konu: eski yüzyıllarda yaşayan bir prensessin. Babanız yani Kral, prens bulmak için bir yarış düzenler ama sizin uzun zamandan beri aşık olduğunuz biri vardı
Şuan sarayda yarışma başlamıştı bile. Her saniye dahada geriliyordun. Annen senin güzel olman için her şeyi yapıyordu. Saçlarını şekillendiriyor, makyajını yapıyor ve kıyafetini seçiyordu.
Annen: bak bu çok güzel bunu giy yn
yn: ama anne onu en son 18 yaşımda giydim
annen: o zaman bunu dene
yn: çok pembe bu, olmaz
annen: peki bu?
yn: ... çok mu mavi? ve... çiçekli?
annen: o zaman bunu giy yn.
annen odandan çıkınca kıyafete baktın. Hiç tarzın değildi. Kumaşı, rengi, görünüşü ve deseni güzeldi ama tarzın değildi. Kendi kıyafetlerinden birini giyip çıkmıştın.
annen: bu halin ne yn?? Bir prenses gibi davran
yn: *iç ses= yo* ne var ki halimde?
annen: çabuk üstünü değiştir ve gel, yn.
Yüzünü asarak odana gittin ve annenin söylediği elbiseyi giyip tekrar annenin yanına gittin.
annen: böyle daha güzelsin.
yn: güzel olmam ne değiştirecek?
annen: izle ve gör
Uzaklardan at arabaları geliyordu. Hepsinin bayrakları farklıydı. Belliki prensler gelmişti...
yn: anne benim bir işim varda-
annen sana oturmanı işaret etti ve tahtına oturdun. Daha sonra annen ve babanda tahtlarına oturdu. Gelen prensler karşı karşıyaydı artık. Onlar senin için savaşacaklardı, sen ise hiçbirini istememene rağmen onları izleyecektin...
Bir süre sonra herkesin dikkati prenslerin savaşına odaklanmıştı. Annen ve Babanda pür dikkat izliyordu. Bunu fırsat bilip yavaşça tahttan kalkıp hızla saraydan uzaklaştın.
Sarayın arkasında kalan ormanda koşuyordun. Onun yanına gidecektin. Biraz daha koştuktan sonra onun o ahşap evini göemüştün. Hemen eve gidip kapıyı açtın.
seungmin: ah, yn. noldu?
yn: ş-şey...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KIDS TEPKİLER
Teen Fictionironidir, başları okumayın, çok cringe ama eğlenceli. --- Başlangıç; 01/05/2020 │ devam ediyor │