Lee Taeyong 17 yaşındayken öğrenci olarak ayrıldığı Hansang Lisesi'ne 28 yaşında psikoloji-felsefe öğretmeni olarak geri döner. 11 yılın ardından döndüğü okulunda öğrenciyken sınıf arkadaşı olan ve aynı zamanda aralarında asla çözemediği bir ilişki bulunan Kim Doyoung ile karşılaşır. Kimya öğretmeni olan Doyoung'un yanı sıra 11 sene önceden tanıdığı diğer bir kişi de edebiyat öğretmeni Kim Jungwoo'dur. Yaşanan o korkunç olaydan sonra ikisini de ilk defa görmüştür okula yeniden geldiği gün. O korkunç olay.. 11 yıl önce Hansang lisesi dehşet verici bir olaya şahit olmuştu. İntihar süsü verilmiş bir cinayet ve cinayetin kurbanı olan Lee Minhyung, Lee Taeyong'un üvey kardeşi. Hiç kimse hiçbir şey bilmese dahi bu olayın bir cinayet olduğuna çoğu kişi emin sayılırdı. Dava çözülememişti ve üzerinden çok uzun zaman geçmişti. Ancak halen bu olayı çözmeye niyetli biri bulunmaktaydı, okula beden öğretmeni olarak giren genç gazeteci Lee Jeno. Hansang Lisesi'nin önünde zor günler vardı.. Çünkü katil geri dönecekti, bu sefer Taeyong için..
_____
Merhabalar~ bir sürenin ardından yeni bir Dotae kurgusuyla dönüş yapıyorum. Heyecanlıyım biraz bu kurgu için, azıcık da stresliyim biraz yavaş ilerliyorum çünkü. (Umarım bitiririm de yarım kalmaz kurgu🤧)
Şöyle az çok tahmininiz olsun diye giriş niteliğinde ana konuyu özetledim. İlginizi çekiyorsa eğer mutlu olurum🥰 Aslında yazmak istediğim kurgu bu değildi çok detaylı bir şey düşünmüştüm Doyoung ve Taeyong için ama aceleye gelmemesi adına onu erteledim, daha sonra vaktim olduğunda yazacağım. O plan iptal olunca bu kurguya geçiş yaptım bende😂
Düz yazı + texting ama düz yazılar daha ağırlıklı (en azından geldiğim yere kadar). +18 olup olmayacağı belirsiz şuan için eğer olursa alternatifli yapacağım sonuçta herkes okumak istemeyebilir. Neyse bunu olursa tekrar belirtirim zaten.
Evet yazar çok konuştu yeter bu kadar, ilk bölümü merakla beklersiniz umarım 😘🥰 yakında başlarız~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hansang High School | DoTae
Fanfiction''Biliyor musun, ben değişmedim.. Seni halen 11 sene önceki gibi seviyorum..'' [düz yazı + texting]