7.Dio

243 22 7
                                    


Izak

Vrtim se na svojoj stolici u uredu dok promatram dešavanja u klubu.Vlasnik sam kluba pet godina i na početku mi je taj posao činio zadovoljstvo.Sad, sa trideset i jednu godinu,umoran sam od svega,posla,opijanja,lakih žena ,neprospavanih noći.Sex sa nepoznatim ženama nekad je bio moja svakodnevnica.Pružiti im dobar sex i ujutro ih ispratiti uz obećanje da ću se javiti.Nikad se ni jednoj nisam javio.Sve su to bile žene bez duše ,one koje je zanimao moj novac .Sad želim pronaći ljubav,ženu koja će me voljeti bez obzira na moje bogatstvo i status.Nakoga da mi grije postelju i čeka kod kuće.Gledam u monitor i paznju mi privlači crnokosa djevoja.Namjestam se na stolici dok mi pogled luta po njenim oblinama.Sve je na svom mjestu,onako kako za mene izgleda idealna zena.Gledam kako izvija svoje tijelo dok mi se budi zelja za njom.Pitam se kako bi se uvijala na meni,da li bi se njezino tijelo tako izvijalo dok je u zanosu strasti.

Vozim se prema restoranu koji sam naslijedio od strica prije tri godine.Razmišljao sam da ga prodam,ali na kraju sam odustao od prodaje.Vec je tri generacije u našoj obitelji i pored svih obaveza koje imam,restoran mi dođe kao hobi.Trenutno tražimo iskusne radnike za iduću sezonu i nadam se da će se mjesta uskoro popuniti.

Umoran sam od neprospavane noci.Bio sam u klubu jutros do sedam sati.Kad je crnokosa djevojka otišla,zabavio sam se poslom.

Ulazim u restoran,ne obraćajući pažnju tko ima.Samo da provjerim kakvo je stanje ovdje i idem kući Večeras moram u klub a za to trebam biti odmoran.

-Gazda,ovo je Leila,došla je na razgovor za posao.-govori mi Robi dok ulazim u restoran.Podižem pogled koji se,u ogledalu, susrece sa Leilinim.

-To je cura od sinoć.-pomislim u sebi,dok se približavam šanku.Ona ustaje i upoznaje se sa mnom.Što se mene tiče,dobila je posao.Tu je i sigurno je neću pustiti dok je ne upoznam.
Ispitujem je najobičnije stvari,mada me nista od toga ne zanima.Prekršiti ću sva svoja pravila i zaposliti curu,koja nema nikakvog radnog iskustva,koja je puno mladja od ostalog osoblja.Sve,samo da ostvarim svoju maštariju od sinoć, da mi ona bar jednu noć grije postelju.Promatram Leilu kako nervozno gricka svoju usnicu,i zamišljam kako bih se igrao sa tim punim usnama.Što bih ti sve radio.-pomislim u sebi.

Odlazim iz restorana nikad zadovoljniji.
-Leila-tiho kazem njeno ime i nasmijem se sam sebi.Tako me očarala.

Pogledom kružim po klubu dok u ruci držim čašu sa viskijem,a drugom se naslanjam na šank.
-Što ima buraz?-prilazi mi Tibor,moj mlađi brat.Bio je u posjeti kod mame,i nedostajao mi je.Mama se preudala i sad živi u drugoj državi sa mužem i njegovih dvoje djece.Čuo sam da je Natalia otisla u Ameriku,a Luka jos živi s njima.

-Ništa,dok popijem piće idem u biro.Kako ti je bilo kod mame?-pitam ga mada me mama ne zanima.Godinama je varala tatu i uništila nam živote.
-Dobro je.Vidio sam se sa ekipom.Nata je našla dečka,nekog budućeg advokata.Sad će te pustiti na miru.-udara me rukom u rebra dok se smije.
-Nadam se.-popijem ostatak viskija.
-Ne mogu vjerovati.-Tibor govori dok gleda u smjeru ulaza.

-Što?-pitam ga dok pruzam čašu konobaru i dajem znak za još jedno piće.Tibor odlazi od šanka i ostajem sam ispijajući piće.
Nakon nekog vremena dolazi do mene i upoznaje me sa Tajanom i Leilom.
Pitam se od kuda je on poznaje,pa tek je stigla u grad.
-Večer gospodine Pint.-ljubazno me pozdravlja i pruža ruku.
-Večer Leila.-nasmijem se dok držim njenu ruku i palcem je milujem.

Zauvijek tiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora