ღ 195ღ

602 25 24
                                    


How To Dance // Minho



"Ne düşünüyorsun, y/n?" Minho o gün dans rutinini onuncu kez yaptıktan sonra sorar.

"Geçen sefer söylediğim gibi Minho, mükemmeldi!" Neşelendirdin. Parlak bir şekilde gülümsedi ve oturmak için harekete geçti, ama o oturmadan araya girdiniz. "Bana öğretebilir misin?"

Yüzü hafifçe kızardı, ama yine de mecbur kaldı. Sana elini uzatarak, oturduğun yerden kalkmana yardım etti.

İlk başta, sizin için yaptığı rutinin hareketlerini size göstermeye çalıştı. Ancak, Minho bir noktada size rehberlik etmek için ellerini kalçalarınıza koyduğunda bu çok geçmeden değişti. Sesli bir şekilde nefesini tuttun ve toparlanmaya çalıştın, ama çok geçti.

"Y/nnnnnn" diye alay etti. "Ellerim böyle kalçalarındayken ne düşünüyorsun?" Kaşlarını oynattı, küçük bir pislik gibi sırıttı.

İşte o zaman haydut oldun. Dans rutinini unutun, şimdi Minho'nun dikkatini dağıtmak için en çok pratik yapacaktınız. Ellerini omzuna koymak için hızla arkanı döndün. İlerlemenizi not aldı ve konuşulmayan oyuna da katıldı. Ayaklarını hızla hareket ettirdi ve seni kendi etrafında döndürdü, ellerini her zaman kalçalarına götürdü. Sahip olduğun küçük koordinasyonla sallandın, ara sıra onu sadece geri itmek için daha da yakına çektin.

Biraz şehvetli alaylarla dolu birkaç şarkıdan sonra, ikiniz de ince bir ter tabakasıyla kaplandınız, derin bir nefes aldınız. Minho uzandı ve sen kısa süre sonra onu takip ettin.

Seni orada yatarken, gözlerin kapalı, alnına bebek tüyleri yapışmış, düzensiz nefeslerinle göğsünün inip kalktığını izledi. "Merhaba, y/n?" Aniden sessizliği bozdu.

"Hmm?" Seninkilerle neredeyse çaresizce çarpışan dudaklarıyla karşılaşmak için başını çevirdin. Parmaklarınızı saçlarına geçirerek öpücüğü derinleştiriyorsunuz ve ona erişim sağlamak için ağzınızı açıyorsunuz. Minho daha rahat hareket etti ve şimdi senin üzerine eğildi. Dürüst olsaydın, bunun seni nereye götürebileceğini umursamadın. Ne yazık ki, Jeongin de o anda dans pratiği yapmak istedi.

"ALLAHHIIMM!" Çığlık attı. "Y/n! Minho! İğrençsiniz! Gözlerim, masum gözlerim! Özür dilerim gözlerim! Ahirette size nasıl hesap vereceğim!" Aşırı dramatikken, seni ve Minho'yu gerçeğe döndürdü.

"Ahh, üzgünüm, y/n. Seni orada gafil avlamak istemedim," dedi, daha önce olduğu utangaç, kızarık karışıklığa döndü.

"Sorun değil," gülümsedin. "Şey, aslında. Sorun değil. Bir ara beni tekrar şaşırtmaktan çekinmeyin." Ve bu son cümleyle ayağa kalktın ve odadan çıktın. Jeongin, Minho'yu soru yağmuruna tutmasaydı muhtemelen peşimden gelecekti.

"Noona? Ne yapıyordun? Başın ciddi belaya girebilir," diye uyardı genç çocuk fısıltı sesiyle. Ama mesele şu ki, belki de bu tür bir bela fikrini beğendin.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




üh selam

bir kitap çıkartıcam 

dracomilfoyhamuru hesabımdan yazıcam da

takip eder misiniz 👉‍👈‍



UMARIM BEĞENİRSİNİZ ❥

SİZİN FAVORİNİZ HANGİSİYDİ?


꧁STRAY KIDS İLE KALIN!꧂

STRAY KIDS TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin