Konu: mental olarak kendinizi iyi hissetmediğiniz bir dönemdesiniz ve bunu sevgilinize yansıtmamaya çalışıyordunuz. Sevgilinizinde işi yoğun olduğu için çok yorgun ve stresliydi. Sizin umursamaz tavrınızı uzun süre izler ve daha fazla dayanamaz, bir günlük izin alır ve o günü size ayırıp neyinizin olduğunu öğrenmek ister. Fakat siz hala kötü hissediyordunuz. Sizinle konuşmaya çalışsa bile istemeden başka yerlere dalıyordun. Bu olay sevgilinin canını sıkar ve tartışmaya başlarsınız.
not= biasınız idol değil
konu çok uzun ama olsun azıcık ağlayalım
severseniz maknae line'da yazarım
Chan
Chan işinden sonunda bir günlük izin almıştı. Bu günü sana ayırmayı düşünüyordu. Eve saat 16 gibi gelmişti. Sende o sıra bitiremediğin dizini bitirmekle uğraşıyordun. Dizi çok duygusaldı bu yüzden mutfağa çikolata almaya gittin çünkü çikolata seni çok mutlu ediyordu. Mutfağa giderken Chan'ın geldiğini gördün. Dolu gözlerin birden parlamıştı ve Chan'a doğru yavaşça yürüyüp küçük bir kucaklama verip mutfağa doğru gittin. Chan'a olabildiğince iyi davranmaya çalışıyordun bu zamanlarda. İlk kez böyle bir şey yaşamıyordun fakat ilk kez bu kadar yoğun yaşıyordun.
chan: bebeğim nereye?
yn: çikolata alıcam
chan: yine mi?
yn: evet, niye ki?
Chan iç çekip ceketini çıkarttı ve yanına geldi.
chan: beraber akşam yemeğini yapalım mı?
Mutfaktan çıkmadan önce Chan'a bakıp cevapladın.
yn: uhm hayır. Bitirmem gereken bir film var ve çok yorgun hissediyorum. İstersen kendin yap veya dışarıdan söy-
chan: hayır kendim yaparım
yn: peki o zaman görüşürüz
Mutfaktan çıkıp odana gitmiştin. Yatağına yerleşip dizini izlemeye devam ettin...
chan: *kapıyı çalar*
yn: girebilirsin
chan: yemek hazır
Biraz sızlansan bile yemeği Chan'ın yaptığını hatırlayınca hemen Chan'ın peşine düştün. Masaya geçtikten sonra yemeği yemeye başladın. Biraz hızlı yiyordun ama azar azar yiyordun. Bu Chan'ın dikkatini çekmişti. Sen yemeğini bitirip tam sofradan kalkacakken Chan'da ayağa kalktı.
chan: yn
yn: chan?
chan: yemek nasıldı?
yn: ... güzeldi chan...?
chan: bir şey konuşabilir miyiz?
Chan'ın modu düşünce bir an endişe etmiştiniz ve hemen kabul ettiniz. Salona geçip koltuğa oturdunuz.
chan: bak yn, son günlerde baya sessizsin. Bu fark edilmeyecek bir şey değil. Seni tanımayan biri bile senin normalde çok sevecen ve enerjik olduğunu anlar. Lütfen neden böyle olduğunu söyle. Lütfen
Chan'ın bakışları çok yumuşaktı.
yn: benim bir şeyim yok Chan, gayet iyiyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KIDS TEPKİLER
Novela Juvenilironidir, başları okumayın, çok cringe ama eğlenceli. --- Başlangıç; 01/05/2020 │ devam ediyor │