yok mu ya burda.
"Asyaa nerdesin?" dedi Kutay kısık sesle.
"Burdayım hayatım kahve arıyorum." dedim.
"Boşuna uğraşma bulamazsın bitanem." dedi arkamdan sarılarak. "Dün hakkında bi fikrin var mı?" dedi.
"Pek değil bişey hatırlamıyorum." dedim.
"Ben hatırlarım ama." dedi.
"Nasıl olcakmış o?" dedim. Elindeki telefonu gösterdi.