Yazardan.
N.m. Gelini öpe bilirsiniz.
Gediz ve Nare ayağa kalkarlar. Gediz Nareden izin istercesine gözlerinin içine bakar.
Nare başıyla onaylar. Gediz yavaşça yaklaşıp, Narenin alnından öper.R. Oğlum hadi ilk dansı sizin yapmanız gerek.
G. Tamam.
Gediz ve Nare dans etmeye kalkarlar.
G. Işıklı olmak nasıl bir hiss? Nare Işıklı.
N. Yalnız Nare Çelebi Işıklı.
G. Çı çı bence Nare Işıklı daha iyi.
N. Diyorsun.
G. Diyorum.
N. İyi o zaman cevaplayayım. Nare Işıklı olmak tuhaf. Yani bundan 10 gün öncesine kadar Nare IŞIKLI olacaksın deseler gülüp geçerdim.
G. Hmm iyi o zaman, bu soruyu her evlilik yıldönümüzde sorucam
N. Her evlilik yıldönümüzde derken? Yani ne kadar evli kalıcaz ki?
G. Nasıl yani Nare daha şimdi evlendik hemen boşanmaktan mı konuşucaz?
N. Tamam. Haklısın. Saçma bir soru oldu.
G. Haklısın. Çok saçma bir soru oldu. Nare?
N. Efendim?
G. Iııı şey sen Sancara hala sevdalı mısın?
Nare şaşırır. Gedizse alacağı cevapdan korkar. Sevdiği kadın hala başkasına sevdalıyım derse ne diye bilir ki.
N. Gediz sana yalan söylemiycem Sancarı bir zamanlar uğruna ölecek kadar çok sevdim. O beni kapının önüne koyduğunda bile hala seviyordum. Ama yıllar geçtikçe içimdeki sevgi sanki yok oldu. Özellikle de buraya geldikten sonra yani bana inanmamadığın da sanki ben suçluymusum gibi haklı buldum onu. Ama sonra sen Müge abla benden şüphe etmeden inandınız. Ben o gün anladım. Sevmek yıkmak dökmek değil, uğruna ölecek kadar inanmakmış. Soruna gelirsek HAYIR artık Sancarı SEVMİYORUM.
Gediz Narenin verdiği cevapla mutlu olur. Nare anlar ama bir şey söylemez.
Dans müziği biter. Takı merasimi başlar. Refika hanım Nareye çok güzel bir takı seti takar.
N. Refika hanım bu çok değerli ge...Refika Narenin sözünü tamamlamasına izin vermez.
R. Kızım sen daha iyilerine layıksın.
N. Çok teşekkür ederim anne.
G. Aaa vallaha kıskanmaya başlıyorum.
Gülerler. Aradan 3 saat geçer. Akşam olmuştur. Misafirler artık gitmeye başlamıştır.
N. Ohh sonunda herkes gitti.
G. Aşk olsun karıcığım. Bu gün bizim en mutlu günümüz.
N. Gediz çok komiksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NarGed Yeniden Sevmek
FanfictionHikaye Nare ve Gedizin Aşklarına hitaben yazılmıştır....