Nareden.
İnsan nə kadar acı çəker ki, mutluluk denilen şey neden bana bu kadar uzak? Ne zaman artık tamam mutluyum desem bir şey oluyor. Kızımdan Meleyimden bir haftadır haber yok. Nerde nasıl bilmiyorum. Hayatımı mahveden adam şimdide kızımı almışdı benden. Akın...
1 hafta önce.
Yazardan
Nare ve Gediz aldığı telefon sonrası hemen lunaparka gitdiler. Onlar geldiyinde polisler çoktan gelmişlerdi. Polislerin yanında Refika hanım ve Mügenin yanında ağlayan Demir sakinleştirmeye çalışan İgor ve Esin vardı.
N. Kızımm. Kızım nerede?
R. Nare kızım sakin ol.
N. Nasıl sakin olayım kızım yok.
G. Nare güzelim sakinleş bir dinleyelim.
N. Tamam Demir hadi anlat ablacım noldu?
D. Melek pamukşeker gördü biz o tarafa koşarken iki adam geldi Melegi kaçırmaya çalışdı ben engel olmaya çalışdım ama benide itdiler.
Diyip ağlamaya başlar.G. Peki başka bir şey dedilər mi?
D. Adamlardan biri kıza zarar vermeyin Akın beyin kesin emri var dedi.
N. Ne? Akın mı?
Üç gün sonra.
Artık nerdeyse bütün Muğla Melegi arıyordur. Sancar da Gedizde her kesi ayağa kaldırmışdır ama bir haber yoktur. Efeoğulları dahil herkes Işıklıların evindedir. Çünkü birine telefon gelirse polisler hemen burdan tespit edə biliceklerdir.
Herkes salonda oturmuşdur. Halise hanımın tansiyonu yükseldiyi için içerde dinleniyordur.
G. Nare güzelim hadi kalk bir şeylər ye üç gündür doğru dürüst bir şey yemedin.
N. Canım istemiyor.
G. Nare lütfen kendin için olmasada be...
N. Gediz lütfen.
G. Nare hadi nolur Melek gibi onunda sana ihtiyacı var.
N. Tamam Haklısın. Onun için həm Melek de öyrenince çok sevinir.
G. Evet güzelim.
Elvan. Kız kimden bahsediyorsunuz siz?
Gediz suçlu gibi Nareye bakar.
N. Sorun yok öyrenecekler nasıl olsa.
S. Neyi?
R. Oğlum kalbime inecek söylesenize noldu?
N. Hamileyim.
S. Ne?
R. Hi Allahım oğlum?
G. Evet bir çocuğumuz olacak inşallah.
S. Yok yalan. Yalan söylüyorsun dimi Nare. Bu kadar da deyil.
N. Sancar şuan seninle hiç uğraşamıycam.
S. Ya sen bunu nasıl yaparsın Nare bize.
N. Ya sen kimsin? Kim? Gediz benim kocam. Kimseye hesab vermek zorunda diyilim. Sen bütün bu olanlardan sonra benim yüzüme nasıl bakıyorsun?
Elv. Ne olanları? Ne yapmış Sancar abim?
N. Söyleyeyim.
G. Nare.
S. Yapma.
N. Bana inanmadı. Akın bana təcavüz etdi ama senin bu abin bana inanmadı. Beni kapının önüne koydu.
Hal. Ne?
S. Ana.
Halise hanım turununun acısından sonra duydukları ile bir daha sarsılır.
H. Benim oğlum yapmaz böyle bir şey. Yapmadım desene Sancar.
S. Yaptım. Allah kahretsin ki yaptım.
Halise hanım sinirle Sancara tokat atar.
Hal. Sen ne biçim bir insansın. Yıllarca seni terketti diye belalar okuduğumuz kadına bir kere bile demedin demeyin diye. Tüküreyim senin adamlığına.
Günümüz.
Nare odasında uzanıyordur. Artık gözlerinden yaş bile akmıyordu. O günden sonra Sancar eve gelmemişdir.
Nareden.
Telefonuma gelen mesajla gözlerimi açdım.
0212+++++++ Küçüğüm eğer kızını görmek istiyorsan kimseye haber vermeden ****** adresine gel.
Nare okuduğu mesajla hemen ayağa kalktı.
N. Allahım şükürler olsun.
Nare hemen kimseye görünmeden arabasını çalışdırır.
Kavruk. Alacakuş.
Gedizden.
Saatlerdir Nareden ses gelmiyordur
G. Sevgilim. Nare.
Odasında olmadığın görünce hemen banyoya baktım ama orda da yokdu. Aşağıya indim belki ben görmeden inmiştir deye.
G. Anne, abla Nareyi gördünüz mü?
R. Yok oğlum odasında deyil mi?
G. Yok deyil orda.
Mü. Bende görmedim.
K. Gediz.
G. Kavruk noldu?
K. Alacakuş gitti. Arabasına atlayıp.
G. Allah kahretsin. Nereye gider.
Polis. Hemen sinyalinden bakalım.
Nareden.
Akının verdiyi adrese gelmişdim.
N. Akınn. Nerdesin Allahın belası.
Arkadan adım səsləri gəlir.
A. Küçüğüm. Geldin.
N. Kızım Nerde?
A. Arabada.
N. Görmek istiyorum.
A. Hayır Nare. Biliyor musun? Hamile olduğunu öyrenene kadar sen ben Melek üçümüzün burdan girmesi üçün plan yapmışdım. Ama tabii kocanla o köylü Muğladan bütün çıkışları tutdu. Artık burdan çıkamayacağımı biliyorum. Ama seni bırakmam. Biz ikimiz gidicez.
N. Ne saçmalıyorsun sen?
Akın silah çeker.
A. Sen ve ben Küçüğüm sen ve ben birlikte ölücez.
N. Allah belanı versin.
Buraya kadar mıydı? Bebeğim benim yaptığım hata yüzünden odamı ölücekti. Gediz çok kızar kesin. Nolur peşimizden gelmeye çalışmasın. Kızım Melegim ona nolucakdı. Düşüncelerimi bölen acı bir silah sesiydi
1. Bölüm nasıldı?
2. İstədiyiniz sahneleri yazarsanız sevinirim.
3. Yorum yaparsanız bölümler daha sık gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NarGed Yeniden Sevmek
FanfictionHikaye Nare ve Gedizin Aşklarına hitaben yazılmıştır....