*samuel schiet*
(Perspectief is naar Samuel, dus dit zijn de gedachtes van Samuel)
Ik kan niet geloven wat ik net gedaan heb.. ik heb de liefde van mijn leven vermoord... ze ligt daar op de grond... de boys lopen nu weg.. ik huil zo erg.. dit was echt niet wat ik wilde.. maar anders kwamen ze achter mij aan.. en dat wilde ik ook niet.. ik had nooit met Mia moeten nemen... ik ben slecht voor haar.. ik heb haar al zoveel aangedaan in 2 dagen.. dat zegt al genoeg over mij... ik ben een ravage.. niemand mag mij... ik ben alleen .. de gang verlaat me want het was 'slappe handel' slappe handel mn reet man! ik heb gvd mijn vriendin vermoord...
Ik kan niet stoppen met huilen als ik eenmaal thuis ben... zij was degene waarvoor ik nog leefde.. alles in dit huis herinnert me aan haar.. haar bloedmooie groene ogen.. haar goud/blonde haar... haar lach.. alles aan haar was gewoon.. perfect... en ik heb het gewoon echt verneukt... wat moet ik nu... ik kan niet zomaar verder gaan zonder haar.. dat kan ik gewoon niet... waar heb ik mezelf heen geleid man... ik haat mezelf zwaar....
Ik lig zoals gewoonlijk op bed.. ik heb eergister mijn vriendin/ex vermoord... ik ben echt een sukkel.. zal ik mezelf aangeven bij de politie??
Ja.. dat ga ik doen.. het is maar beter voor iedereen als ik achter slot en grendel zit.. nog even mijn laatste appjes versturen en dan stap ik de auto in..Ik parkeer mijn auto in. Ik stap mijn auto uit en loop naar binnen. Ik ga in de wachtruimte zitten. Er zitten ook wel een paar andere mensen maar ik heb teveel aan mijn hoofd dat ik niet oplet wie er in of uit loopt.. "samuel!?" Hoor ik een maar al te bekende stem zeggen.. nee.. dit kan niet... dit kan niet waar zijn....
YOU ARE READING
In love with the maffia boss
RomanceDit is een drama/roman verhaal over een jong meisje van 16 die in love is met een jongen van 19. Veel lees plezier want meer ga ik niet verklappen!