The day that changed everything...

7 0 0
                                    

Ik twijfel of ik wel moet gaan....
"Ehm... ja isgoed denk ik.." zeg ik aarzelend. "Waarom zo aarzelend?" Vraagt hij. "Oh nee niks hoor! Ik ga graag wat drinken vanmiddag" zeg ik snel. "Oke mag ik je nummer dan? Dan kunnen we tijden afspreken" vraagt hij. "Ja tuurlijk ! Dat is 06 ********" zeg ik terwijl hij het intypt. "Oke, dan zie ik je vanmiddag mia." Zegt hij met een schattig glimlachje. "Ja ! Tot vanmiddag" zeg ik terug en loop uiteindelijk door naar de kassa.

Eenmaal thuis kan ik niet meer stoppen met denken aan hem. Zijn fel blauwe ogen, zijn bruin golvend haar en zijn lach. Ik weet niet wat me bezield maar ik voel me nog gelukkiger dan ik ooit was met Noah... klinkt heel raar omdat ik nu 3,5 jaar een relatie heb met Noah. Maar opzich snap ik het wel want Noah durft niks. En met niks bedoel ik ook echt vrij weinig. We hebben nog nooit gezoend. Alleen een beschaafd kusje. Komt ook omdat Noah een jaartje jonger is maar toch...

5 minuten later krijg ik een appje.

Onbekend numr. - hee misterieus meisje die al 2x tegen me is aangebotst binnen 24uur :)
Ik - hahaha hee :)
*veranderd hem in haar contacten*
Samuel - hoelaat zou je ongeveer willen afspreken bij starbucks? Of moet ik je ophalen?
Ik - hoe wil je me ophalen dan?
Samuel - lieveschat, ik ben 19 ik heb een auto ;)
Ik - oh shit ja sorry haha ik ben gewend dat ik bevriend ben met mensen van 15/16
Samuel - maakt niet uit haha! Maar ik kan je dan wel ophalen, hoelaat zou je ongeveer willen?
Ik - doe maar 1 uur, dan kan ik nog even mijn huiswerk afronden haha
Samuel - haha isgoedd ! Succes xx
Ik - dankjee

Ik weet niet hoe.. maar ik denk dat ik binnen 24 uur verliefd ben geworden op een ander...

In love with the maffia bossWhere stories live. Discover now