Konu: Biasınızla sahil yürüşünüz
okuyucukkk çok romantik bir tepki inş yazabilirim :')
ve daha önce böyle bişi yazdım mı hatırlamıyom yazıyosam da tekrar yazcam
Chan
༄Sizin elinizi asla bırakmaz. Bir pamuk şekerci veya pastane görürse eğer size oradan bir şeyler alır. Beraber bankta oturup denizi seyrederken bir kolu sizin omuzunuzda, diğer eliyle de sizin elinizi tutuyordu. Biraz zaman geçirdikten sonra sahilde çıplak ayakla kumda yürürsünüz.
Chan: dikkat et suda fazla durma hasta olursun
Yn: tamam geliyorum şimdi
Sizi evinize bırakır ve harika bir akşam geçirirdiniz.
Minho
༄Aslında sizi lunaparka götürmeyi düşünüyordu ama çok kalabalık olduğu için sessiz bir sahile getirmişti seni. Ellerinizi bir an olsun bırakmaz ve hep sıkar. Hava biraz sıcaktı bu yüzden elleriniz terliyordu. Minho bunu umursamıyordu. Elleriniz terlediği anda diğer tarafınıza geçer ve diğer ellerinizi birleştirirdi. Zeka desen var...
Minho: hadi birazda şurada el ele yürüyelim?
Yn: kkkkk~ tamam
Changbin
༄Sahilde birkaç kişi vardı ve bunlar erkekti. Changbin sizin dibinizdeydi hep. Kıskanıyordu ama belli etmiyordu. Sahil yürüyüşünüzü bozmak istemediğinden kavga etmiyordu ama kendisini zor tutuyordu. Siz olayı anlamıştınız (asırlar sonra) .
Yn: istersen gidel-
Changbin: olur
Hyunjin
༄Pekala... Bu çok soft bir yürüyüş olacaktı. Hyunjin sizi biraz bekletebilirdi ama elinde bir sürü renkli pamuk şekerlerle gelirdi. Pamuk şekerleri yerken sahilde arada sırada romantikler yapardı. En sonunda pamuk şekerleriniz biter.
Hyunjin: ehe yeni şekerler almak ister misin?
Yn: seni satın alamayacağız ama
Hyunjin: ow...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KIDS TEPKİLER
Teen Fictionironidir, başları okumayın, çok cringe ama eğlenceli. --- Başlangıç; 01/05/2020 │ devam ediyor │