When i first met you..

21 0 0
                                    

"Mia !! Schiet eens op! Je komt telaat op school!" Zegt mn moeder. Ik wou dat ik op mezelf woonde want dit? Nee bah! Ik moet alles doen wat ZIJ wilt. "Jaaa ik kom al jemig!" Snauw ik terug.

Even later zit ik aan de keukentafel te ontbijten met mijn moeder, vader en oudere broer Jasper. "En mia, hoe gaat het tussen jou en Noah?" Vraagt mn moeder. Noah is mij vriendje. Al sinds de brugklas! "Ja goed hoor ! Hoezo??" Vraag ik een beetje pissed nog van daarnet. "Oh nee zomaar want ik hoor je er de laatste tijd niet meer over" zegt mama. "Klopt want ik hoef niet alles te delen over mijn leven he?"

Tien minuten later stap ik op de fiets en fiets ik naar het plekje waar ik en Jenna altijd afspreken in de ochtend. Jenna is mijn aller beste vriendin al vanaf groep 1!! "Heeey mia!!" Zegt ze als ze aan komt fietsen. "Heey jen!!" Zeg ik terug. En we fietsen naar school toe en onderweg praten we non-stop.

Eenmaal op school gaat de dag eigenlijk sneller dan verwacht. Normaal is het altijd zo saai! Vooral tijdens Nederlands met meneer van Overdijk. Maar dit keer gaat het heel snel! "Hey mia, kom je mee naar starbucks?" Vragen Jenna en Noah tegelijk. "Ehmm ja sure ! Moet wel eerst even tegen Jasper zeggen dat ik daarheen ga" antwoord ik.

Ik - Hee Jasperrr, ik ga met Jenna en Noah naar starbuck, wil je toevallig mee of heb je iets nodig??
Jasper - ehhh ja ik heb 8e dus ik kan niet mee maar als je een ijslatte kan bestellen voor me please?
Ik - oke ja word geregeld!!
Jasper - okee lyyy
Ik - lytt!

Eenmaal bij starbucks bestel ik een ijslatte voor jasper en een caramel frappe-chino voor mij. Noah en Jenna hadden al besteld en die zaten dus al aan een tafel. Ik loop naar de tafel niet oplettend op mijn omgeving en bots per ongeluk tegen iemand aan. Het is een jongen. "Ohh sorry! Ik lette niet op, mijn fout" zegt hij met een zwaar aantrekkelijke stem. "Nee maakt niet uit! Ik lette ook niet op" zeg ik terug en ik kijk hem in zijn ogen aan. Fel lichtblauwe ogen, bruin golvend haar, lippen als de hemel. Omg... hij is gewoon... perfect..

In love with the maffia bossWhere stories live. Discover now