The day i've never wanted...

7 0 0
                                    

*de volgende dag*

Ik heb echt heerlijk geslapen. Ik droomde over.. naja dat kan je wel raden toch ? "Mia!! Nu hierkomen!" Roept mama heel boos. Woow wat heb ik nou weer gedaan. Ik loop naar beneden en zie Noah aan de tafel zitten. Shit.. Die heeft alles doorgelult.. "wat heb jij hem aangedaan mia!!" Zegt ze boos en Noah kijkt omlaag om oogcontact te vermijden. Ik voel het bloed onder mijn nagels komen. "Wat IK HEM heb aangedaan? Mam heb je enig idee wat HIJ gedaan heeft?? Ik ging naar starbucks met die vriend van Bas en toen zat ik daar gewoon te praten met hem en ik zag Noah binnenlopen met Jenna. Ik dacht ooh niks aan de hand die komen gewoon wat drinken. Nee hoor gingen ze daar zoenen. Dus ik nam wraak en heb inderdaad met een ander gezoend om WRAAK te nemen. Niet om vreemd te gaan! Dat zou ik nooit doen" zeg ik half schreeuwend half huilend. "Oh dus eerst vreemdgaan en dan nog liegen tegen mij en je vader? Ik zou me schamen als ik jou was!" Zegt ze. "Wtf? Dus je geloofd HEM eerder dan je eigen DOCHTER???" Roep ik. "Ehm ja? Jij liegt meestal tegen mij en hij is altijd eerlijk geweest." Ik kan mijn oren niet geloven... ze kiest die jongen boven mij? Haar eigen dochter? Ik ren de trap op en hoor dat Noah me achterna rent. "Wat moet je nou weer Noah? Eerst ga je vreemd en dan ga je mijn moeder wijsmaken dat ik lieg tegen haar?" Zeg ik terwijl ik in mijn telefoon het nummer van samuel opzoek. "Sorry het was niet mijn bedoeling ik meen het! Schat neem me terug alsjeblieft! Ik kan niet zonder je" zegt hij smekend. "Maar ik wel zonder jou!" En ik druk op 'bellen' en de telefoon gaat over. "Wie bel je?" Vraagt noah. "Gaat je geen donder aan"

Samuel - hallo?
Ik - hey..
samuel - wat is er !!? Ik hoor aan je stem dat er wat is
Ik - ja ik leg het je uit, kan je zo snel mogelijk naar mij toe komen met de auto?
Samuel - ik stap gelijk in! Zie je zo! Be safe x
Ik - komt goed ! Tot zo"

In love with the maffia bossWhere stories live. Discover now