Едгар Фелтън не беше като другите момчета, които се опитваха да изглеждат готини в училище.
Животът му беше съвсем скучен и спокоен... беше, преди да се захване да разследва убийството на Шон, заедно с останалите му приятели.
Едгар имаше тайна, която криеше от години и се страхуваше да я разкрие пред приятелите си и особено пред баба му Нели. Едгар беше гей.
Живееше само с баба си, защото родителите му бяха много далеч от него, за да работят.
Животът на Едгар съвсем не е бил розов, но благодарение на своите приятели, той беше по-силен от всякога, дори и те да не знаеха какво е душевното му състояние.
Едгар ровеше в приложение за срещи, откри съвпадение с тайнствено момче... за това започнаха да си пишат.
•Едгар - Колко е сладък... дано само да си ти на снимките, готин.
Тайнственото момче се казваше Блу, или поне така се беше писал в приложението за срещи.
И докато Едгар се забиваше с непознато момче по телефона, на другия край на града Ейприл и Бен бяха потресени от резултатите от аутопсията на Шон.
•Бен - Как може да няма кръв в тялото?
•Ейприл - Не знам, Бен, но е много странно. Ако Шон се е удавил в реката, то защо няма кръв в тялото си?
•Бен - Освен ако...
•Ейприл - Ако?
•Бен - Някой е източил кръвта от тялото му.
•Ейприл - Да, възможно е! Но така няма да стане, Бен. Трябва да отидем в моргата и да видим тялото на Шон.
•Бен - Ейприл, луда ли си? Ако някой разбере ще си имаме сериозни проблеми.
•Ейприл - Майка ми работи там, Бен... знам как да се промъкнем, без никой да ни забележи. Идваш ли?
•Бен - Как бих могъл да те оставя сама.
Ейприл целуна Бен.
•Ейприл - Да тръгваме! Ще
разберем какво се случва!
------------------------------------------------------
•Мат - Може ли да изляза навън?
•Хари - Никъде няма да ходиш, господинчо! Навлече ни работа с полицията, заради глупавото ти парти. Наказан си!
•Мат - Не може да ми го причиниш, татко! Не знаех, че така ще стане.
•Хари - Забранявам ти да излизаш от вкъщи след 20:00ч. Навън все още се разхожда убиец на свобода. И без това си заподозрян!
•Мат - Мога да поемам отговорност и ако мама беше жива щеше да го потвърди!
•Хари - Майка ти умря именно заради теб, Мат. Заради твоята небрежност. Ти я уби!
•Мат - Престани!
•Хари - Ти уби майка си! Ти си грешка на природата.
•Мат - Казах да престанеш, татко!
Мат хвана ваза и я счупи в прозореца на всекидневната.
•Хари - Чупи каквото искаш, но няма да излезеш от тук! Наказан си!
Мат се качи в стаята си, хвърли се на леглото и започна да плаче.
------------------------------------------------------
Ейприл и Бен вече бяха в моргата.
•Ейприл - По дяволите... вратата е заключена отвътре. Това значи, че майка ми може би е тук.
•Бен - Трябва да внимаваме, Ейприл.
•Ейприл - Момент... знам какво да направя.
Ейприл извади фибичка от косата си и започна да се опитва да отключи с нея.
•Бен - Какво правиш, това е безнадеждно.
Докато Бен изричаше тези думи, вратата вече беше отключена.
•Ейприл - Какво казваше, сладурче?
Ейприл се усмихна, Бен също. Двамата влязоха в моргата.
•Ейприл - Насам... там е трупа!
Ейприл и Бен се промъкнаха тихичко в стаята, в която беше трупа на Шон.
Бен махна чаршава, който покриваше трупа.
•Ейприл - Бен, виж... има някакви странни рани на врата.
•Бен - Това са следи от зъби.
Ейприл махна още повече чаршава от тялото на Шон и видя, че сърцето му липсва.
•Бен - Мили Боже...
•Ейприл - Бен, тук става нещо странно.
•Бен - Що за човек първо ще източи кръвта от тялото му, а след това ще изтръгне и сърцето му?
Ейприл - Чакай малко... ами ако?
•Бен - "Ако" какво?
•Ейприл - Някой е източил кръвта на Шон от тялото му, но по тялото няма никакви следи, освен по врата... и то следи от зъби. А след това е изтръгнал сърцето му.
•Бен - Не разбирам, какво искаш да кажеш?
•Ейприл - Вампир, Бен...
•Бен - Я стига. Много забавно. Как така вампир?
•Ейприл - Всичко се връзва, Бен.. Не мога да повярвам. Между нас може да има вампир убиец.
•Бен - Ейприл, не мислиш рационално! Вампири не съществуват! Убиецът на Шон е инсценирал смъртта му по този начин, за да прикрие следите си.
•Ейприл - Прав си! Но кой би могъл да го направи?
Ейприл и Бен чуха шум от съседната стая.
