ღ 120 ღ

1.8K 67 162
                                    



Konu: Biasınla hayal et part 1



Chan

Lunapark

Her zamanki gibi sevgilinle haftasonu akşam saatlerinde lunaparka gitmiştin. Beraber geçirdiğiniz her an sizin için yeni bir anı gibiydi adeta. Nereye gitseniz her zaman fotoğraf çeker ve videoya alırdınız...

Chan: aşkım istersen hız trenine binelim?

Biraz korkuyordun çünkü daha önce hiç hız trenine binmemiştin. Bu ilk seferin olacağı için biraz miden bulanmış gibiydi. Ama bozuntuya vermeden direkt sevgilini onayladın ve hız trenine binmek için sıraya girdiniz... Uzun sıranın ardından başlara yaklaşmıştınız

Chan: umarım korkmazsın

Yn: yio korkmam ben asıl sen korkma

Chan gülümseyerek sağ elini tuttu ve önüne döndü. Onun bu hallerini seviyordun.. İşte o an gelmişti. Eşyalarınız dolaba koyup hız trenine binmiştiniz. Önlerde olmanız biraz daha korkutucuydu. 4-5 saniye sonra hız treni birden çalıştı ve siz o anın şokuyla direkt gözlerini kapatıp ellerini sımsıkı sıkıyordun... 15-20 saniye süren o korkunç süreç nihayet bitmişti. Çantanı alıp hız treninden uzaklaşıyordunuz.

Chan: aşkım

Yn: efendim?

Chan: korkmadığına emin misin?

Yn: evet niye ki?

Chan: *cebinden sizin fotoğrafınızı çıkartır* ??

Yn: yha hayır at onu

Chan: hayır hayırr

Koca lunaparkta onu kovalarken tekrar bir anıya sahip olmuştunuz.



Lee Know

Yağmurlu Gün

Bugün sevgilin izinliydi. Bu yüzden onu eve çağıracaktın. Ama ondan önce ona en sevdiği yemekleri yapman gerekiyordu.. Hızlıca üstüne sportif şeyler giyip markete doru gittin. Market uzak olacağı için hızlı olmalıydın çünkü hava kararmıştı sanki yağmur yağacak gibiydi.. Markete nihayet gelmiştin. Alıcakların çok olduğu için hızlıca alıp çıkmanın iyi bir fikir olacağını  düşünüp direkt eline aldıklarınla kasaya doru yöneldin. Ödemeyi yapıp marketten çıkmıştın. Çok yürümeden yağmur hafif hafif yağmaya başlamıştı. Hızlıca eve giderken poşetlerin ağırlığı ile yere düşmüştün. Belli etmeden ayağa kalkıcaktın ki bir çocuk senden önce poşetleri almıştı. Ayağa kalktığın gibi poşetleri almaya çalıştın ama çocuk vermedi. En sonunda çocuğun karnına yumruk atınca onun minho olduğunu öğrendin..

Minho: aşkm aferim sana tanımadıklarına böyle ol

Yn: eheh teşekkür ederim ama hemen eve gitmeliyiz hasta olucaz

STRAY KIDS TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin