Yıkılan hayaller 🥀

962 34 33
                                    

Sabah

Dicle giyinmiştir

Barış: Günaydın aşkım!

Barış kalkıp eşofmanını giyer

Barış: Saat daha 07:12 uyusaydın.

Dicle: Gerek yok.

Barış: Kahvaltı edelim o zaman :)

Dicle barışa tip tip bakar

Dicle: Bir gecelik bişey için barıştık mı sandın? Bu kadar aptal mısın sen?!

Barışın yüzü düşmüştü öylece Dicle'ye bakıyordu

Dicle barışın kulağına yaklaşır ve kısık bi ses tonuyla konuşur

Dicle: İntikam soğuk ve acı yenen bir yemektir. Hani hatırladın mı "Boşanıyoruz"

Dicle geri çekilir

Dicle: Afiyet olsun :)

Dicle çıkar Barış öylece kalmıştır

~

Dicle yolda yürüyordur

Dicle: Alo. İstediğin oldu hallettim.

Ferda Gülümser

Ferda: Beni hafife alıyorsun güzelim. Her yerde gözüm var benim :) bir seferlik bir hatanı affetmiş olabilirim ama bir daha olmaz haberin olsun.

Dicle: Sana tek cümlem şu. Allah belanı versin.

1 saat önce

Dicle'nin telefonu çalar ve uyku sersemi açar

Dicle: Alo?

Ferda: Ah be güzelim.. beni kandırabileceğini falan mı sandın? Şimdi sana tek bir şans veriyorum barışın kalbini parçala ve onla bir daha birlikte olma! Yoksa boku yersin haberin olsun :)

Şimdi

Dicle telefonu kapatır ve bir taksiye binip eve gider ve kıyafetlerini değiştirdikten sonra ajansa gider

Gülin: Emrah saat 09:01 re-

Dicle: Gün birincisiyiz. 12,47

Bakışırlar

Gülin: Maşallah.

Emrah: Yalnız normal 1. Olmamız. Peri masalım bu hafta yıkılıyordu!

Gülin: Ayn ya.. Barış havasla Beren Özdalın sahnesi çok ateşliydi.

Dicle tip tip güline bakar ve önüne döner

Dicle: Gerçekliği yansıtmıyordu.

Dicle'ye bakarlar Dicle'de onlara döner

Gülin: E tabi bi aşkı memnu taş ev sahnesi gibi olmasada fena değildi yani.

Emrah: Ayn.

Dicle: Barış Beren'i öpmüyor bile. Dudağının kenarını öpüyor kamera açısıyla göz yanılması olmuş. Hem o an birbirine aşkla bakan iki insan yok. Barış duyguyu hiç geçirememiş. Beren fena değildi barışa rağmen.

Gülin: Barış beyi sevişirken görmüş gibi konuşuyorsun. Bence Barışta iyi oynamış.

Hıhı gördüm! Yalan söylemeye gerek yoktu. Daha dün akşam birlikte olmuştuk sonuçta. Ama bunu güline söylersem.. büyük bi bok yerim. Aslında bağıra bağıra söylemek istiyorum ama pislik bi teyze görünümlü şeytana sahibim. Ayrıca durduk yere kovulmaya gerek yoktu. Neyse güline tip tip bakıp "Herkesin görüşü farklı.Sana göre iyi oynamış yapabileceğim bişey yok." Dedikten sonra biraz bozulmuştu ben ise bilgisayarıma dönüp işlerimi hallediyordum. Ve toplantıya girip çıktık epeyce kısa sürmüştü. Şimdiyse Feris Hanımla bir reklam çekimine gidiyorduk.

Eski Eş- Dicbar 🍪 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin