Beren: Yazık.
Dicle: Beren ver şu-
Barış: Beren onu paylaşmazsan en adi.. neyse anladın sen.
Barış Dicle'nin elini tuttu ve içeri geçtiler kimsenin görmediği bir yerde Dicle elini çekti
Dicle: Barış n'apıyorsun!
Barış: Dicle yeter! Ben artık bir tehditle daha baş edemem anladın mı? Gitsin paylaşsın ya! Ben seninle gizli olmak istemiyorum.
Dicle,Barışın yüzünü ellerinin arasına aldı
Dicle: Aşkım bak seni anlıyorum ama şu an olmaz. İlişkimiz ortaya çıkarsa kovulurum! Feris Hanım öğrenirse direk kovar beni.
Barış göz kaçırdı Dicle şaşkın bakışlar attı ve ellerini barışın yüzünden çekti
Dicle: Bilmiyor dimi?
Barış göz kaçırmaya devam etti
Dicle: Biliyor.
Dicle saçlarını sıktı ve etrafa bakıp sertçe barışa baktı
Dicle: Ne zamandır biliyor? Ve kimler biliyor!
Barış: Çınar ve Feris. Ama valla ben söylemedim! Nasıl öğrendiler onuda bilmiyorum ama her şeyi biliyorlar. Bizim magazin haberiyle ilgili değil.
Dicle: Magazin haberi vardı bide dimi.
Barış: Ya ben ayak üstü arkadaşız dedim yanımdaydın zaten ama Çınar ve Feris her şeyi biliyor sanırım.
Dicle: Sanırım ne Barış! Doğrusu o magazin haberine tepkisiz kalmışlardı. Demekki her şeyi biliyorlar.
Barış: Bi önemi yok artık! Biz her şeyi açıklamayacak mıyız en yakın zamanda? Bunları takmamıza gerek yok, belli ki Çınar ve Feris'te bizim yanımızda olacak bu süreçte yoksa Feris seni çoktan kovardı.
Dicle: Haklısın.
Barış: Sevgilim bak zaten Beren o videoyu birine vermek veya paylaşmak gibi bir gerizekalılık yapmaz. Tehdit edecek büyük ihtimalle ama bak tehditlerine boyu eğmek yok. Bu akşam birlikteyiz ayrıca.
Dicle gülümsedi barışta
Barış: Heh şöyle!
Barış Dicle'ye sarıldı Dicle'de barışa
Dicle: Tamam tamam! Sulanma hemen ben odaya geçiyorum.
Barış: Hmm..
Barış Dicle'yi öper
Dicle: Barış!
Barış gülümsedi ve Dicle asistan odasına gitti.
Beren: Barış!
Barış, Beren'e döndü
Barış: Ne var?
Beren: Neden yapıyorsun bunu?
Barış: Benim bir şey yaptığım yok. Ben seni sevmiyorum Beren! Ben, Dicle'ye aşığım. Şimdi gidip o videoyu her yerde yayınlayabilirsin tamam mı?
Beren'in gözleri dolmuştu ve Barış ordan uzaklaştı
Beren: Kusura bakma Barış. Sen benimsin.
~
Dicle çalışırken Barış kapıdan Dicle'ye bakıyordu
Emrah: Buyrun Barış Bey.
Dicle,Barışa baktı ve gülümsedi Barışta gülümsedi ve Emrah'a döndü
Barış: Hiç öyle bakmak istedim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Eş- Dicbar 🍪
Novela Juvenil"𝐁𝐢𝐳 𝐲𝐨𝐤𝐮𝐳 𝐚𝐫𝐭ı𝐤.. 𝐬𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐫ı𝐳." "𝐎 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐥ı𝐦.. 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐥ı𝐦𝐝𝐚 𝐠𝐨̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐳 𝐤𝐨𝐧𝐮𝐬̧𝐬𝐮𝐧. 𝐒𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫ı𝐳?𝐘𝐨𝐤𝐬𝐚 𝐛𝐢𝐳 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫ı𝐳.." ...