Op de een of andere manier maakt dat mij aan het lachen.
"Hey, je kan ook wraak nemen?" Zegt samuel opeens. "Oehhh dat klinkt goedd, vertel verder" zeg ik met een sneaky lachje. Samuel moet om mijn sneaky lachje lachen maar uiteindelijk zegt hij "gewoon dat wij bijvoorbeeld gewoon langslopen, hand in hand, en dan buiten gaan staan beetje voor hun raam en dat we dan een knuffel geven". "Klinkt goed ! Maar dat is niet genoeg vind ik.. Noah durfde nooit te zoenen met mij en dat doet hij nu wel met mijn beste vriendin" zeg ik beetje heel soepel (not). "Ohh dus je wilt eigenlijk zeggen dat je met me wilt zoenen" zegt hij met een grappig lachje omdat hij denkt dat ik een grapje maak. "Ja bijvoorbeeld?" Zeg ik bevestigend. "Oh je was serieus, nou oke dan let's do thisss" zegt hij nog vrolijker. Ik weet niet wat deze jongen met mij doet maar hij doet IETS wat mij vrolijk maakt.Daar gaan we dan. Expres hand in hand lopen we langs het tafeltje van Noah en Jenna. Ik zie ze in mijn ooghoek gluren. En dan lopen we naar buiten en staan we stil. "Weet je zeker dat je dit wil doen??" Vraagt hij voordat hij me zoent. En ik kijk even in mn ooghoek naar de twee binnen die alweer aan het zoenen zijn. "Ja, maar wel even wachten tot ze klaar zijn hahaha" zeg ik bevestigend. "Oke isgoed ik kijk wel in mn ooghoek, als je me nu eff n knuffel geeft dan lijkt het echter" zegt hij met een sparkeling in zijn ogen. Ik geef hem een knuffel en voel zijn handen op mijn heupen. Hij zegt "oke ja ze zijn gestopt" dus ik trek me uit de knuffel en kijk hem in zijn felblauwe ogen aan. Ze zijn nog mooier van dichtbij. En dan opeens...
YOU ARE READING
In love with the maffia boss
RomantizmDit is een drama/roman verhaal over een jong meisje van 16 die in love is met een jongen van 19. Veel lees plezier want meer ga ik niet verklappen!