Home sweet home i guess..

7 0 0
                                    

Wat deze jongen met me doet dat is niet meer normaal..

We rijden mijn straat in. Ik pak alvast de sleutels maar dat is niet nodig. Blijkbaar herkende Jasper de auto. Voordat ik ook maar iets kon zeggen trekt Jasper me in een knuffel. Ik schrik er een beetje van maar knuffel hem toch terug. "Waar was je de hele nacht.. ik was doodongerust.." zegt hij. "Ik was bij Samuel want papa en mama geloven me niet meer" antwoord ik zijn vraag. "Wie tf is samuel ineens?" Vraagt hij vol verbazing. Samuel komt net pas aanlopen. "Oh hey, jij bent vast Samuel." Begint Jasper. "Ja klopt" zegt samuel. "Ik ben Jasper, oudere broer van Mia." Stelt hij zich voor. "Ik ben samuel dus, een eh.. vriend van Mia" ik hoor in samuel's stem dat hij t niet fijn vind om dat te zeggen. "Ik leg het je straks via app allemaal uit maar ik kom alleen even wat spullen halen voor de rest ben ik weer weg.." zeg ik. "Papa en mama zijn niet thuis dus je kan opzich wel wat komen drinken?" Stelt hij voor. "Nee sorry jasper, ik ga snel weer weg papa en mama vertrouwen me niet met Samuel, als ze hem opmerken zijn we dr geweest" zeg ik hem. "Oke ja snap ik. Kan ik je ergens mee helpen of lukt het wel?" Vraagt hij. "Het lukt wel bedankt jasper" bedank ik hem. "Geen probleem. Je kan me altijd appen of bellen" zegt hij.

Met pijn in mn hart heb ik Jasper achter gelaten net. En Samuel merkt dat ik er niet helemaal bij ben. "Hey het komt wel goed. We verzinnen wel iets oke?" Stelt hij me gerust. "Is goed, dankjewel dat je me helpt" vertel ik hem. "Dat doe ik met liefde." Zegt hij en hij plaatst zijn rechterhand op mijn been. We komen aan in het appartement van Samuel, home sweet home i guess...

In love with the maffia bossWhere stories live. Discover now