Kıraç: Dicle-
Dicle: DOKUNMA BANA!
Kıraç geri çekilir
Dicle ferdanın yanına gider
Dicle: Senin var ya.. göreceksin sen! Sana öyle şeyler yapıcam ki keşke ölseydim de bu azabı çekmeseydim diyeceksin. Buda sana son sözüm olsun Ferda Şimşek!
Dicle asistan odasına gidip ceketini ve çantasını alır
Emrah: Dic-
Dicle gider çıkarken Çınar'a çarpar ama umursamadan hızla çıkar
Feris: N'oluyor ya.
İçeri girerler
Feris: Kıraç n'oluyor?
Çınar: Dicle'yle kavga mı ettiniz?
Kıraç: Hayır..
Feris: N'OLDU!
Kıraç: BİLMİYORUM FERİS! O BARIŞ İTİ GELDİ KIZIMA BAĞIRIP GİTTİ ŞEREFSİZ!
Feris ve Çınar birbirine bakar
Feris: NE DEDİ?!
Kıraç: Bunu benden nasıl saklarsın,senden nefret ediyorum falan! Öldürürüm lan ben onu! O kim benim kızımdan nefret etmek kim ya! Kim Feris o kim! Sıradan bir aşk dizisiyle ünlenen bir şerefsiz nasıl benim kızımdan nefret eder?!
Feris: DİCLE NEREYE GİTTİ?
Kıraç: BİLMİYORUM!
Peride: Feris hayatım bir sorun mu var?
Feris: Yok bişey Perideciğim. Barışa yüksek bir film gelmişti uygun bir film değildi Dicle de oynamamasını önerdi söylemedik işte onu öğrendi heralde.
Kıraç ferisle bakışır
Kıraç: Feris biz bi konuşalım mı? Şu film konusunda.
Bakışırlar
**
Kıraç: Neden her şeyi bildiğin halde böyle sakinsin?
Feris: Çünkü bunlarda Dicle'nin suçu yok Kıraç!
Kıraç: Ya geç Dicle'yi geç! Bana neden söylemiyorsun bildiğini?
Feris: Niye söyliyeyim? Sen sanki bilmiyordun.
Kıraç: Ben babasıyım tabi bilicem!
Feris: ŞİMDİ Mİ GELDİ AKLINA BABASI OLDUĞUN?!
Bakışırlar
Kıraç: YETER YA HERKES BENİ GEÇMİŞİMDEKİ HATAMLA VURUYOR! BENİMDE CANIM ACIYOR FERİS YAPMAYIN ŞUNU!
Feris: YAPMAYACAKTIN! İNSAN ZOR DURUMDA KALMADIĞI SÜRECE HAYATINI YAŞAMAK İÇİN EVLADINI BIRAKAMAZ! ZOR DURUMDA KALSA BİLE BAKAR ÇOCUĞUNA! YOK BEN HAYATIMI YAŞAYACAĞIM! YAŞAMAYACAKSIN. SEN BİR HATA YAPTIN ŞİMDİDE BEDELİNİ ÖDEMEK ZORUNDASIN!
Bakışırlar
Feris koltuğuna oturur
Feris: Çık.
Kıraç çıkar çok ağır gelmişti gerçekler.
~
Dicle eve girer ve odasını çığlıklar içinde odasını dağıtır ve yere yatıp ağlamaya başlar bi yandan yere vuruyordu barışın sözleri kulağında çınlıyordu "Senden nefret ediyorum"
Dicle: SUS SUS SUSSS!!!!
Dicle ağlarken midesi bulandı ve lavaboya koştu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Eş- Dicbar 🍪
Dla nastolatków"𝐁𝐢𝐳 𝐲𝐨𝐤𝐮𝐳 𝐚𝐫𝐭ı𝐤.. 𝐬𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐫ı𝐳." "𝐎 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐥ı𝐦.. 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐥ı𝐦𝐝𝐚 𝐠𝐨̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐳 𝐤𝐨𝐧𝐮𝐬̧𝐬𝐮𝐧. 𝐒𝐚𝐝𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫ı𝐳?𝐘𝐨𝐤𝐬𝐚 𝐛𝐢𝐳 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫ı𝐳.." ...