Öyle kolay aşık olmam 👻💖

679 38 57
                                    

Dicle ve Barış uzunca birbirine baktı. Herkes bu konuyu arasında konuşup çekiyordu;

Meral: Has siktir..

Feris: KALDIRIN ŞUNLARI!

Dicle, Feris'in çırpınışlarının arasında Beren'in koltuğunda olmadığını farketti ve sinirli bir şekilde baktı. O sırada elini tutan Barış'a döndü uzun bir sessizlik olmuştu ve Barış elindeki mikrofonu ağzına yaklaştırdı.

Barış: Dicle Özdal benim eski eşim. Evet bu doğru ama biz elimizde olmayan sebeplerden dolayı ayrıldık ve şimdide barıştık. Yakın zamanda yeniden evlenmeyi düşünüyoruz, ve ben Dicle'yi ilk günkü gibi çok seviyorum! Şimdi yiyin birbirinizi.

Barış ve Dicle el ele sahneden indi ve çıkış kapısından dışarı çıktılar ve stüdyodan ayrılıp Barış'ın arabasına binip uzaklaştılar.

Dicle: Beren yaptı.

Barış: Yerinde yoktu, farkettim.

Dicle o sırada Barış'ın konuşmasını hatırlayıp tebessüm etti ve Barış'ın elini tuttu;

Dicle: Gerçekten bana ilk günkü gibi aşık mısın?

Barış: Sana olan aşkım her gün büyüyor desem? Yani ilk günkü olmasa da bi 2636 kat daha fazla seviyorum seni.

Dicle: Matematiğin gerçekten iyi :)

Barış: Aşk diyelim :)

Dicle: Aynısından bendede var.

Barış: Bende öyle düşünüyorum.

İkiside kıkırdadı ve Barış bir plaja geldi

Barış: Biraz sessizlik ve huzur iyi olabilir.

Dicle: Annem, Hazal'ı uyutmuştur umarım.

Barış: Bizim kızımız uslu bir kere!

Dicle: Çook!

İkiside gülüştüler ve Birbirlerine yaklaşıp öpüştüler.

Barış: Seni gerçekten çok seviyorum sevgilim..

Dicle gülümsedi ve bir kez daha öpüştüler.

Dicle: Bende seni çok seviyorum..

Alınlarını dayadılar ve gülümseyip dudaklarını ısırdılar.

Barış: Artık mutlu olacağız.. sen menajer oldun operasyon sıkıntıya girmez.. hem bir kaç yardımcın daha var :)

Dicle: Biliyor musun.. şu an operasyon hiç umrumda değil. Sen ve sevdiklerim umrumda.

Barış gülümsedi ve Dicle'nin gözü plajda oturan bir grup gence takıldı. Kamp kurmuş eğleniyorlardı. 20 yaşlarındalardı.

Dicle: Biraz eskilere dönsek?

Barış, Dicle'nin baktığı tarafa baktı ve gülümsedi. Sonrasında arabadan indiler ve kumlara doğru ilerleyip grubun yanına geldiler. Bir çocuk gitar çalmaya çalışıyordu bir kız ise şarkı söylemeye çakışıyordu. Çocuğun yanlış vuruşlar atmasıyla kızın şarkının nefes yerlerini yanlış söylemesi onları gülümsetti.

Barış: Bizde katılabilir miyiz?

Enes: Oha

Bora: Barış Havas?

Emir: Doğru görüyormuşum bi an yanlış görüyorum sandım.

Zeynep: Merhaba :)

Ecem: Vay beh!

Eski Eş- Dicbar 🍪 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin