Söz

803 36 35
                                    

Dicle çantasını alır

Dicle: Merak etme sarhoş olsam da ayaklarımın üstünde durmayı becerebilecek kadar güçlüyüm.

Dicle hızla çıkar

Kıraç masaya vurur herkes ona bakar ve Dicle'nin nüfus cüzdanını unuttuğunu farkeder ve eline alır

Baba adı

Mehmet

Kıraç: Dicle Özdal..

~

Dicle bir sahil kenarında soğuk kayalıklarda oturuyordu düşüncelere dalmıştı.. partiye giderken kol askısını çıkartmıştı ve kolunu sıktı canının acımasını takmıyordu çünkü alışmıştı ve elbisesinin kolunu sıyırdı yara izleri vardı çantasını kenara fırlattı ve Boğaz'ın sularına daldı..

Sabah 07:00

Dicle eve gelir meral uyuyordu hemen buz gibi bir duşa girdi ve çıktı ama kendine bir söz vermişti bu onun son acısı olucaktı.

**

Meral: Diclem kaçta geldin duymadım?

Dicle: 45 dk önce.

Meral: 7 de mi? Kızım nerdeydin o saate kadar?

Dicle: Yüzdüm.

Meral: Havuzda mı? Kızım o saatte bizim havuz kapalıdır ki? Hem Şubat ayındayız?

Dicle: Boğaz'da yüzdüm sonra kayalıklarda oturup denizi seyrettim.

Meral: Dicle sen manyak mısın?! Kızım hasta olucaksın! Akşam bişey mi oldu?

Dicle: ne olmadı ki.

Meral: Anlatsana

Dicle: Ozan'ı gördüm.

Meral: Ay dönmüş mü mal!

Dicle Güler

Meral: E Ozan'ı gördün diye sen içmezsin ki?

Dicle: içtiğimi nerden anladın?

Meral Dicle'nin elini tutar ve elindeki benekleri sayar 9 tane benek vardır

Dicle: Oha!

Meral: Senin vücudun alkol basıncı bi değişik 9 bardak içtiğin burdan belli oluyor.

Dicle: Ben nasıl farketmedim Ya!

Meral: Neyse anlat!

Dicle: işte Ozan'la sohbet ettik eğlendik falan sonra Ferda geldi-

Meral: ŞEYTAN!!

Dicle: Bide yanında 3 yaşında bir kız vardı meral ama görmen lazım benim kopyamdı.. onla konuşurken çok korktum meral.. hazalı özlemekten çok korktum yağmurun özlemekten çok korktum!

Meral: Özledin.

Dicle: Maalesef. O Ferda yılanıda inat yapar gibi getiriyor pislik. Neyse ben akşam baya içtim zaten farkettin-

Meral: 9 :)

Dicle Güler

Dicle: Emrah geldi işte pek hatırlamıyorum partideyiz falan filan çok içtin diye bişeyler söyledi babam geldi Emrah'ı postaladı. Biz bir çorbacıya gittik meral.. işte babam bana çorba içirdi ben sarhoşum her yerim çorba olmuş zaten sonra bana ben baba kız olmak istiyorum dedi.

Meral: Hı öyle kolay ya!

Dicle olayları anlatır

Meral: Kıyamam ben sana!

Eski Eş- Dicbar 🍪 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin