Hayır.. Hayır Dicle yapma bunu. Ama neden ona karşı koyamıyordum? sadece bir kez hem kimin haberi olucaktı? şu an yalnızca barışı istiyordum dudaklarımız arasında 2 santim kalmıştı..o sırada aklıma ayrıldıktan sonra dinlediğim şarkıdan bir parça gelmişti.. "Ben güçlü biriydim. Bitek sana yenildim" sanırım bende barışa yeniliyordum. Ve sanırım duygularım mantığımın önüne geçmişti.. tam öpüşücekken barışın üstüme kusmasıyla her şey başa döndü...
***********************************************O kötü deneyimin ardından barışı kendi yatağıma yatırıp duşa girmiştim. Barış'a baya saydırmıştım. ÖKÜZ. Kusucak zaman bulamadı sanki. Ya bari kenara kussaydın yüzüme niye kusuyorsun.. neyse Barışın da tişörtünü çıkartmıştım açıkçası ağzına sıçmıştı Tişörtününde. O sırada ağır bi uyku bastı saat 04:38 di. 3 saat daha uyuyacaktım. Ardından barışa baktım mışıl mışıl uyuyordu kusmukçu öküz. Bu lakap cuk oturdu. Neyse barışa son bir bakış attım ve naifçe dudağına bir öpücük kondurdum ardından salona çıktım aldığım yastık ve battaniyeyi koltuğa koyduktan sonra uyudum.
Sabah 07:40
[Meral ve Dicle kahvaltı ediyordur]
Meral: Yani bildiğin üzerine-
Dicle: Ya hatırlatma BİLE... o kadar kötüydü ki!
Meral kahkaha atar
Meral: of bide düşünsene tam öpüşürken kusucaktı ıyyy.
Dicle: ıy öğk saçmalama.
Meral: evet biraz saçmaladım.
Dicle: neyse biz yedik ben barışa bir tost yapayım uyanınca yer.
Dicle barışa tost yapmak için Amerikan mutfağa girer meral Gülümser
Dicle barışa tost yapıp bırakmıştı Meral ile birlikte masayı toplamalarının ardından evden çıkıp iş yerlerine gitmişlerdi.
{Toplantı}
Serkan Ta-
Feris: bir dk yönetmen arıyor efendim hakancım .. ne ne demek Barış daha gelmedi!
Dicle endişelenmişti Feris kaşlarını çatıp Dicle'ye bakıyordu
Feris: tamam Canım siz tekli sahneleri çekin ben halledicem.
Feris telefonu kapatır
Serkan: Bir problem mi var Feris?
Feris: Barış sete gitmemiş.
Dicle(kısık sesle): uyanmamış mı ya..
Dicle kafasını kaşır
Feris: Dicle Barış nerde??
Çınar: kız nerden bilsin Feris?
Feris: Akşam Barış barda sarhoş olmuştu bende Dicle'yi göndermiştim. Dicle Barış nerde?
Herkes Dicle'ye bakarken Ferisin telefonuna bir mesaj geldi
"Feris telefonumun şarjı bitmiş. Dicle akşam beni eve getirip gitti sızmışım. Sete gidiyorum şimdi.. Hoşçakal."
Dicle: Feris hanım şey..
Feris oh çeker
Feris: Telefonu kapanmış Dicle sende evinde sızmış diye hiç söylemiyorsun??
5 dk önce
~
Barış: Ben nerdeyim ya?
Barış Dicle'nin fotoğrafını görür Ve doğrulur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Eş- Dicbar 🍪
Fiksi Remaja"𝐁𝐢𝐳 𝐲𝐨𝐤𝐮𝐳 𝐚𝐫𝐭ı𝐤.. 𝐬𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐫ı𝐳." "𝐎 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐥ı𝐦.. 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐥ı𝐦𝐝𝐚 𝐠𝐨̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐳 𝐤𝐨𝐧𝐮𝐬̧𝐬𝐮𝐧. 𝐒𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫ı𝐳?𝐘𝐨𝐤𝐬𝐚 𝐛𝐢𝐳 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫ı𝐳.." ...