Nareden.
Gözlerimin başımın ağrısıyla açtım. Nerdeyim ben en son adamlardan kaçıyordum. Sonra o hayır hayır Akın olamaz. O şerefsiz bir daha hayatıma girmiş olamaz. Bir sandalyede elim ayağım bağlı.
N. Kimse varmı? Çıkarın beni burdan!
Kapının arkasından kilit sesi geldi. O Akın.
A. Beni özledin mi küçüğüm?
N. Adi şerefsiz bırak beni.
A. Ama kalbimi kırıyorsun Nare. Bak burda başbaşayız sen ben. Bence zevkli şeyler yapa biliriz.
Akın üzerime doğru yaklaşıp boynumu öpmeye çalışır.
N. Hayır bırak beni uzak dur. Yoksa yemin ederim yarım bıraktığım şeyi tamamlarım.
A. Aaa ama kalbimi ki kırıyorsun küçüğüm.
O sırada telefonum çaldı.
A. Aaa gerizekalılar telefonu almayı unutmuşlar.
N. Senin adamların olduğu çok belli.
A. Kes! Bakalım kimmiş? Aaa kocacığın arıyor. Hadi açalım.
Gedizden.
Toplantıya beş dakika kaldı ama Nare hala ortalıkta yok. Neredeyse herkes burada. Yol bu kadar uzun sürmüş olamaz. Telefondan mesaj arıyorum ama açan yok. Tam kapataçaktım ki açıldı.
G. Haa Nare neredesin geliyor musun?
A.
G. Nare?
A. Nare artık benim yanımda.
G. Ne diyorsun kimsin lan sen?
A. Ben Akın Baydar Nare benim bundan sonra onu bir daha göremiyceksin.
Arkadan Narenin sesi geldi.
N. Gediz kurtar beni.
G. Nare korkma güzelim korkma. Kurtarıcam seni. Ulan şerefsiz eğer Narenin kılına zarar gelirse sana bu dünyayı dar ederim.
Telefonu yüzüme kapattı.
S. Gediz noluyor? Nareye bir şey mi oldu?
G. Noldu biliyormusun Sancar senin yıllar önce Nareye inanmayıp kapının önüne koyduğun adam varya Nareyi karımı kaçırmış.
S. Ne diyorsun lan sen! Akın niye böyle bir şey yapsın?
G. Hala niye diyiyor ya hala niye diyiyor.
Gediz hızla şirketten çıkıp karakola gider. Ama onlarda bir şey olursa haber vereceklerini söyler.
Gedizden.
Kendimi o kadar çaresiz hiss ediyorum ki. Ya onu bulamazsam ya o şerefsiz ona bir şey yaparsa. Tam mutlu olduk derken olmaz. Bırakmam Nareyi o adama. Ona bir şey olursa bende yaşayamam. Allah'ım nolur onu benden alma nolursun.
Yazardan.
Gediz kendini toparlayıp ne kadar tanıdık adamlar varsa hepsini arar. Nareyi bulmaları için.Ama yok yer yarıldı da içine girdi sanki.
Akşam olur Refika Gedizi arar.
R. Oğlum nerdesiniz siz. Nareyide arıyorum açmıyor.
Gediz ağlamaklı sesiyle.
G. Annee Nare yok.
R. Ne demek yok. Bir şey mi oldu kızıma.
G. Nareyi kaçırdılar. Bulamıyorum. Ona bir şey olursa nasıl yaşarım ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NarGed Yeniden Sevmek
FanfictionHikaye Nare ve Gedizin Aşklarına hitaben yazılmıştır....