Zincir

570 38 48
                                    

Aydın: Barış! Oğlum noldu?!

Barış, Aydın'a baktı

Barış: Abi.. bir ceset bulunmuş..

Aydın: Ya belki Dicle değildir?

Barış: Abi o..

Aydın: Saçmalama lan! Bekle montumu alıp geliyorum.

Aydın yukarı çıktı ama Barış onu beklemeden evden çıktı ve hastahaneye doğru yol aldı

~

Dicle uyandığında hiç bilmediği bir evdeydi. Başı çok ağrıyordu ve tam kalkacakken ayağının zincirli olduğunu gördü ve tekneden düştüğünü hatırladı

Dicle: Bu ne şimdi?

Ferda: Günaydın!

Dicle, Ferdaya baktı çok şaşırmış bi hali yoktu.

Dicle: Biliyor musun şaşırmıyorum artık.

Ferda: Alıştığını bende tahmin etmiştim.

Dicle: Ya senin zorun ne? Tahminlerimi şu an önüne seriyorum; beni denizden çıkarttın ve tedavi ettirdin. Sonra beni buraya getirdin. Sonraki planın ne? İşkence falan mı yapacaksın? Alışkınım ben bağışıklık kazandım merak etme.

Ferda: Yavaş yavaş ölmeni izleyeceğim.

Dicle: Oyş sana yazık olucak desene.

Ferda: Noldu Dicle Hanım? Serkan'ı sen yaralamadın mı benim de mi bacağıma bıçak fırlatırsın?

Dicle: Yok bu sefer işi kökten çözecem. Kafana mermileri dizicem başka türlü olmayacak çünkü.

Ferda: Ah be küçük piç.

Dicle: Ağzını topla kalk-

Ferda: Kalkamazsın.

Dicle: Elbet biri beni bulamayınca aklına sen gelecek.

Ferda: Hmm.. ben o işi de çözdüm.

Dicle anlamsız bakışlar attı ferdaya

Ferda: Hani senin yerine oynayan bir kız vardı yani sen gibi kullandığım bir kız. Barış bahsetmiştir.

Dicle: Sakın! Bunu yapmış olamazsın.

Ferda: O artık senin yerine bir ölü kıvırcık anne.

Dicle: Ferda!

Ferda: Yani.. bence öğrenmenin zamanı geldi.

Dicle sadece ferdaya bakıyordu

Ferda: Hazal ve Yağmur.. kuzenlerinin çocukları olarak bildiğin iki kız.. anlarsın diye tahmin etmiştim ve inatla adlarını aynı koymuştum aslında.

Dicle'nin içinde uçsuz bucaksız bir boşluk oluştu tahmin ettiği şeyin olmasından korkuyordu.

Ferda: Hatırlarsam seninde ikiz tane ölü sandığın kızın vardı. Hmm vardı ama ölü değillermiş işte bi şekilde Ozan ve Öykünün kızı oluvermişler tüh!

Dicle o an daha önce hissetmediği bir duyguyla cebelleşti acı,nefret,sevinç ve çaresizlik.

Dicle: Yalan söylüyorsun.

Ferda: Hayır.

Dicle: YALAN SÖYLÜYORSUN  YALAN SÖYLÜYORSUN!

Dicle olduğu yatakta cebelleşiyordu

Dicle: YAPMA BANA BUNU YA YETER YAPMA!

Ferda: İki kızınında hiçbir sağlık problemi olmadan ölmesini hiç araştırmadın. Bu da senin sonun oldu diyebiliriz. Senin yeğenin olarak bildiğin doğrusu uzaktan yeğen gibi bişey oluyor. İşte ama o kızlar senin ve barışın kızıydı.

Dicle olduğu yerde delirmiş gibi hareketler yapıyordu ve Ferda odadan gülümseyerek çıktı

Ferda: Yavaş yavaş ölmeni izleyebilirim artık :)

~

Kıraç,Barış ve Leyla morga girdi. En önlerinde Barış vardı Leyla ise Kıraç'ın koluna yapışmıştı. Ayakta zor duruyordu ve cesedi gördüler Kıraç ve Leyla yıkılmıştı Barış ise boş boş bakmaya devam ediyordu.

Kıraç: O.. BENİM KIZIM ÖLDÜ MÜ? ÖLEMEZ!

Barış susuyordu ve Kıraç yakalarına yapıştı barış sadece cesedin yüzüne bakıyordu

Kıraç: SENİN YÜZÜNDEN LAN KIZIM SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ!

Barış: Bu Dicle değil.

Kıraç bi anda durup şaşkınca baktı

Barış: Dicle'nin Çiller'i var.

Cesede baktılar

Kıraç: DALGA MI GEÇİYORSU  LAN BENLE! GÖRMÜYOR MUSUN ÇİLLERİ!

Barış Kıraç'ı itekledi

Barış: LAN SEN KÖR MÜSÜN BE ADAM! BOYA BUNLAR BOYA! ÇİLLERİ OLSA BU TONDA MI GÖZÜKÜRDÜ!

Kıraç barışa baktı ve cesede yaklaştı çiller oldukça belirgin duruyordu

Leyla: Nasıl yani? Bu Dicle değil mi?

Barış: Yüzü bembeyaz ama Çiller'i? Hayır bu Dicle değil. Ama ben kimin yaptığını gayet iyi  biliyorum.

Barış hızla morgdan çıktı ve Ferdayla karşılaştı

Barış: Dicle nerde!

Ferda: Barış teşhis için gelmediniz mi be-

Barış: BANA YALAN SÖYLEME! BU AYNI KIZ BİDE SAHTEDEN ÇİL ÇİZMİŞSİN GERİZEKALI! DİCLE NERDE BU SENİ SON UYARIŞIM! YOKSA GİDER YEDİĞİN TÜM BOKLARI MAGAZİNE SERERİM! SONRADA POLİSE.

Ozan ferdaya imalı imalı baktı Ferda Ozan'ın bakışlarından neler dediğini anlamıştı.

Ferda. Barış bi hava alalım.

İmalı bi şekilde konuşunca Barış anladı ve bahçeye çıktılar

Ferda: Dicle'yi ben kaçırmadım.

Ozan: Emin misin?

Ozan hızla yanlarına geldi

Ozan: Ya söyle yada.. yadasını sen gayet iyi biliyorsun.

[Bakışırlar]

**

Eve gelmişlerdi ve içeri girdiler.Ferda  garipsedi koyduğu koruma yoktu.

Barış: Nerde!

Ferda gözleriyle odayı işaret etti ve Barış en önde Ozan'da yanından geldi ve içeri girdiler ama Dicle yoktu şaşkınca ferdaya baktılar Ferda boş odayı görünce şaşırdı ve arkasından gelen sesle irkilip arkasını döndü.

Dicle: Beni mi arıyordun?

Dicle elindeki silahı ferdaya doğrultmuştu hepsi şaşkınca bakıyordu

Dicle: Maalesef artık beni göremeyeceksin Ferda Şimşek.

Yüksek bir silah sesiyle Ferda kanlar içinde yere düştü..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamm! Bir bölüm sonuna daha hoşgeldiniz. Konuyu çok uzatmak istemedim sizide bekletmek çok içime sinmedi sksks malum 25 bölüm dicbar beklediniz dldlld neyse umarım beğenmişsinizdir!

Sorular;
-Dicle gerçeği barışla paylaşacak mı?
-Dicle hapise girecek mi?

Eski Eş- Dicbar 🍪 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin