Konu: başka bir üyenin bizi sevdiğini öğrenen biascımızın tepkisi (gizli ilişkiniz var ama bazılarında)
o üye her kimse geçmiş olsun
bütün tepkilerde görüyorum nerdeyse bende yaptım
because why not?
Chan
Seungmin'in senin elini tutup sana aşkını itiraf ettiğinde büyük bir boşluğa düşmüş gibi hissediyordu. Grubundan bir üye sevgilisine aşıktı. Bu durumda ne yapması gerektiğini bilemedi. Siz ordan gidince Seungmin ile biraz yalnız kalır ve bunu uzun bir süre düşünürdü. O bir lider ve bir tarafta grubunun bir üyesi diğer tarafta sen vardın. Oldukça zor olucaktı. Ama düşündükten sonra yanınıza gelicektir.
"Aklını değil kalbini dinle sevgilim. Senin mutluluğun öncelik biliyorsun"
♥
Minho
Jisung size son zamanlarda baya yakın davranıyorduç E bu da minhonun gözünden kaçmaz. Jisung yanınızdayken hep sizin belinizden tutar ve öper. Normalinden yakın davranırdı. Bir süre sonra Jisung'un size uzak davrandığını fark ettiğinde Jisung'un yanına gider.
"Doğru olanı yaptın. Al sana şeker."
♥
Changbin
Sen ve sevgilin pratik odasında oturmuş sohbet ediyordunuz. Odaya birden Felix, elinde 2 tane kahve ile gelir. Changbin şaşırsa bile ayağa kalkarsınız. Felix size kahveyi verir ve size bir şey söyleyecekken Changbin'i fark eder. Fazladan kahvesi olmadığı için Changbin'den özür diler. Tam size açılacakken Changbin devreye girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KIDS TEPKİLER
Teen Fictionironidir, başları okumayın, çok cringe ama eğlenceli. --- Başlangıç; 01/05/2020 │ devam ediyor │