Ze willen dat ik kies tussen jou of de gang..
"Maar dat is toch vrij simpel..?" Zeg ik. "Nee schat.. want als ik voor jou kies ben ik een verrader en gaan ze mij proberen te vermoorden, en als ik voor de gang kies moet ik jou..." hij barst in huilen uit. Ik weet niet wat er zojuist is gebeurt... "wat moet je dan met mij?" Vraag ik. "Dan moet ik jou waar hun bijzijn vermoorden... dus het is of wij allebei of alleen jij..." zegt hij. "Er is geen andere weg.." voegt hij we nog aan toe. Ik weet niet wat ik hierop te zeggen heb...
Volgende dag*
Ik heb gister nog een heel gesprek gehad met Samuel over wat er gaande is, hij gaat gewoon zeggen dat hij mij gedumpt heeft en dus voor de gang gaat. "Ga je mee ?" Vraagt Samuel. "Waarheen??" Vraag ik. "Oh gewoon stukje wandelen enz?" Zegt hij. "Okee isgoedd" zeg ik vrolijk.We wandelen ineens een steegje in. Het is best wel donker hier maar ik voel me veilig bij Samuel. Totdat hij me loslaat en er ineens veel mannen bij komen staan van rond de 20/24 ofso. Ik voel mijn benen trillen en mijn hard tekeer gaan. Ik hoorde iemand een geweer laden... dit is foute boel... hoezo ben ik meegegaan met Samuel.. ineens pakt iemand me beet. Ik ruik dat het Samuel is. Ik voel iets hards tegen mijn hoofd aan... ik denk een pistool...
"Alsjeblieft Sam nee, ik smeek het je" smeek ik hem. Ik ben echt zo bang op dit moment... "ik moest kiezen... of jij.. of ik.. en ik vind in dat opzichte mezelf belangrijker.." hoor ik Samuel met moeite eruit persen. Hij meent het niet. Ik hoor het aan zijn stem. Hij huilt. Ik voel het aan zijn ademhaling. "Sam alsjeblieft..." ik huil nu ook... ik wil niet dood.. nog niet ! Alsjeblieft.. ik smeek het je omg....
*Samuel schiet*
YOU ARE READING
In love with the maffia boss
RomanceDit is een drama/roman verhaal over een jong meisje van 16 die in love is met een jongen van 19. Veel lees plezier want meer ga ik niet verklappen!