Extra coffee needed...

11 0 0
                                    

Hij is gewoon... perfect...
"Laat me een nieuwe koffie voor je bestellen" zegt hij vriendelijk. "Ehh ja oke isgoed!" Zeg ik terug. "Welke koffie had je?" Vraagt hij. "Ik had een caramel frappe-chino" zeg ik terug. "Oke, één caramel frappe-chino voor dit knappe meisje" zegt hij. Omg ik smelt...... nee zo kan ik niet denken! Ik heb een vriendje omg.. "wat is je naam eigenlijk?" Vraagt hij terwijl hij oogcontact zoekt. "Mia." Zeg ik bevestigend. "Ahh oke ! Een mooie naam bij een mooi meisje." Zegt hij. Ik bloos omg... "mijn naam is samuel btw!" Zegt hij nog snel voordat hij de winkel uitloopt. "Zie je snel weer hoop ik, mia" omg dr manier waarop hij mijn naam zei omg omg omggg.

Ik loop naar de tafel waar Noah en Jenna nogsteeds zitten. "Wie was die jongen Mia!?" Vraagt Noah meteen als ik zit. "Dat was samuel, ik ken hem niet maar hij botste tegen mij aan en kocht een nieuwe koffie voor me" zeg ik om Noah gerust te stellen. "Jaaja." Zegt hij alsof hij me niet geloofd. Ik kijk hem aan en zie in zijn blik dat hij het echt meende. Wat overkomt mij ineens? Noah geloofd me niet? Zou ik btw ook niet doen want die Samuel heeft wel stijl. Maar ik zou nooit vreemdgaan op Noah. Dat kan ik gewoon niet maken tegenover hem!

De volgende ochtend vroeg mama aan mij of ik boodschappen wil doen. En ik zei nog zo "nee geen zin" maar natuurlijk boeit dat mama weer geen flikker. Dus ik loop nu de albert heijn binnen. Mama had koekjes nodig omdat die bijna op waren, melk, suiker en meel. Oke hebbes. Naja een chocolade reep kan geen kwaad toch? Voor mezelf gewoon. Onderweg naar de kassa bots ik tegen iemand aan. En ik kijk even om te kijken wie het was. "Zozo, tweede keer in nog niet eens 24uur. Ik denk dat de wereld wel wilt dat we bij elkaar in de buurt zijn" zegt hij met zijn felblauwe ogen. "Haha ja denk het ook ja" zeg ik sercastisch. "Wat ? Het is toch zo? Het is nog niet eens 24 uur verder en je botst weer tegen me aan" en hij zet een stapje dichterbij. "Ehh ja dat klopt haha" zeg ik grappend terug. "Heb je zin om vanmiddag wat te drinken? Bij starbuck ofso?" Vraagt hij. "Eh..." ik twijfel...

In love with the maffia bossWhere stories live. Discover now