Nana: Jeno.
Nana: Jenooo!
Nana: Lee Jeno bey bir bakar mısınız acaba?
Nana: öğretmen Jeno, önemli bir konu mesajlarımı görüp geçmeyiniz lütfen.
Jen: buyurun Jaemin bey sizi dinliyorum.
Nana: öğle yemeğine gidelim diyecektim.
Jen: gerçekten önemli bir şeymiş..
Nana: ama nereye gideceğimizi söylemedim henüz.
Jen: ne demeye çalışıyorsun oyalama beni.
Nana: öğretmen Doyoung ve Taeyong birazdan öğle yemeğine çıkacaklar beraber, koridorda konuşurlarken duydum.
Jen: bunun beni ilgilendiren tarafı??
Nana: ilginç bir buluşma değil mi sence de?
Jen: ???
Nana: kesinlikle 11 yıl önceden bir şeyler hakkında konuşacak olmalılar.
Nana: ve ben merak ediyorum.
Nana: bence sende bu konuda meraklısındır.
Jen: nerden çıktı bu?
Nana: her neyse, gidip gözlem yapalım işte.
Nana: hem yemeğe gitmeyecek misin zaten, bana eşlik etsen ölmezsin.
Jen: tamam geliyorum ama sırf çenenden kurtulmak için yoksa onlar hakkında bir şey merak ettiğimden değil.
Nana: anladım, 5 dakikaya çıkış kapısının orada buluşalım.
Jen: tamamdır.
-görüldü-
*
Tıpkı yeniden karşılaşmaları gibi bu mekana gelmeyeli de uzun zaman olmuştu. Lisedeyken sık sık okul çıkışlarında gelirlerdi sokak arasındaki bu küçük restorana. Yemeklerini sipariş etmişlerdi çoktan ve bir yandan yerken diğer yandan da laflıyorlardı. Bu arada okulun beden öğretmenlerinden Lee Jeno ve Müdür Na'nın oğlu Na Jaemin onlardan biraz uzakta kalan masada aynı şekilde yemeklerini yiyorlardı.
Taeyong: Epey oldu ama yemekleri halen lezzetli.
Doyoung: O zamanlar burayı işleten teyzenin kızı geçmiş sonradan işlerin başına. Yine de aile tarifleri olduğundan lezzette çok bir değişme yok.
Taeyong: Öyle görünüyor. Sık geliyor musun buraya?
Doyoung: Arada bir işte.
Anladığını belirtircesine kafasını salladı Taeyong.
Taeyong: Bu arada aklıma takılan bir şey var Doyoung.
Doyoung: Nedir?
Taeyong: Tarih öğretmeni Taeil bey.. Çok tanıdık geliyor yüzü, sanki tanıyormuşum gibi.
Doyoung: Ah, bu normal. Muhtemelen onu daha önceden görmüşsündür. Songmyeon Lisesi'nin son sınıflarındandı. Bizim okula yakın biliyorsun ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hansang High School | DoTae
Fanfiction''Biliyor musun, ben değişmedim.. Seni halen 11 sene önceki gibi seviyorum..'' [düz yazı + texting]