Yazardan
Nare kızındada alıb Sancarın yanına gitmiştir.Ama Sancar yine hırsına yenik düşüp Nareyi kovmustur. Nare kızında alıb o gün ki kulübeye gelmiştir.
Gedizden
Nare ve Meleği takip ettim. Görür görmez vurulduğum kadın sadıcımın sevdasıymış ama ben asla sadıcımın sevdasına el sürmem. Bunu yalnızca ben bilicem.
Nare
Yıllar önce bana inanmayan adam yine inanmadı onun yüzünden ben öldüm.Ama o yine beni kapının önüne attı.
Yazardan
Yaklaşan araba sesini duyan Nare o tarafa baktı karşısında bu gün uçakta tanıştığı adam vardı Gediz.Nare şaşırır.
N.Gediz bey sizin burada ne işiniz var?G.tamam tamam teslim oluyorum sizi takip ettim.Gecenin bu saatinde bir anneyi ve kızını tek başına sokakta bırakamazdım. Lütfen yanlış anlamayın ama isterseniz bizde kala bilirsiniz annem ve ablamda var. Gediz nare yanlış anlamasın diye son sözü vurguladı. Yada sizi bir otele götüre bilirim.
Nare biraz düşünür ve otele giderse eğer polis onu bula bilir sonrada kızına baktı ve kabul etti.
Nare kendi arabasıyla gele bileceyini söyleyince yola koyuldular.Nare ve Gediz eve gelince nare Meleğin uyuduğunu gördü tam kucağına alacakken Gediz önce davranıp Meleği kucağına alır.Anahtarı Nareyi verir Nare kapıyı açar.İçeri keçerken Gedizin annesi
Refika Nareyi görünce şaşırır ama bozuntuya vermez.R.Hosgeldiniz.
N.Hosbulduk Refika hanım özür dilerim rahatsız ediyoruz.
G.Anne Nare ve Melek bu gece burada kalacak.
R.Tabii oğlum ben misafir odasını hazırlatayım.
Gediz ve Nare Meleği yataga yatırır.Sonra birlikte balkona çıkarlar.
N.Gediz bey çok teşekkür ederim.
G. Birincisi bey değil lütfen Gediz de. İkincisi artık bu teşekkür faslını geçelim Nare çok sıkıcı oluyor.
N.Peki Gediz.
Gediz Narenin üşüdüğünü fark edip ceketini çıkarır Nareyi uzatacakken Nare korkub geri çekilir.
Gediz Narenin korktuğunu fark edin özür diler.
G.Kahve içer misin?
N.Olur.
Gediz kahve alıb geldiğinde Gözü Narenin günlüğüne takılır.Kendini tutamaz ve okur KIZINI BABASINA EMANET ET VE KENDİNİ YOK ET.
Gedizden
Bunları okurken şok oldum nasıl yani Nare kendini mi? Öldürecek ama neden?Gediz. Kızını babasına emanet edip kendini mi öldüreceksin Nare?
N. Ne ne diyorsun sen.Gülüğümü mü okudun?
G. Gerçekten şu an bunu mu soruyorsun.
N.Merak etme kızımı babasına emanet edemediğim için kendimi öldürmeyecen şimdi izin verirsen uyuycam.
G. Söz mü?
N. ne söz mü?
G. Kendini öldürmeyeceksin söz mü?
N. Söz!
Yazardan
Gediz odadan çıkar ve Sancara mesaj atar NAREYLE KIZIN BENDE HA BİRDE ALLAH BELANI VERSİN SADIC.
Sancar mesajı gören kimi deliye döner Gedizi arar ama Gediz açmaz.
Sabah olur kapının deli kimi vurmasıyla herkes oyanır.Sancar içeri giren kimi Gedizin yakasına yapışır.S.Sen benim kovduğum kadınla kızını nasıl evine alırsın.
G. Kusura bakma SADIC senin kimi vijdansız olmadım bir anneyle kızını sokağın ortasında bırakamadım.
Yukardan sesleri duyan Nare gelir.Ve Sancara sorar.
N. DNA testi yaptırsak Meleğin senin kızın olduğunu kanıtlarsam Meleğe babalık yapacak mısın?
S. Benim kızımsa tabii ki ama sevgilerinden birinin kızıysa defolub gidersin.
Nare Sancarın dediklerine çok üzülür bir zamanlar ona aşkla bakan adam bumuydu gerçekten.
S. Noldu Sefirin kızı bir durdun yoksa çocuğun benden olmadığını öğrenmemden mi korktun.
N. Peki ben Meleği hazırlayayım.
Nare ve Melek aşağıya indiğinde Melek Sancarı görüp korktu.
N.Annecim hadi.
Melek ve Sancar kan veriri sonuçlar akşama çıkar. Sancar sonucu almaya gittiğinde meleğin kendi kızı olduğunu öğrenir.Narenin yanına gelir.
N. Öğrendin mi?
S. Öğrendim! Neden bunca sene sonra döndün.
N. Kızım artık sana emanet Sancar ben bir süreliğine yurt dışında olucam.
S. Beni terk ettiğin gibi kızınıda mı terk ediyorsun?
N. Aynen öyle! Sen git ben Bir saate Meleği sana getiricem.
S. Tamam.
Nare Meleği alır ve onunla konuşur.
N. Annecim şimdi ben gidicem sende babanla kalacaksın bana söz ver asla üzülmeyeceksin. Annecim lütfen lütfen bana söz vermene ihtiyacım var.
M. Söz söz senin gibi olucam.
N. Beni gibi?
M. Senden ne gördüysem onu yapıcam çünkü ben annemin kızıyım.
N. Bende kızımın annesiyim.
İkisid sarılıb ağlar. Nare Meleği Sancarlara götürüb Sancara teslim eder.
Sonrada kulübeye gider yıllar önce yaptığı gibi uçurum tepesine çıkar.
O sırada Gediz Nareyi aramak ister ama numarası yoktur sonra Sancarın yanına gider ve tebrik eder baba oluşunu. Gediz Narenin bir delilik yapmasından korkar. O sırada bir arama gelir.
G. Alo!
Gü. Alo! Gediz beylemi görüşüyorum.
G. Evet buyrun.
Gü. Ben Güven Çelebi Narenin babasıyım kızımın canına kıymasıdan korkuyorum.
G. Tamam tamam ben hemen ilgileniyorum.
Bu konuşmayı duyan Kavruk ve Sancar Gedizin yanına gelir Gediz olanları anlatır.
K. Alacakuş yine uçacak.
G. Ne diyorsun sen Kavruk?
K. Ucuruma gidelim hemen
Hepsi toplasıb uçuruma giderler.
Gitdiklerin Narenin orada uçurumun tepesinde olduğunu görürler hemen koşarak oraya giderler Narenin yanına gittiklerinde.G. Nare! Yapma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NarGed Yeniden Sevmek
FanfictionHikaye Nare ve Gedizin Aşklarına hitaben yazılmıştır....