Koltuğa uzanmış televizyondaki kanallara bakıyordum. Kutaysa mutfakta birşeyler yapıyordu. Bu sicakta battaniye altindaydim sebebi ise karnım agrimasi ve krizimin tutmasiydi. "Kutayyy ben çok sıkıldımmm." dedim. "Yat uyu asya hastasin dinlen biraz dışarı cikarsak dayanamazsin." dedi. "Ya en asindan birşeyler yapalım oyun filan playstationin yok mu senin." dedim. "Oynamayı biliyormusun?." diye sordu. "Hayır bilmiyorum öğretsene." dedim. "O zaman ben oyniyim sen beni izle olur mu bide bekle bi." dedi ve mutfağa gitti. Elinde nutella kavonozu vardı ve tatlı kaşığı "Olleyy nutella almışsın teşekkür ederim." dedim. "Çabucak krizin tutuyor ve uyurken nutella diye sayikliyorsun kiyamadim aldım ." dedi. "Çok dusuncelisin."dedim. "Oyleyimdir." dedi sırıtırken. "Çok ukalasin." dedim. O oyunu oynarken bende izliyordum "Gooool." diye bağırdı. "Lan okuz yavaş olsana cikolata boğazıma kaçtı hayvan." dedim oksururken masadaki suyu icirtmeye çalıştı. Sonrada yanagimi okşadı."Özür dilerim bitanem." dedi. "O zaman bir daha öyle bagirma." dedim. "Bagirmam aşkım." dedi ve oyuna devam etti.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
"Kutay buda çok sıktı ya hem nutellayi bitirdim başka yok mu?"diye sordum. "Nasıl yani hepsi bitti mi ne ara bitirdin." dedi. "Rüyamda ne kadar çok nutella sayikladiysam o kadar yerim herhalde." dedim. "Yok artık asya mide fesati gecirirsin." dedi. "Sahi ben kaç kere nutella diye sayikladim." dedim. "Vardır 6-7 tane herhalde." dedi. "Azmis aşkım yerim ben 6 tane başka varmı?" diye sordum. "Bekle beni getiriyorum." dedi. "Okeyyy." dedim. Kutay yine elince nutellayla geldi. "Teşekkürler bebegimm." dedim. "Birşey değil tatlım." dedi. 10 dakikada bu kavonozuda bitirmistim.biraz su ictim ve koltuğa uzandım Kutayda oyunu kapattı "Ahhhh" diye bağırdım. "Noldu aşkım neyin var ?" diye sordu. "Karnım çok ağrıyor." dedim ağlamaklı bi sesle. "Napsam acaba gel bi saril." dedi yanıma yatarak. Ona sarıldım ve uyumaya çalıştım oda karnıma sıcak birsey koymuştu biraz uyuduktan sonra beni uyandirdi ve saçlarımı taradı becerebildigi kadarda bagladi. "Teşekkür ederim aşkım." dedim. "Birşey değil bitanem kendini iyi hissediyormusun." dedi. "Sayende iyi hissediyorum aşkım." dedim ve ona sımsıkı sarıldım oda belime sımsıkı sarıldı. Birlikte mutfağa geçtik "Bana kek yapsana aşkım." dedi. "Olur aşkım ama yardım et sende." dedim. "Tamam aşkım." dedi. "Şimdi sen git dolaptan yoğurt,yumurta,toz şeker ve karbonat getir." dedim ben un ve vanilyayla kabartma tozunu aldım. "Cekmeceden kabi getir bide karistirmak için kab." dedim. "Çırpıcı nerde aşkım." dedim. "Aaa ne zahmetli iş bu ya getir getir bitmio ben mi yalcam sen mi." dedi. "İtiraz istemiyorum ben hastayım." dedim. "İyiki bir hasta oldun aşkım ya." dedi bense kollarimi gogsumde baglamis gülüyordum. "Şimdi bi yurtayi sen bi yumurtayı ben kircam." dedim. En azından basarmisti. "Şimdi de şekeri köy bi bardak ve bi bardakta yoğurt." dediklerimi yapinca bende cirpmaya başladım.
O unu koyarken bende cirpiyordum ve bianda un herye döküldü. "Oha kutay naptin sen her yerimiz un oldu." dedim oksururken üstü başı un olmuş guluyordu oksuruklerinin arasında. "Kalk hadi bi daha sana kek yaparsam neyim bitirelim sunuda dus alalim." dedim. " Tamam tamam kalktım aşkım." dedi. Bende cirptigim bölümde parmagimi hafif dokundurdum ve kutayin burnuna degdirdim oda undan bi avus alıp üstüme firlatti."Nimet lan o." dedim kutaya gülerken."Tamam hadi işimize bakalım." dedi. "Sonunda kutay." dedim. Hamuru iyice cirpip karbonatini kabartma tozunu ve vanilyasini kattım birazda kakao ekledim karıştırdım ve kalibina döktük o fırına koyarken bende banyoya gittim. Üstümü çıkardım ve kabine girdim Kutayda kapıyı açıp yanıma geldi üstünü çıkarttı ve suyu açtı ben onun sacalrini karistira karistira yikarken oda benim saçlarımı yikiyordu. Biraz suyun icibde kaldiktan sonra ciktik ve yeni kıyafetler giydik. Birbirimizin sacini kuruttuk ve asigiya indik. Keki yakmadan fırından çıkardık. "Oo mis gibi koktu aşkım." dedi kutay yanıma gelirken. "Saol aşkım şey icexekleri getirsene."dedim oda gidip getirdi. Kekleri tabaklara koydum o kadar nutella yemistim ki toktum. Sadece meyve suyumu ictim. Oda tabağını bitirmişti. Kalkıp odasına ciktik. Yatarken ben onun dugmeleriyle oynuyordum başımı hafif kaldirdi ve dudaklarmi öpmeye basladi beni kendine iyice çekti kollaribi belime sardı nefes alamicak haldeydim oda oyleydi ama bırakmıyordu sonunda bıraktı ve İkimizde nefes nefese kaldik.