ღ 96 ღ

2.5K 78 1K
                                    

medyada bi değişiklik yapalım= god's menu 'yü izleyen stayler üğewlyüğewywe



Konu: Doğum günümüzdür 


Lee_Lixie bebeğim senin için bu bölüm umarım beğenirsin ^^






Chan

eve yorgun argın gelmiştin. mesaiye kalmak dünyada ki en kötü şeylerden biriydi. tek istediğin bir an önce yarın olmasıydı. chan evde yoktu. belki o da şirkettedir diye üstünü değiştirip duş aldın. akşam saat  11 olmuştu. bir şeyler atıştırıp tv'den bir film açmıştın. filmin konusu çok güzeldi; bir seri katil tarafından karısı vahşice öldürülmüş ve oğlu bedensel engelli kalan bir adamın hayatı. birkaç yıl sonra oğlu kaçırıldı ve babası zihinsel engelli bir kadınla kaçıran kişiyi kilometrelerce takip etmek zorunda kaldı.. kayıp balık nemo en sevdiğin filmdi.

* * *

Uykun gelmişti ama chan'i bekliyordun hala. daha fazla beklemek istemedin ve tam uyuyacakken kapı çaldı. chan gelmiştir diye kapıyı açtın fakat mafya çetesine benzeyen bir kaç adam gelip seni kaçırmıştı. çığlıklarınla can çekişirken sizi arabaya koymuşlardı bile. artık elinden bir şey gelmiyecekti...

bir eve getirmişlerdi. ama gözlerin bağlıydı. gözlerin açtılar fakat her yer kap karanlıktı. birden bir kaç mum gördün. pastaya benziyordu. pastayı tutan kişiye baktığında chan'i gördün! çok sinirlenmiş ama çokta rahatlamıştın. 

chan: iyi doğdun bir tanem

bir şey diyemeden chan'e sarılırsınız. ışıklar açıldığında konfetiler patlar. çok güzeldi fakat hala korkun gitmemişti. 

chan: bir tanem korkma ben burdayım

yn: aptal.. çok korktum

chan: *size sarılır* ama geçti, hepsi bir oyundu... 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




STRAY KIDS TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin