Home sweet home I guess..
De volgende dag horen we ineens heel luid gebonk op de deur. "Verwacht je bezoek?" Vraag ik aan Samuel. "Nee?? Jij?" Vraagt hij mij. "Nee??" Bevestig ik. Samuel staat op en kijkt door het kijkgaatje van de deur. "Het is je geschifte boyfriend weer.." zegt hij met volle teleurstelling. "Welke van de twee?" Zeg ik plagend in zijn richting. "Haha very funny" zegt hij sercastisch. Maar het gebonk word telkens erger. Ik doe de deur op een kiertje en Samuel staat stand-by om de deur dicht te beuken. "Wat is er? En hoe tf heb je me gevonden?" Vraag ik. "Ik heb zo mijn manieren, maar ik wil even dringend met die Samuel vent praten" zegt hij. "Ehm? Nee?? Vertel maar eerst eens even waar het over gaat?" Zeg ik. "Dat zijn jou zaken niet kleintje" zegt hij weer. "Ho ns even?? Dat zijn haar zaken wel want jij wil met mij praten maar zij doet open? Dus dan zijn het wel haar zaken, maar vertel" zegt Samuel. "Mag ik binnenkomen?" Vraagt Noah. "Wat denk je zelf?" Zegt Samuel. "Nee dus oke naja ik wilde alleen even zeggen dat als Mia niet snel thuis komt ik haar ouders vertel waar jij woont en dan komen ze Mia persoonlijk halen" probeert hij heel dreigent over te brengen. "Weet je wat? Wens ze succes !" Roep ik en ik smijt de deur dicht in zijn gezicht. Samuel kijkt me met grote ogen aan. We schieten beide in de lach.
*uurtje later*
Samuel is even douchen dus ik zit op de bank op mijn telefoon. "Heb je mijn borstel ergens gezien" hoor ik achter me. "Ehm nee geen idee misschien op je nachtkast-" ik kijk om en zie hem daar staan in pak en al en zijn haar zit gewoon goed. "Waar heb jij je zo voor opgetut?" Vraag ik. "Weet je dat niet?? We gaan uiteten!!" Zegt hij kei vrolijk. "Nee wist ik niet" zeg ik terwijl ik weet dat hij het als verrassing bedoelde. "Klopt want ik heb het je ook nooit verteld dat is het hele punt.." zegt hij. "Duh dat snapte ik ook nog net" ik kleed me om en we stappen de auto in onderweg naar het restaurant.
YOU ARE READING
In love with the maffia boss
RomanceDit is een drama/roman verhaal over een jong meisje van 16 die in love is met een jongen van 19. Veel lees plezier want meer ga ik niet verklappen!