8 yıl önce.
Yazardan.
Nare 2 yıldır akıl hastanesindedir. Kızını burda doğurmuştur. Gününün çoğunu Melekle ilgilenerek keçiriyordur. Nare tekerlekli sandalyeyle dışarıda oturuyor günün yarısından çoğunu kızıyla orada keçirir. Kimseyle özellikle de erkeklerle temas etmiyor. Bir kişi hariç İgor. Çünkü onun gözlerinde de aynı acı var. Ve bu acı ikisini günden güne birleştiriyor. Bir şey yapmıyorlar sadece yan yana oturuyorlar. Ne İgor Nareye başından geçenleri soruyor nede Nare İgor'a. Tabii Narenin İgora yakın olması onu kurtarmasından. İki ay önce Akın Narenin yanına geldi. Meleği kucağına almaya çalıştığında Nare bağırarak Dokunma diğe ağlıyordu. Tabii bunu Narenin yanında kimse olmadan yapıyor ki kimse Narenin gerçekleri söylediğine inanmasın. Tabi o gün İgor gelip Akının yüzüne yumruğu keçirene kadar. Böylelikle suskun dostluklarının temelini atmış bulundular.
İgorla Nare'nin böyle kanuşmamasında aylar 6 ay keçer. Tabii ikiside Melek yanlarındayken onunla ilgileniyorlar. Nare Meleği gönül rahatlığıyla bir İgor'a veriyordur. Nare yürüyemediği için İgor ona çok yardımcı oluyordur.
Bir gün yine ikisi oturuyirken İgor konuşmaya başlar. Narede sadece
İ. Annemle babam iki büyük ailenin tek çocuklarıymış. İkisi bir birlerini çok severlerdi. Ama aileleri evlenmelerine izin vermemiş. İkiside okullarını bitirdikten sonra ailelerini karşılarına alıp evlenmişler. Tabii aileleri ikisinide evlatlıktan redd edmiş. Sonra çalışıp bir şirket kurdular. Bana daha iyi bir gelecek vermek için. Bir gün doğum günümdü 8 yaşıma girecektim. Annemle babama çok ısrar ettim lunapark diye. Onlarda kabul edip götürdüler. Bütün oyuncaklara binmiştim o gün. Dönüşte kaza yaptık annemle babam öldüler. Tabii ben yanlız kaldım. Anlamadım ölmek ne demek? Ağlıyorum ama kar etmiyor. Annemler babam geri gelmedi. Sonra işte dedemlere ulaşmışlar babamın ailesi kabul etmemiş annemin ailesi etmiş. Ama ne etmek?
Dedem çok sert ve acımasız bir adamdı. Kendi isteği olmadığında her şeyi yapa bilecek bir adam. Beni kendi gibi acımasız olarak yetiştiriyordu. Yapmak istediğim şeylerde aç bırakır yada yorulana kadar döverdi. Kısaca annemin acısını benden çıkarırdı. Yıllar geçtikçe bende onun gibi acımasız bir adam olmaya başlamıştım. Artık ondan korkmuyordum çünkü güçlüydüm. Ama bir gün bir şey oldu.
Şimdiki Zaman.
N. İgor? Sen burda ne arıyorsun?
İki eski dost bir birlerini sıkıca sarılır.
İ. Seni arıyordum Nare ve beni buralara kadar getirdi. Sonunda seni buldum.
N. Ben çok üzgünüm telefon numaramı falan değiştirdim. O yüzden fırsat olmadı.
İ. Önemli değil iyisin ya önemli olan bu. Melek nasıl?
N. Melek de iyi çok iyi.
G. Karıcığım bizi tanıştırmayacak mısın?
N. Evet ya sevinçten unutmuşum Bu İgor benim çok yakın dostum. Buda Gediz eşim. Ve Sancar Meleğin babası.
İgor içten bir şekilde gülümser. Sancarı görmemiş gibi yapar.
İ. Demek gerçek aşkı buldun sonunda.
N. Evet buldum.
S. Neyse toplantıya geçelim mi?
Toplantıya geçerler.
Toplantı boyunca Sancar sinirle İgora bakmıştır. İgorsa acıyarak bakmıştır. Gediz ister istemez kıskanmıştır. Narenin özellikle erkeklerle bu kadar yakın olmadığını çok iyi biliyor. O yüzden nerden tanıştıklarını merak ediyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NarGed Yeniden Sevmek
FanfictionHikaye Nare ve Gedizin Aşklarına hitaben yazılmıştır....