2. Bölüm

348 11 2
                                    

G. Nare yapma.

Yazardan.
Nare Gedizi görürken şaşırır çünkü gözündeki korkuyu görür kaybetme korkusunu ama hemen arkasından Sancara bakar, ona her zamanki gibi kınayan gözlerle bakıyordu. Kavruk bu dünyadaki belkide en masum insanlardan biri öyle bir umutsuzlukla bakıyordu ki, çünkü biliyordu bir kere yapmıştım.

G. Nare, nolursun yapma. Kızını düşün Meleği düşün.

S. Sefirin kızı napıyon? Yapma beni bıraktın kızını bırakma.

N. Nerden bildiniz? Dedi ağlamaklı sesiyle.

G. Baban aradı kendine bir şey yapmandan korktuğunu söyledi.

Nareden.

O an akının ölmediğini anladım ve ağlayarak geri çekildim. Aşağı arabamın yanına gittim. Katil olmamıştım ama içimde yine büyük bir korku vardı. Ya Akın yine beni bulursa?

S. Neden? Neden intihar etmeye kalktın?

Bir şey söylemedim ve tam arabaya binecekken kolumdan tuttu.

S. Neden dedim?

Var gücümle onu ittim ve bağırarak konuşmaya başladım.

N. Sanki nedenini söylesem inananıcak mısın? Ha söylesene inanıcak mısın?

Sancar bir şey demeden arabaya binip oradan uzaklaştı. Gedizin talimatı ile Kavrukta peşinden gitti.

G. Şimdi kaldık baş başa

N. Konuşmak istemiyorum!

G. Ama ben istiyorum.
Bak Nare o canına yandığım destanı sana ne yaptı bilmiyorum. 8 yıldır ne yaşıyorsun onuda bilmiyorum. Uçakta bana alacakuş ne kaçmıştır ne uçmuştur belkide yere çakılmıştır dedin gerçekten atladın mı? O uçurumdan Nare?

N. Yeter! Yeter! Bak bak sol dizimde iki tane platin çivi var benim, sağ dirseyimde üç tane, omurgamda bile çivi var benim. Beni kefende çıkardılar çiviyle yapıştırdılar bütün parçalarımı. Beni bu hayata baglayan tek şey kızım bundan sonra ne Sancar ne başka biri umrunda degil.

Yazardan.

Gedizin gözünden Bir damla yaş dökülür ama Nare için güçlü durması gerektiğini bildiği için elinin tersiyle sildi.

G. Hadi gidib Meleği alalım.

Nare ve Gediz Efeoğlu konağına gelirler birlikte.
Gediz kapıyı çalar Menekşe açar.
M. Hoşgeldin evime!

N. Hoşbulduk! Meleği çağırır mısın?

S. Hani Melek artık bende kalacaktı?

N. Kızımı almaya geldim Sancar istediğin zaman gelib görürsün!

Sancar tam bir şey diyecekken Gediz araya girer.

G. Sadıc bu günlük bizde kalsın ayrıca yabancı yer değil ki!

Sancar Gedizi kolundan tutub kimsenin onları duyamayacağı bir yere getirir.

S. Hayırdır Gediz ağa. Sadıcının sevdasına elmi koyuyorsun?

G. Ben kimsenin sevdasına el mel koymuyorum sadece bir anneyle kızına yardım ediyorum.Senin yapman gerekeni yapıyorum.

Sancar tam bir şey diyecekken Onlara doğru koşan Meleği görürler.

Me. Gediz!

Koşarak Gedize sarılır.

G. Hopp! Napıyon bizim kız?

Me. Hiç, Sizi çok özledim

N. Hadi annecim gidelim artık.

S. Nare biraz konuşalım mı?

N. Tabii.
Yalnız kalacakları bir yere giderler.

S. Nerden kalacaksınız?

N. Bir iki gün Gedizde sonra bir ev tutucam birde iş bakıcam

S. Olmaz öyle şey ben senin yüzünü görmek istemiyorum. Sana bir ev tutucam aylık paranıda veririm orada kalırsın Melekte bende kalır hafta sonları sana gelir!

Nare duyduklarıyla öfkelenir.

N. Sen kimsin Sancar Efe sen kimsinde bana bakacaksın? Sen kime bakarsın biliyor musun? Sen annene bakarsın kardeşlerine bakarsın karına bakarsın ama sen bana bakmazsın! Sen kimsinde ben kızımı sana vericem!

S. Öyle yada böyle Meleği senden alıcam!

N. Elinden geleni ardına koyma!

Nare sinirle oradan ayrılır ve Meleğide alıp Gedizlere giderler. Gedizin annesi Refika ve ablası Müge onlara çok iyi karşılar. Akşam yemeğini yedikten sonra Melek uyur ve Gediz NAREYLE konuşmak ister.

G. Şimdi bana sekiz yıl önce olanları anlatacaksın.

N. Ya ben anlatdım. Babama anlattım, Sancara anlattım, Polise anlattım ama hiçbiri bana inanmadı bari sen bilmede bana inanırsın sanayım.

G. Nare, şimdi sen beni uzaylılar kaçırdı de ben onada inanırım kızım!

N. Tamam! Sancara kaçmadan bir gün önce tecavüze uğradım desem?

G. Ne?

O gece Nare sabaha kadar Gedize olanları anlatır. Sabaha karşı Nare ağlamaktan yorgun düşüp Gedizin kollarında uyumuştur. Gediz sabaha olanları hazm etmeye çalışmış ve Narenin ne kadar güçlü bir kadın olduğunu anlamıştır. Sabah Nare yavaş yavaş uyanır. Ve Gedizin kollarında olduğunu görür.

N. Gediz ben çok özür dilerim.

G. Nare asıl ben özür dilerim. Seni 8 yıl önce tanımadığım için ben özür dilerim. Sancarın sana yaptığı her şey için özür dilerim.

N. Gediz saçmalama senin bir suçun yok! Hadi toparlan artık.

Gediz o anlar artık ne olursa olsun bu kızı asla yalnız bırakmayacak!

Aşağı inerler herkes kahvaltıya oturmuştur. Nare gelib kızın başından öper.

N. Günaydın!

Herkes. Günaydın!

Kahvaltıya başlarken kapı çalar gelen postadır ve devler postası olduğu için Nereye özel olarak vermek ister.

Y. Nare hanım postadan sizi bekliyorlar! Sadece siz alabilirmişsiniz.

N. Ben mi?

Y. Evet efendim!

P. Nare Çelebi!

N. Evet!

P. şuraya bir imza lütfen.

Nare imzalar sonra zarfı alıb içini okur ve gördükleriyle şok olur.

Sancar yine hırsına yenik düşmüştür. Ve NAREYE velayet davası açmıştır!

NarGed Yeniden SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin