Yazardan.
1 ay sonra.
Işıklı ailesinde her şey yoluna girmişti. Nare ve Gediz olaydan 1 hafta sonra hastaneden çıkmıştılar. Sancar kaç defa Nareyle konuşmaya çalıştıysada Nare onunla görüşmedi. Polisler Sancara mesajın atanın Dudu olduğunu telefon kayıtlarından öğrendi. Dudu bildiği her şeyi anlattı. Yardım ve yataklıktan yargılanıyor. Akın ise olaydan sonra kayıplara karıştı. Ama yakalanması an meselesi. Gedizin eve döndükten sonra yaptığı ilk iş eve koruma ordusu yığmak oldu. Nareyi bir kez daha kaybetmeyi göze alamazdı. Bütün aile işlerini korumalarla hall ediyor. Bu olaylardan sonra Nare ve Gediz bir birlerine dahada bağlanmıştır. Çünkü ikiside bir birlerini kaybetme korkusunu tatmıştır.
Gedizden.
Gözlerimi açtığımda yanımdan Nare ve Melek hala uyuyorlardı. Dün gece gök gürlediği için Melek bizimle uyudu. Son zamanlarda gerçekten hepimiz için zor zamanlar geçirdik. Belki ailece bir tatile çıkıp kafa dağıtmak en iyisi olacak. En iyisi bu konuyu Nareyle konuşmak. Zaten o olaydan sonra gece sık sık kabuslarla uyanıyor. Biraz kafa dağıtmak iyi gelir. Düşüncelerimden gelen sesle ayrıldım.
N. Gediz?
G. Günaydın karıcığım.
Nare'nin yüzündeki gülümseme işte bunun için her şeyi yaparım.
N. Günaydın kocacığım.
G. Vayy Nare hanım iyi iyi ilerleme var.
N. İstemiyorsan demem.
G. Yok yok. Sen de kocacığım de hayatımın anlamı de aşkım, bebeğim, sevgilim, öm...
N. Gediz Allah aşkına sus. Sanada bir şey demeye gelmiyor.
G. Tamam sustum. Kızmayın kraliçem.
M. Günaydınnn.
N. Günaydın anneciğim.
G. Günaydın meleğim.
N. Anneciğim hadi sen git elini yüzünü yıka üstünü giy kahvaltıya in.
M. Tamam.
N. Bugün şirkete gitmemiz lazım Ruslarla toplantı var çok önemli.
G. Evet biliyorum ama sen evde kalıyorsun. Ben iki saate gidip gelicem.
N. Tamam işte bende gelip bir iki saat işlerimi hal edip dönücem. Hem Rusça tercüman lazım, bende rusca biliyorum.
G. Nare tercüman bulmak kolay. Hem daha yaran tam iyileşmedi. Ayrıca Akın şerefsizi hayla dışardayken dışarı çıkmanı istemiyorum.
N. Gediz şirkette yığınla işim birikti. Ayrıca yaramın yeri bile geçti. Akına gelirsek bile ne zaman yakacağı belli değil belki de şimdi dünyanın öbür ucunda. Hem koruma ordusuyla geziyoruz. Hem söz yanından ayrılmıycam.
G. Haklısın. Ama ne bileyim sana yine bir şey olucak korkusu beni deli ediyor. O kadar çok korktum ki, senin gitmen korkusu.
Gediz bunu söylerken gözünden bir damla yaş akar.
N. Sevgilim biliyorum çünkü bende aynı korkuları yaşadım. Benim yüzümden sana bir şey olsaydı yaşamazdım. Ben seni çok seviyorum.
G. Bende seni seviyorum.
İkisinde gözümden bir damla yaş gelir. Bir birilerinin gözlerinin içine bakarlar. Nare yavaşça Gedize yaklaşır. Ve dudağına değdirerek bakler. Hareket etmiyordur, sadece gözleri kapalı bu anı yaşamak istiyordur.
Gediz Narenin bu yaptığıyla şaşırır. Ve onu beklemeden öpmeye başlar. Narede yavaşça karşılık veriyordur. Yavaş başlayan öpüşme gittikçe sertleşir. Nare'nin Gedizin dudağını ısırmasıyla Gediz inler, ve bir hamleyle Narenin üzerine çıkar. Öpücükleri boynuna çıkarır yavaş yavaş sulu öpücükler bırakır. Eli geceliğin askılarına gider ve Narenin gözlerine bakar. Nare kafasıyla onaylar. Gediz geceliğin askısını biraz aşağı çekip boynuna gömülür. Boynuna küçük küçük ısırıklar bırakır. Başını kaldırıp kızarmış boynuna bir öpücük koyar. Nare Gedizin dokunuşlarıyla mayışmıştır bile Gediz geceliği tam çıkarırken kapı çalır. Gediz duymamış gibi işine devam eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NarGed Yeniden Sevmek
FanfictionHikaye Nare ve Gedizin Aşklarına hitaben yazılmıştır....