En dan opeens...
Opeens voel ik zijn lippen tegen de mijne. Ik doe mijn ogen dicht en leg mijn armen in zijn nek. Hij legt een hand op mijn kaak en zijn andere op mijn heup. En dan voel ik zijn tong die naar binnen wilt komen en ik geef hem toestemming. Dit is het dan. Mijn eerste zoen. En hij is perfect. Met de perfecte jongen. Alles is perfect totdat... Ik word kei hard van samuel afgeduwt en kijk vol schrik op. "WTF MIA!?" Noah is naar buiten gekomen en heeft me weggeduwt van Samuel. Noah begint me te duwen tegen een muur en begint volop te schreeuwen tegen me en me uit te schelden voor hoer. "HEY ZO IS HET GENOEG VRIEND! JE GAAT HAAR NIET HOER NOEMEN" hoor ik Samuel roepen. "Oh en wat mag jij daarover zeggen he!? Zij gaat godverdomme vreemd voor mijn eigen ogen" zegt Noah tegen samuel. "Joo bro jij deed het eerst man! Met haar beste vriendin nog wel! We zagen het zelf net daarom zoende we! Gewoon om wraak te nemen man" zegt samuel helemaal kwaad. "Huh? Hoe kom je dr bij dat ik vreemdging ?" Zegt noah. "Woooow een echte man ben je! Je geeft het niet eens toe?? We hebben het zelf gezien ! Toch mia?" Vraagt samuel aan mij met een arm naar mij toe wenkend van 'kom hier staan ik ben er' dus ik loop naar samuel toe en zeg "ja klopt". Samuel slaat een arm om me heen en kijkt naar me en dan weer terug naar Noah. "Ik zou je schamen vriend, je bent nu het mooiste meisje van de wereld kwijt. Kom mia, ik breng je naar huis" zegt hij.
Eenmaal in de auto kijk ik naar mn voeten. Ik voel dat Samuel naar me kijkt. Hij legt zijn hand op mijn linkerbeen en vraagt "gaat het?" Vol medelijden. "Ja.. alleen het besef dat we bijna 4 jaar hadden en dan gaat het zo uit maakt me gewoon verdrietig.." zeg ik. "Snap ik heel goed, als er iets is wat ik kan doen hoor ik het wel. Je hebt mijn nummer." Zegt hij en nu kruisen onze blikken elkaar. Het blijft stil in de auto maar het oogcontact is er wel. Zijn ogen zijn zo mooi, ik kan er wel dagen in blijven kijken.
YOU ARE READING
In love with the maffia boss
RomanceDit is een drama/roman verhaal over een jong meisje van 16 die in love is met een jongen van 19. Veel lees plezier want meer ga ik niet verklappen!