•Бен - Какво беше това?
•Ейприл - Да проверим!
Ейприл и Бен излязоха от стаята, където беше трупа на Шон и отидоха до съседната стая. Те попаднаха на нещо потресаващо (Поне за Ейприл)
Ейприл се приближи към прозорчето на вратата и видя майка й - Анджи, да се натиска с учителят по История- г-н Лес.
•Ейприл - Какво??? Майка ми и господин Лес? Не мога да повярвам.
Ейприл нахлу в стаята и започна да крещи на майка си.
•Ейприл - Браво, мамо!
Продължавайте в същия дух.
•Анджи - Ейприл, какво? Какво правите тук?
•Ейприл - Въпросът е какво вие правите, мамо? И то с господин Лес?
•Г-н Лес - Мила, ние с майка ти...
•Ейприл - Замълчете, г-н Лес! Видях достатъчно.
Ейприл, Бен, Анджи и г-н Лес седнаха и обсъдиха случилото се.
•Ейприл - Защо просто не ми каза, мамо?
•Анджи - Срамувах се, дъще! Не исках да разбираш така. Съжалявам.
•Ейприл - Голяма си, мамо. Може
да правиш каквото искаш! Не е моя работа.
•Анджи - Хубаво.
•Ейприл - Знаеш за какво сме дошли, мамо! Искаме да знаем подробности за смъртта на Шон!
Видяхме тялото, сърцето на Шон е изтръгнато.
•Анджи - Моля? Влизали сте там? Нямате право да влизате в стаята, забранено е!
•Ейприл - Също така е забранено натискането с учители, мамо.
•Г-н Лес - Казвате, че сърцето на Шон липсва?
•Бен - Не е само това. Кръвта му също липсва.
•Ейприл - Имаме версия за убийството му, мамо.
•Анджи - Така ли, и каква е тя?
•Ейприл - Вампир..
•Анджи - Хаха, я стига. Що за шега.
•Бен - Госпожо, някой е убил Шон и нарочно е извадил сърцето му и източил кръвта му.. за да прикрие следите си.
•Г-н Лес - Деца, това вече е прекалено. Не смятате ли?
•Ейприл - Не, господине!
•Г-н Лес - Подозирате ли някого?
•Ейприл - Все още не, господине. Но ще разберем и когато това стане, убиецът ще съжалява!
•Анджи - Добре, достатъчно! Веднага се прибирайте! Това е работа на полицията, не на вас.
•Ейприл - Ще видим, мамо. Хайде, Бен, да си вървим.
Бен и Ейприл си тръгнаха от моргата и си говореха по пътя.
•Бен - Трябва да разберем повече но как?
•Ейприл - Вече знаем, че убиецът е психопат, който източва кръвта на жертвите си и им изтръгва сърцата. Може би експлоатира органи?
•Бен - Възможно е! Също така знаем, че иска да ни накара да мислим, че е замесен свръхестествено същество, или по-точно вампир. Търсим човек, който е фен на филмите за вампири... и вампири като цяло
•Ейприл - Фен, а? Познавам точно такъв човек. Как не се сетих по-рано!?
Едгар продължаваше да чати с непознатият човек Блу, в приложението за запознанства
•Едгар - Е, Блу, вече се познаваме. Кога ще се видим?
•Блу - Съвсем скоро. Да не избързваме, Ед!
•Едгар - Ед ли? Така ме наричат само най-близките приятели.
•Блу - Така ли, не знаех.
•Едгар - Сладък си, хах. Може ли да се снимаш?
•Блу - В момента съм зает и не мога, съжалявам.
•Едгар - Разбирам, няма проблем. Изпрати ми когато можеш. Лека нощ, Блу!
•Блу - На теб също, Ед!
По всичко си личеше, че Едгар е влюбен в човек, който не е срещал никога през живота си... или поне така си мислеше.
И докато Едгар отново беше на седмото небе, Ейприл и Бен се срещнаха с Мат.
•Мат - Какво има, защо ме извикахте отвън? Ако види баща ми, ще ме накаже.
•Ейприл - Ще говоря направо, Мат!
•Мат - Слушам те!
•Ейприл - Знаем, че ти си убил Шон! Защо го направи, Мат?
Мат погледна уплашено Ейприл и Бен, след което преглътна притеснено.
-----------------------------------ОЧАКВАЙТЕ В ГЛАВА 4 :
Едгар се среща с Блу, който всъщност се оказва Мат.
По време на училищния бал с маски, е убито момиче с посланието "Вампирът убиец се завърна"
ESTÁS LEYENDO
Мистикъл
Misterio / SuspensoМалкият Мистикъл беше съвсем обикновено градче, в което хората живееха съвсем нормално, докато не дойде злото в града. Зло, което беше погребано и чакащо да бъде освободено, за да може да превземе Мистикъл.. И този път, може би, щеше да успее, ако н...