Konu: Vampir Skz
yandere dedim vampir yapıyorum :')
Chan
Onun ne olduğunu bilen tek kişiydin.
»İkiniz için de sürpriz olan, gerçek formunu bir insana söylemek için küçük kasabanıza geldi.
»Ama sen daha çok kabul ediyordun. (jn: burayı anlamadım:( . )
»"Peki bu kadar güzel görünerek nereye gidiyorsun?" O gün daha önce aldığın kırmızı elbisenin içinde muhteşem görünen vücüduna bakıyordu.
»"Mirae beni dışarı davet etti, ben de çıkıyorum." Aynada saçını düzeltirken konuştun.
»Chan dün gece boynunda bıraktığı ize sadece gülümseyebildi.
»"Ateşli görünüyorsun. Gelmemi istemediğine emin misin?" Sana göz kırparak sordu.
»"Korkunç bakışın var. Etrafta sen varken hiçbir erkek benimle konuşmak istemez" chan senin sözlerine karşı durdu.
»"Neden erkeklerin seni sıkıştırmasını istiyorsun? Bir adam yeterli değil" ona bakıyorsun.
»"Sadece senin kan torban olduğumu sanıyordum" diye dalga geçmeye çalışıyorsun ama Chan gülmüyordu.
»"Seni öyle kullandığımı mı sanıyorsun? Sen aptal mısın? Dışarıda bir sürü kız var seni seçtim çünkü senin benimsin"
Minho
»"Gitmeyeceksin dedim" diye bağırdı ama sen ona sadece kıkırdadın.
»"Ah evet ne yapacaksın? Güneşe çıkmak mı? Gerçekte kim olduğunu göster?" Zihinsel olarak sana doğru uçmak ve onun tarafından zorlanana kadar seni ısırmak istemesini sağlayarak onunla dalga geçtin.
»"Bebek", bu evcil hayvan adını yaramazlık yapmak dışında ilk kez kullandı ve duyduğunuz gibi hafifçe yutmanıza neden oldu. Minho senin üzerindeki etkisini biliyordu ve bugün istediğini elde etmeye niyetliydi.
»"Neden benimle kalmıyorsun, ders çalışmana yardım edeceğim. Demek istediğim, o zaman sana başka kim daha iyi öğretecek-"
»"yaşlı bir adam mı?" Şaka yapıyorsun, Minho sana kıkırdadı, saçının bir tutamını boynundan uzaklaştırmak için yaklaştı ve onu daha fazla açığa çıkardı.
»"Pekala tatlım, yaşlı bir adama aşıksın." Boynunu hafifçe öptü ve seni çıldırtan o noktaya yaklaştı. "O adamı ara, gitmeyeceğini söyle"
Changbin
»"O, ona bakıyor" Changbin gözlerini sana dikip onun beğenisini bekleyen kişiye bakarak alay etti.
»"Aşırı korumacısın" çocuk Jisung'un sözlerine başını salladı.
»"Kim istemez ki? Şu kahrolası eteğiyle etrafta zıplamasına bak." Changbin bir tanrıça gibi göründüğüne yemin ediyor ve onun bir an önce kabul etmesini bekliyor.
»Gittiğin ve daha fazla içki aldığın süre boyunca gözlerinin üzerinde olduğunu fark etmeden masasına doğru yürüdün.
»"Heyyy" dedin sarhoş sesinle, yarısı dökülen bardağı onun önüne koyarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KIDS TEPKİLER
Ficção Adolescenteironidir, başları okumayın, çok cringe ama eğlenceli. --- Başlangıç; 01/05/2020 │ devam ediyor │