20. Bölüm

52 6 3
                                    

Gedizden.

Ne zamandır burdaydım bilmiyorum. Gözümü hastane odası gibi bir yerde açmışdım 10 gün önce. Ne kadar zamandır uyuyorum? Neden burdayım? Nare nerde bilmiyorum.

Sadəcə yarama bakmak için gelen hemşire ve yemek getiren bir adam vardı. Ellerim yatağa kelepçelenmiş halda öylece yatıyorum. Sorulama verilen tek cevab "hanımefendi gelince öyreneceksin" kimdi hanımefendi?

Nareden.

Kaç saatdir burdayım? İçeri girmem gerek biliyorum, ama ya oysa, ya gerçekden gitmişse? Aylardır onun yaşama umuduna tutunuyorum, ama ölmüşse nasıl yaşarım?

Sanki hissetmiş gibi bebeklerim durmadan tekme atıyorlar. Belki de hissetmişlerdir annelerinin ne kadar çaresiz, yalnız olduğunu.

Polis. Nare hanım artık girmeniz lazım.

Ayaklarım benden bağımsız içeri giriyordu.

Bir ceset üzeri beyaz çarşafla örtülmüş bir ceset. Belki de kocam.

N. Açın yüzünü.
Allahım nolur o olmasın, nolur.

Yüzüne bakdım, o değildi.

Gülümsedim, ölmüş birinə sırf kocam olmadığı için gülümsedim.

1 ay sonra.
Aylar oluyordu artık Gediz yoktu. Karnım iyice böyümüşdü. Nefes almam bile zorlanmışdı. Ama deyanıyordum, biliyorum çünkü Gediz yaşıyordu. Bu bir ayda Refika hanımlar gəlmişdi, onlar kahrolmus vaziyette. Dün sabah Muğlaya geri döndüler. Esinler kendilerine bize yakın ev aldılar. Sırf bir şeyə ihtiyaç duyduğumda hemen yetişsinler diye. Onlar olmasaydı napardım bilmiyorum.

Bugün Sahranın yanına gidecekdim. Hem kontrol için hemde söhbetleşmek için. Sağolsun bu zor zamanlarımda çok yardım etdi bana.

Hastaneye varıb Sahranın odasına geldim.

N. Gelebilirmiyim?

S. Nare'cim gel tabii.

N. Nasılsın Sahra?

S. İyiyim canım sen nasılsın.

N. Bende bildiyin gibi işde.

S. Hala bir haber yokmu Gediz beyden?

N. Malesef.

S. Umarım en kısa zamanda iyi haberini alırsınız.

N. Umarım.

S. Neyse canım hadi bebeklere bakalım.

N. Tamam, hadi.

S. Bak nare'cim çocukların gelişimi iyi, ama hem üçüz oldukları için hemde yaşadığın yoğun stress ve üzüntü için büyük ihtimal erken doğum olucak. Zaten şurada doğuma çok uzun bir süre kalmadı, o yüzden yatak istiraheti şart. Ani haraket etme yediyine içdiyine dikkat et.

N. Anladım. Tamam.

Hastaneden çıkıb eve geçtim. Sahranın dedikleri beni iyice germeye başlamışdı. O yüzden artık daha dikkatli davranacakdım. Melek bugün İgorlarda kalıcaktı. Bende  biraz dinlenip onlara keçəcəkdim akşam yemeyi için.

Yazardan.

Genç kadının kurduğu plan istediyinden daha iyi geçiyordu. Artık oyununun son sahnesi kalmışdı bir tek. O zaman işte intikam planı biticekdi.

Gedizden.

Artık zaman dilimini yitirmişdim. Kaç gündür burdayım bilmiyorum. Sadece günde bir defa tuvalet için ayağa kalkıyordum. Onda iki adam başımın üzərinde durduğu için kaçamıyordum bile.

Koruma. Hadi kalk.

G. Nereye?

K. Hanımefendiyi merak etmiyormuydun? Yemək masasında seni bekliyor

Demek sonunda tanışıcaz bu hanımefendiyle.

Odaya keçdiyimde gördüyüm kişiyle dona kaldım.

G. Sen?

Ve the and

Biliyorum uzun süredir yazmıyorum ama artık yeniden başladım yazmaya.

Bu hafta bütün bölümleri yazıb yayınlayacam. Ve Final olucak.

Mutlu mu? Bitsin mutsuz mu? Karar veremedim o yüzden yorumlara görə bakıcam.

Bu arada acaba hanımefendi kim?



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NarGed Yeniden SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin