Safe here..

7 0 0
                                    

Even later zie ik mijn telefoon oplichten. Een appje van samuel dat hij er is. Noah staat nogsteeds in de deuropening en kijkt omlaag. Ik ren zo snel mogelijk de trap af. Ik heb in de afgelopen 10 min mijn tas ingepakt en heb kleren voor een week. Ik loop naar buiten en hoor dat Noah me nog achterna komt. Ik loop zo snel als ik kan en stap in bij samuel. Doe de deur dicht en hij doet de auto op slot zodat Noah niet naar binnen kan.

"Ga je me nog uitleggen wat dr is?" Vraagt hij vol medelijden. "Noah heeft mijn moeder wijsgemaakt dat ik vreemd ben gegaan en Noah niet en nu gelooft mijn moeder me niet meer en mijn vader ook niet.." leg ik uit en kijk hem aan. Hij kijkt mij ook aan en ziet aan me dat ik me echt niet prettig voel en geeft me een knuffel. "Ik ben er voor je he?" Zegt hij vol medelijden. "Ja daarom belde ik jou ook.. ik wist niet wie ik anders kon bellen.." zei ik. "Komt goed, we rijden wel naar mijn huis en dan kan je voorlopig bij mij slapen als je wilt?" Zegt hij. "Isgoed." Zeg ik bevestigend. Ik zie dat Noah nogsteeds voor de autodeur staat en op het raam staat te bonken. Ik doe het raam op een kiertje en zeg "wat?". "Kom er nu uit!" Zegt Noah. "Nee? Waarom zou ik!? Ga een stukje opzij we willen wegrijden" zeg ik en ik rol het raam weer dicht. Noah geeft op en loopt weg.

Eenmaal aangekomen in Samuel zijn appartement. "Ehm.. samuel?" Vraag ik. "Ja?" Antwoord hij. "Er is maar 1 bed.." zeg ik twijfelachtig en kijk hem aan en loop beetje dichterbij hem. Hij kijkt mij ook aan en zegt "ja i know, ik slaap wel op de bank vannacht." Zegt hij met een te serieus hoofd dat ik hem niet eens meer serieus neem. "Je maakt een grapje zeker?" Zeg ik grappend. "Nee.." zegt hij serieus maar wel met een opkomend glimlachje waardoor ik weet dat hij een grapje maakt. "Jawelll ik zie het aan je!" Zeg ik plagend. Hij moet lachen. "Hoe ken jij mij al zo goed terwijl we elkaar nu .. idk? 4 dagen kennen ofso?" Zegt hij met een lachje. Ohhh deze jongen maakt me gek..

In love with the maffia bossWhere stories live. Discover now