Nareden.
Hayat neydi? Sınavmı? İmtihan? Ceza? Cezayı çekmek üçün önce çok kötü bir şey yapmamız gerekmez mi? Yoksa neden en sevdiklerimizle imtahan ediliyorduk.
Bir ayım oldu Gedizsiz keçirdiyim koskoca bir ay. Geleceyini umud ederek keçirdiyim bir ay. Gelmedi. Gelmiyor. Ama biliyorum gelicek. O beni yalnız bırakmaz .
Bir ay önce.
Gözlərimi duyduğum silah sesiyle açdım. Yanıma baktım ama Gediz yoktu. Korkuyla ayağa kalkıp aşağıya indim.
N. Gediz?
Aşağı katdada yoktu. Dışarıya çıkdım. Ama bir şey yokdu. Biraz ilerlediyim də yerde kan birikintisi vardı ama Gediz yokdu.
N. Gedizzzz!
Şimdiki zaman.
İ. Nare hadi gel bir şeyler ye.
N. Canım istemiyor.
İ. Nare yeter artık. Kendini düşünmüyorsan karnındaki çocukları düşün. Bak Açık konuşucam bir aydır her yerde Gedizi arıyoruz ama iyi yada kötü bir haber yok. Ama iyiyse geldiyin de seni böyle gördüyünde çok sinirlenir.
Haklıydı....
N. Tamam ama öncə bir duş almak istiyorum.
İ. Tamam canım bekliyorum.
Aradan geçen 15 günde Nare yavaş yavaş toparlanmışdı. Gedizin yaşadığını biliyordu. Buda Nareye güç veriyordu. Her gün Mələklə ilgileniyor, arama ekipleri ve polisle konuşuydu ama bir haber yokdu. Refika hanım ve Mine yanlarına gelmek istesede izin vermedi. Zaten yapıcak bir şey yokdu. Bugün doktor kontrolu vardı ona hazırlanıb evden çıkdı.
Hastane.
S. Hoş geldiniz Nare hanım.
N. Hoş bulduk Sahra hanım. Ama lütfen Nare diyin.
S. Tamam ama sende Sahra de.
N. Anlaştık.
S. Gediz bey yokmu?
Narenin gözleri dolmuşdu.
N. Y.yok
S. Tamam. O zaman şöyle uzanın bakalım bebekler nasıl.
N. Tamam. Olur.
S. Nare, açık konuşucam bebekler çok zayıf üstelik üç tane yani böyle dikkatsiz olursan erken doğum olucak gibi görünüyor. Ve buda hem senin hem bebeklerin için çok riskli.
N. B.ben anladım. Zor bir sürecden geçiyorum daha dikkatli olucam
S. Tamam.
Nare hastaneden çıkınca telefonu çalar.
N. Efendim İgor.
İ. Nare biliyorsun bugün Akının məzarı açılacakdı
N. E.evet. noldu?
İ. Bir şey olmadı Akın burda. Ölmüş gerçekden.
N. Anladım sen dönüyormusun?
İ. Evet bu akşam dönücem.
N. Tamam gelince görüşürüz.
İ. Görüşürüz canım.
Nare eve geçer.
N. Annecim ben geldim. Demir ablacım merhaba.
M. Hoş geldin anne. Noldu. Nasılmış kardeşlerim.
N. İyilermıs annecim.
E. Nare hosgeldin.
N. Hoş bulduk canım.
E. Hadı sen ellerini yıka üzerini deyiş bende sofrayı hazırlayayım.
N. Sanada zahmet oluyor
E. Saçmalama ne zahmeti.
Nare üzerini deyişir elini karnına koyar.
N. Özür dilerim annecim sizə iyi bakmadığım. Sadece babanızı çok özlüyorum ben. Ama merak etmeyin siz, o en kısa sürede gelicek.
Herkes yemek masasına oturur. Çalan kapıyla Nare kalkar.
N. Ben bakarım
Nare kapıyı açar gelen polisdir.
N. Memur bey buyrun.
P. Nare Işıklı.
N. Benim.
P. Nare hanım bugün akşam yakınlarında ormanlık alanda bir ceset bulundu. Cesedin eşinize aid olduğu tespit edildi.
Ben geldim. Finale az kaldı bu arada. Şimdi size bir soru.
Mutlu sonmu olsun? Mutsuz sonmu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NarGed Yeniden Sevmek
FanfictionHikaye Nare ve Gedizin Aşklarına hitaben yazılmıştır....