13. Bölüm

133 4 0
                                    

Geçmiş.
Esin gözlərini açar açmaz karşısında İgorun dedesi Haldun bəyi görməyi beklemiyirdu.

E. Siz? İgor bebeğim nerde? İyiler dimi.

H. Kes sesini! Senin yüzünden torunum öldü. Biri öldü!

E. N.ne? Hayır hayır yalan yalan söylüyorsun. İgor gitmez beni bırakmaz.

H. Doğru söylüyorum. Öldü piçin yaşıyor ama. Şimdi sana söyleyeceklerimi iyi dinlə.

Esin hala ağlıyordur.

H. Oğlunu da alıp burdan gidiceksin eyer seni bir daha bu topraklarda görürsem alırım oğlunu elinden.

E. H.Hayır yapamazsın.

H. Emin misin? Sence dava açsam senin gibi hiçbir şeyi olmayan birine mi verirler çocuğu yoksa benim gibi hər şeyə sahib birine mi?

Esin artık hıçkırarak ağlıyordur. Bir taraftan sevdiği adamı kaybetmenin acısı diyer taraftan bu olanlar.

E. T. Tamam tamam gidicez oğlumla burdan.

Şimdiki zaman.

Olanların üstündən bir hafta geçmiştir. Nare və Gediz iki gün olanlardan sonra Esinin bayılması üzere Esini hastaneye getirmişlerdir. Ama İgor gelmemişdir. Nare Esinle konuşmuş olanları ondan dinledğinde ikisi birlikte ağlamışlardır. Esinleş anlaşmış İgoru ikna edip rahat konuşmaları için Demiri kendi evlerine getirmişdir.Nare ve Gediz konuşmuş Esinle İgoru bir araya getirmeye karar vermişlərdir. Nare İgorun yanına gelir.

N. İgor?.

İ. Efendim Nare.

N. Konuşalım mı?

İgor kafa sallar.

N. Esinle ne zaman konuşacaksın?

İ. Bilmiyorum. Yıllardır Nare ben yıllardır bu acıyla yaşıyorum. Her Allahın günü neden ben ölmedim ki diye.

N. Biliyorum. Ama Esinide dinlemen lazım.

İ. Nare!

N. Lütfen İgor hiç değilse oğlunuz için.

İ. Oğlum benim oğlum hala inanamıyorum......Haklısın gitmem lazım.

Nare İgoru ikna etmenin sevinciyle gülümser.

10. Dakika sonra.

İgor hazırlanıb çıkar.
Nare odalarına Gedizin yanına gelir. Nare Gedizin arkasından sarılır.

G. İşte benim karım.

N. Hmm nasılmış senin karın.

G. Hemen açıklıyorum.

Yüzünü Nareye çevirir.

G. Böyle çok akıllı. Bikere 8 dil biliyor. Aç bırakmaz asla.

N. Zevzek.

G. Bitmedi daha. Benim karım bir savaşçı. Dünyanın en güçlü kadınlarından biri. Aklına koydumu yapamayacağı hiç bir şey yok. Sonra dünyanın en iyi annelerinden biri. Kalbi o kadar büyük ki o kalbe herkesi ala bilir.

N. Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?

G. Kelimelerle anlatamayacak kadar fazlasını.

G. Hem belki ilerde o koca kalbine ufak bir kişi için daha yer olur?

Narenin gülümsemesi silinir.

N. Ufak bir kişi?

G. Evet yani çocuğumuz. Sencede harika olmazmı? Şimdi kızımızı abla yapmayalımmı?

NarGed Yeniden SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin