Konu:
bence harika bi tepki düşünsenize sizi görüyolar daha çok mutlu olduğunuzu fln ay çoksel kapak olurr eüğwştüğtewğütüğ
Chan
Tamam, sizi görünce değiştiğinizi görür. Zaten mvlerinizde sizi izlemişti ama canlı görmek daha bir farklıydı onun için. Skz ve grubunuz beraber eğlence oyunu oynarken senle fazla takılmamaya çalışır. Program bittikten sonra skz ve sizin grubunuz kaynaşırken chan sizinle konuşmaz. Siz gittikten sonra Hyunjin Chan'ın yanına gelir ve neden sizle konuşmadığını sorar.
"Belki onu üzecek bir şey söylerdim. En iyisi göz teması bile kurmamaktı"
⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅
Minho
Havalı davranmaya çalışacak fakat havalı olayım derken rezil olacaktır. Üyeler onun durumunu anlayınca ona yardım eder.. Bir erkek size yaklaştığında -kameraman, asistan, sunucu fark etmez- eski kıskançlığı gelir. Ama yapabildiği şey sadece bu kıskançlığı içine atmaktır.
"Bir tane daha erkek gelirse dayağımı yiyecek anguta bak"
⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅
Changbin
Pek bir şey yapmaz. Duygusuz gibi görünebilir. Onun için olan olmuştur. Geçmiş bir şeyi geri açmak istemez ne de olsa bir kitabı 2-3 kez okuyunca geri açmazsın. 3 yıllık değişimin onu etkiler. Daha güzel ve daha harikaydın. Belki seninle yine konuşur ama gururu için konuşmaz (?).
"Tamam... belki de konuşmalıyım havadan sudan bahsederim. Ama havadan sudan bize ne.. neyse gururum var benim."
⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅
Hyunjin
Bu drama queen Felix'ten yardım alarak sizle konuşur. Çünkü Felix havalı. Bu konuda ona yardım edebileceğini düşünür. Sizle konuşmak için yanına gelirken U dönüşü yapar ve Hyunjin'in gördüğü son şey elini alnına vuran Felix'ti. Belki de seninle bi 10 yıl sonra konuşabilecek... Felix buna çok kızgın çünkü hyunjin dediklerini yapmıyor.
"Hadi ama Hyunjin. Alt tarafını eski sevgilinin, 3 yıl önce ayrıldığın, seni çoktan unutmuş olan eskinle konuşacaksın. Abartma"
⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅
Han
Saçmalar. Han'da hyunjin gibi sizle konuşmaya çalışır. Ama beceremez. Eline dondurma alır ve dondurmasını yerken senle konuşma planları yapar. En sonunda kendi kendine hazırlık yapar.
"Şimdi gidip selam napıyosun dicem o da dicek k- aa selam y/n. Nasılsın? Bugün penguenlerin kanatları ve balıkların ayakları kadar güzel bir gün.. evet onların bu şeyleri yok.. niye yok...."
⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅
Felix
Hawli çocuk. Direkt yanına gelir ve 'vats ap bıro?' der. Ama minho gibi havalı olayım derken rezil olmaz. Havalı olmak onun kanında var. Grubunuzu över belki ve sıra size gelince eskiden bildiği tüm mükemmelliklerinizi söyler. Program bitişi siz görüşürü dersiniz
"Grörşz. Grüöers. Görüşuz. Görüşrüz. Hay aq"
⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅
Seungmin
Programda çok sevecen olsa da program bitişi size bir şey ısmarlar. Ismarladığı şeyin cips ve çikolata olduğunu görünce şaşırırsınız. Seungmin'e neden bunları aldığını sorarsınız.
"Ne ya bi deri bi kemik kalmışsın. Kilo al"
⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅
Jeongin
Hyunglarından yardım ister. Ve tabi ki yardım ederken işleri birbirine katarlar. Minho,felix,han ve changbin ona 'onunla konuş' dese bile; hyunjin, seungmin ve chan ona 'konuşma sadece doğal davran' der. Jeongin ne yapacağını bilmese dahi yine de bir şeyler yapar. Sonuç olarak Chan hyungunun yanına gider.
"Bana çatalla çorba içer misin diye sordu bende Minho hyung gibi düşünerek dedim ki 'ben direkt tabakla kafama dikiyorum'.. sonra gitti. Ne yani gayet havalı"
eveğtttt nasıldıı??
sabah 8.30da kalkııyorum ve hocalar ebadan dersi koymuyor. Mal mısınız aq?
neyseh inş gülmüşsünüzdür. eheheh
UMARIM BEĞENİRSİNİZ❥
SİZİN FAVORİNİZ HANGİSİYDİ?
꧁STRAY KIDS İLE KALIN!!꧂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KIDS TEPKİLER
Teen Fictionironidir, başları okumayın, çok cringe ama eğlenceli. --- Başlangıç; 01/05/2020 │ devam ediyor │