:Ben Dicle Ertem 26 yaşındayım sinema ve televizyonculuk okudum 3 yıl Eversky da genç menajerlik yaptım. Çalıştığım ajans batınca sektörün kalbi İstanbul'a taşındım.
Feris: kaç dil biliyorsun?
Dicle: İngilizce İspanyolca.Feris: anladığım kadarıyla iyi bir pozisyondaymışsın. Şimdi neden benim asistanlığımı yapmak istiyorsun?Bu CV ile daha iyi işlerde çalışabilirsin.
Dicle: Feris hanım ben ilk işe girdiğimde Berkan Atayların asistanlığını yapıyordum. Baya sert,çalışkan ve sıkı birinin asistanlığını yaparak girdim sektöre-
Feris: Beni Berkan'a benzetiyorsun yani. Evet Berkan Çalışkan disiplinlidir ama sen neden tekrar bu zorluğu çekmek istiyorsun? Çünkü bende Berkan gibiyim hatta ondan daha disiplinliyim ve tekrar soruyorum Dicle neden EGO ile çalışmak istiyorsun?
Dicle: Ben 3 yıl menajerlik yaptım dediğim gibi. Berkan beyin yalnızca 1 ay asistanlığını yaptım ve Bahar Hanım beni terfi ettirdi 1 ay içinde ve bi anda yükseldim.Feris: Daha disiplinli bi şekilde çalışmak istiyorsun yani.
Dicle: Biliyorum şu an size mantıksız geliyor rahat bi şekilde çalışmak yerine son derece sıkı çalışmak-Feris: Hayır, sektöre fazla hızlı girmişsin o yüzden sıkı bir disiplinle çalışmamışsın anladığım kadarıyla fakat ben senin adını duydum Dicle yani.. seni gayet çalışkan,zeki,becerikli anlatırlar illa duymuşsundur.
Dicle: Teşekkür Ederim.
Feris: Disiplinli çalışarak kendini daha da geliştirmek istiyorsun. Doğru mu anladım?Dicle: Evet doğru anladınız Feris Hanım.
Feris: peki işe alındın Dicle, her sabah 08:30 da burda ol.Dicle: tam 8:29 da kapıda olucam Feris Hanım.
Feris: Kapıda değil lobide ol Dicle. Her sabah senden ilk duymak istediğim kelime günaydın değil Feris Hanım kahveniz olsun. Oyuncularla-
Dicle: iş ilişkisi dışında bir ilişki kuramam.
Feris GülümserFeris: yarın sabah başlayabilirsin.
Dicle: teşekkürler.Sabah 8:30
Dicle: Feris Hanım kahveniz.
Feris kahvesini alır Dicle ferisin peşinden geliyordur.Feris: bugün ki programım?
Dicle: Melis Sezen ile yemek yiyeceksiniz ve Evrim Alasya ile sözleşme imzalayacaksınız.
Feris: odana geç ve gönderdiğim maildeki kişileri ezberle.Dicle: hemen Feris Hanım.
Dicle odasına geçer 10 dk önce ajansa geldiğinden dolayı Gülin ve Emrah'la tanışmıştı.Emrah: Dicle ben kahve alıcam sende içer misin?
Dicle: olur teşekkür ederim.Gülin: bak bak bak.. iyi Emrah öyle olsun!
Emrah: of sende alınma hemen. Hem sen her sabah kahveni 09:45 te içersin. Saat daha 08:45 1 saat sonra sana da getiririm.
Emrah kahve almaya gider.
Gülin: Ezberledin mi?
Dicle tam son kişiyi okurken baka kalır
Barış Havas
3 yıl önce
Dicle: BANA BAĞIRMA!
Barış: sen niye bağırıyorsun?
Dicle: BİLMİYORUM BAĞIRITIYORSUN!
Barış bi anda Dicle'yi öpüp geri çekilir.
Barış: Bitti Boşanıyoruz.
Bakışırlar
Şimdi
Dicle: Barış Havas
Gülin: Ay çok karizma.
O sırada Emrah gelir
Emrah: kim karizma?
Gülin: Barış Havas.. adam yıkılıyor Feris hanımın Gözde oyuncusu.
Dicle Güline bakar
Emrah: Dicle kahve?
Dicle: pardon.
Dicle Emrah'ın elinden kahvesini alır.Gülin: Yalnız Beren Özdal çok şanslı. Hem Barış Havasla partner hemde Kıraç Özdal'ın kızı.
Dicle: Kıraç beyin bir kızı mı var?
Gülin: tatlım sen hiç Türk dizisi izlemiyor musun? Yani izlemesen bile illa duymuşsundur hani.
Dicle: Türk dizileriyle pek aram yok-
Gülin: Artık olucak.
Dicle: Neyse. Ben hava alıcam
Dicle terasa çıkarEmrah: kahvesini almadı ya.. soğuyacak.
Gülin: Bence Dicle Barış beyi önceden tanıyor.
Emrah: Of nerden çıkarttın Gülin? Her kız Barış Havasa hayrandır şaşırmıştır.
Gülin: Gülin söyledi dersin sonra.
Emrah: hıı derim. Hem sen niye öyle söylüyorsun kıza Beren Kıraç beyin öz kızı değil ki.
Gülin: Öz kızı olsa bu kadar sevmez ama.
~
Dicle terasa çıkmış hava alıyordu.. sıkıntılarıyla patlarken. O sırada omuzuna değen elle arkasını döndü.Kıraç: Dicle burda ne işin var?
Dicle: Kendime yeni bi hayat kurmaya geldim. Senin hayatının ortasına bomba atmaya değil merak etme. Sen benim için çalıştığım ajanstaki menajerlerden birisin Kıraç Özdal.. varlığımdan karında kızında ve hiç kimsenin haberi olmayacak merak etme.
Dicle terastan çıkar Kıraç orda öylece kalmıştır. Ve kulağında son bir cümle yankılanır..
"Sen beni sevmiyorsun baba"Evett ilk bölümü nasıl buldunuz? İlk bölümde Barış yoktu ve biraz kısa oldu açıkçası ama bol bol Barışlı bölümler gelicek :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Eş- Dicbar 🍪
Teen Fiction"𝐁𝐢𝐳 𝐲𝐨𝐤𝐮𝐳 𝐚𝐫𝐭ı𝐤.. 𝐬𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐫ı𝐳." "𝐎 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐥ı𝐦.. 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐥ı𝐦𝐝𝐚 𝐠𝐨̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐳 𝐤𝐨𝐧𝐮𝐬̧𝐬𝐮𝐧. 𝐒𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫ı𝐳?𝐘𝐨𝐤𝐬𝐚 𝐛𝐢𝐳 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫ı𝐳.." ...